prosím surne o pomoc Master 1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- JuzekVW
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 138
- Registrován: 03 úno 2010, 22:42
- Bydliště: Martin SK
- Kontaktovat uživatele:
prosím surne o pomoc Master 1
mám problem nechce naštartovať Master 1 2.2 dci menila sa dávnejšie vodná pumpa ale olej sa nemenil skrs to im praskla hlava alebo niečo hlavu som ja neopravoval iba to prišlo že auto neštartuje skontroloval som rozvody sú nové a dobre nestavené (podla prípravkov original Renault) clip vypisoval zhoda otáčok vačkovej hriadele 2. def (slabý signál alebo je signál rušený) po výmene obidvoch snímačov ( na na zotrváku aj na ozubenom kolese čerpadla ) chyba ostala ale už je 4. def (nezhodujú sa otáčky) motorom ide pretočiť ale iba občas odpáli aj to ked vymaže chyby r.j. motora a moja otázka je či je možné že ked skladali hlavu či osadili ozubené koleso na čerpadle dobre či prípadné zle osadené koleso na čerpadle môže zblbnúť ten snímač vačkovej hriadele dakujem za pomoc
Passat 1.8 20V 1/1999 long
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- JuzekVW
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 138
- Registrován: 03 úno 2010, 22:42
- Bydliště: Martin SK
- Kontaktovat uživatele:
a teoreticky že tlak na rampe by bol dobrý môže byť problém kdesi v súkolí čo pohána čerpalo ? že trebárs nie je to koleso na ktorom je snímač? že nie je v správnej polohe a tým hlási tu chybu diagnostika ... viem že keby bol problém kdesi v čerpadle alebo v rampe alebo vo vstrekovačoch tak by clip nevypísal nič ale tá chyba tam pre niečo je ...
Passat 1.8 20V 1/1999 long
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
JuzekVW píše:a teoreticky že tlak na rampe by bol dobrý môže byť problém kdesi v súkolí čo pohána čerpalo ? že trebárs nie je to koleso na ktorom je snímač? že nie je v správnej polohe a tým hlási tu chybu diagnostika ... viem že keby bol problém kdesi v čerpadle alebo v rampe alebo vo vstrekovačoch tak by clip nevypísal nič ale tá chyba tam pre niečo je ...
bohužel teoreticky je tlak dobr ý tak ti auto teoreticky jede a máš opraveno
a není cořešit,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- JuzekVW
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 138
- Registrován: 03 úno 2010, 22:42
- Bydliště: Martin SK
- Kontaktovat uživatele:
ano už to riešime zajtrá idú dole prsia a nastavím to zubaté koleso myslel som si že to môže byť tým ale nikdo mi to nepotvrdil tak som sa uberal cestou kontroly vstrekovačov výsledok 3 zlé a jeden ako tak ale vraj by to auto s tými vstrekovačmi nemohlo na volnobeh isť .. ešte zistiť v akej polohe má presne byť to koleso na čepradlebulhar31 píše:Je mozne, ze toto auto nema snimac na vacke, ale na cerpadle a tym padom musi byt rozvod nastaveny presne aj na cerpadle.
Passat 1.8 20V 1/1999 long
- JuzekVW
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 138
- Registrován: 03 úno 2010, 22:42
- Bydliště: Martin SK
- Kontaktovat uživatele:
neviem presne ako to funguje ale pokial ti hlási koherenciu snámača vačkovej z otáčkami motora tak auto nenaštartuje lebo r.j. si myslí že je rozvod posunutý alebo roztrhnutý rozvoďák tak sa chráni sam seba tak neviem či by pohohlo merať tlak paliva ako vravím neviem btw clip ti ukáže tlak paliva na rampe má snímaš a kod motora je G9xslovacek.milos píše:JuzekVW píše:a teoreticky že tlak na rampe by bol dobrý môže byť problém kdesi v súkolí čo pohána čerpalo ? že trebárs nie je to koleso na ktorom je snímač? že nie je v správnej polohe a tým hlási tu chybu diagnostika ... viem že keby bol problém kdesi v čerpadle alebo v rampe alebo vo vstrekovačoch tak by clip nevypísal nič ale tá chyba tam pre niečo je ...
bohužel teoreticky je tlak dobr ý tak ti auto teoreticky jede a máš opraveno
a není cořešit,
Passat 1.8 20V 1/1999 long
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud neladí vačka s sklikou řj nedá pokyn ke startu,
měření tlaku na liště ničemu nepomůže ale mně praxe ukázala že je to podstatné, a neměřit vagem ale tlakoměrem,
pokud mám na liště po zatočení motorem hned 11O a pak 3OO tak vím že jsou vstřiky a regulátory tlaku OK
a pak hledám odpověd na otázku proč řídící jednotka nedá pokyn ke startu
měření tlaku na liště ničemu nepomůže ale mně praxe ukázala že je to podstatné, a neměřit vagem ale tlakoměrem,
pokud mám na liště po zatočení motorem hned 11O a pak 3OO tak vím že jsou vstřiky a regulátory tlaku OK
a pak hledám odpověd na otázku proč řídící jednotka nedá pokyn ke startu
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice