prosím surne o pomoc Master 1

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
JuzekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 úno 2010, 22:42
Bydliště: Martin SK
Kontaktovat uživatele:

prosím surne o pomoc Master 1

Příspěvek od JuzekVW »

mám problem nechce naštartovať Master 1 2.2 dci menila sa dávnejšie vodná pumpa ale olej sa nemenil skrs to im praskla hlava alebo niečo hlavu som ja neopravoval iba to prišlo že auto neštartuje skontroloval som rozvody sú nové a dobre nestavené (podla prípravkov original Renault) clip vypisoval zhoda otáčok vačkovej hriadele 2. def (slabý signál alebo je signál rušený) po výmene obidvoch snímačov ( na na zotrváku aj na ozubenom kolese čerpadla ) chyba ostala ale už je 4. def (nezhodujú sa otáčky) motorom ide pretočiť ale iba občas odpáli aj to ked vymaže chyby r.j. motora a moja otázka je či je možné že ked skladali hlavu či osadili ozubené koleso na čerpadle dobre či prípadné zle osadené koleso na čerpadle môže zblbnúť ten snímač vačkovej hriadele :( dakujem za pomoc
Obrázek
Obrázek
Passat 1.8 20V 1/1999 long
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co nafta, čerpadlo vnádrži je OK O.5 atm, když točíš naskočí ti tlak na rejlu cca 28O atm? nebo kolik máš :? co otáčky motoru když točíš zobrazujíse nějaké :?
Uživatelský avatar
JuzekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 úno 2010, 22:42
Bydliště: Martin SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JuzekVW »

skúšal som iba na prepade cez hadičku či čerpadlo niečo vôbec dáva a dávalo tlak som nemeral a ani nesledoval otáčky motora napadli ma vstrekovače ešte ale vychádzam stále z toho že to auto išlo až pokial im nekvehla hlava :( dakujem
Obrázek
Obrázek
Passat 1.8 20V 1/1999 long
Uživatelský avatar
JuzekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 úno 2010, 22:42
Bydliště: Martin SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JuzekVW »

a ešte som meral tlaky 1. valec 30 bar 2. valec 28 bar 3.valec 28 bar 4. valec 23 bar tak s toho som usudil že kompresiu ten motor má
Obrázek
Obrázek
Passat 1.8 20V 1/1999 long
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych začal na té rejlové liště musíš mít vstřikovací trubku a budík na minimum 3OO nejlépe 2OOO atm, musí tam skočit hned 11O a pak cca do 3OO při 11O to startuje, pokud dosáhneš tyto tlaky, a ověříš je v řídící jednotce míš jistotu že nafta je připravena já tak vždy začínám ;)
Uživatelský avatar
JuzekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 úno 2010, 22:42
Bydliště: Martin SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JuzekVW »

a teoreticky že tlak na rampe by bol dobrý môže byť problém kdesi v súkolí čo pohána čerpalo ? že trebárs nie je to koleso na ktorom je snímač? že nie je v správnej polohe a tým hlási tu chybu diagnostika ... viem že keby bol problém kdesi v čerpadle alebo v rampe alebo vo vstrekovačoch tak by clip nevypísal nič ale tá chyba tam pre niečo je ... :? :? :?
Obrázek
Obrázek
Passat 1.8 20V 1/1999 long
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

JuzekVW píše:a teoreticky že tlak na rampe by bol dobrý môže byť problém kdesi v súkolí čo pohána čerpalo ? že trebárs nie je to koleso na ktorom je snímač? že nie je v správnej polohe a tým hlási tu chybu diagnostika ... viem že keby bol problém kdesi v čerpadle alebo v rampe alebo vo vstrekovačoch tak by clip nevypísal nič ale tá chyba tam pre niečo je ... :? :? :?

bohužel teoreticky je tlak dobr ý tak ti auto teoreticky jede a máš opraveno
a není cořešit,
bulhar31
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 27 úno 2011, 16:05

Příspěvek od bulhar31 »

Je mozne, ze toto auto nema snimac na vacke, ale na cerpadle a tym padom musi byt rozvod nastaveny presne aj na cerpadle.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

možníje všechno kdybys tak dal kod motoru a změřil ten tlak jestli ti jde nafta ke vstřikům,

musíš něco konkrétního dělat, možnost auto asi nikdy nenastartovalal ;)
Uživatelský avatar
JuzekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 úno 2010, 22:42
Bydliště: Martin SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JuzekVW »

bulhar31 píše:Je mozne, ze toto auto nema snimac na vacke, ale na cerpadle a tym padom musi byt rozvod nastaveny presne aj na cerpadle.
ano už to riešime zajtrá idú dole prsia a nastavím to zubaté koleso myslel som si že to môže byť tým ale nikdo mi to nepotvrdil tak som sa uberal cestou kontroly vstrekovačov výsledok 3 zlé a jeden ako tak ale vraj by to auto s tými vstrekovačmi nemohlo na volnobeh isť .. ešte zistiť v akej polohe má presne byť to koleso na čepradle :?
Obrázek
Obrázek
Passat 1.8 20V 1/1999 long
Uživatelský avatar
JuzekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 úno 2010, 22:42
Bydliště: Martin SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JuzekVW »

slovacek.milos píše:
JuzekVW píše:a teoreticky že tlak na rampe by bol dobrý môže byť problém kdesi v súkolí čo pohána čerpalo ? že trebárs nie je to koleso na ktorom je snímač? že nie je v správnej polohe a tým hlási tu chybu diagnostika ... viem že keby bol problém kdesi v čerpadle alebo v rampe alebo vo vstrekovačoch tak by clip nevypísal nič ale tá chyba tam pre niečo je ... :? :? :?

bohužel teoreticky je tlak dobr ý tak ti auto teoreticky jede a máš opraveno
a není cořešit,
neviem presne ako to funguje ale pokial ti hlási koherenciu snámača vačkovej z otáčkami motora tak auto nenaštartuje lebo r.j. si myslí že je rozvod posunutý alebo roztrhnutý rozvoďák tak sa chráni sam seba :D tak neviem či by pohohlo merať tlak paliva :? ako vravím neviem btw clip ti ukáže tlak paliva na rampe má snímaš a kod motora je G9x
Obrázek
Obrázek
Passat 1.8 20V 1/1999 long
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud neladí vačka s sklikou řj nedá pokyn ke startu,

měření tlaku na liště ničemu nepomůže ale mně praxe ukázala že je to podstatné, a neměřit vagem ale tlakoměrem,


pokud mám na liště po zatočení motorem hned 11O a pak 3OO tak vím že jsou vstřiky a regulátory tlaku OK

a pak hledám odpověd na otázku proč řídící jednotka nedá pokyn ke startu ;)
Uživatelský avatar
JuzekVW
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 úno 2010, 22:42
Bydliště: Martin SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JuzekVW »

dakujem za cenné rady dnes som natočil to zubaté koleso a ešte čakám na nové podložky pod vstrekovače a snád to zavrčí nevidím v tom žiadnu prekáťku už :D btw máš odomňa pm ;)
Obrázek
Obrázek
Passat 1.8 20V 1/1999 long
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

pokud máš motor z rodiny G9U tak tam ti bude diag hlásit vše ok i když ti praskne rozvod.........
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jajic píše:pokud máš motor z rodiny G9U tak tam ti bude diag hlásit vše ok i když ti praskne rozvod.........
praskne ti rozvod a na diag ti bude hlásit že máš tlak paliva 3OO atm jo?
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“