kam davate lepsie gumy?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Bugs.Bunny píše:Smyk je třeba si často užívat a né se toho bát a lekat se. :) A přes 100kmh to teprve záčíná být trochu zajímavé.
No nemyslel jsem konkrétně Tebe. :D
Myslel jsem normální lidi, kteří nejezdí celou zimu s rukou na ruční brzdě. (noteeth)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Bugs.Bunny píše:Smyk je třeba si často užívat a né se toho bát a lekat se. :) A přes 100kmh to teprve záčíná být trochu zajímavé.
moje řeč , navíc pravidelnej tréning pomůže řešit krizovku , lepší gumy dávám na předek , on jim stejně ten lepší vzorek dlouho nevydrží při občasném tréningu :(
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Bóďa píše:
Bugs.Bunny píše:Smyk je třeba si často užívat a né se toho bát a lekat se. :) A přes 100kmh to teprve záčíná být trochu zajímavé.
No nemyslel jsem konkrétně Tebe. :D
Myslel jsem normální lidi, kteří nejezdí celou zimu s rukou na ruční brzdě. (noteeth)
rukáv , (noteeth) (rofl) (LOL)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

bugs, 1pavel: asi tak ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

MirekX píše:to jsem si myslel taky, uděláš velký hovno, obvykle není prostor ani čas
Nerozumím, Někdy je někdy není, pokud jedu jak hovado, je úplně jedno kde jaké gumy mám. Pokud jedu rozumně, dá se leccos. Jsem doufám aspoň průměrný řidič, a přetáčivý smyk v rozumných mezích umím. nedotáčivý, znamená bezpečně nabourat, pravda jednou se mi povedlo nedotáčivý smyk zvládnout plným plynem a plným rejdem, bylo to ve 30kmh. Cílem ale není popředu do něčeho nabourat, ale zůstat na silnici, ne? Ale nejsme všichni stejní, je to jen můj pocit.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Nevím, nevím, ale raději bouchnu zadkem o strom než abych to do něj pustil přímo, protože nejhorší je se zastavit na místě.
Z toho vyplývá, že je lepší mít ovladatelný předek
Tel:776005385 Nový Bor
Rosma
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Odpovědi: 0
Registrován: 31 bře 2007, 11:42
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Rosma »

ja osobně davam lepší gumy na predek ted sem ale koupil všechny 4nove tak jsem to řešit nemusel :D
ale vždy sem mel lepši na predku protože jezdim hodne na hory i v kalamitach protože je potom na svahu mene lidi :D a když bych mel horší vpredu asi bych se tam nevyskrabal , každy rok co napadne snih jdu se klouzat na velky parkoviste abych si to po roce zase pripomel. ale stallo se mi ze jsem jel v nemecku po dalnici celou dobu sucho jen tak jsem to docela kouril a najednou zničeho nic když sem projizdel dlouho tahlou zatačku tam snezilo takže zadek šel hned do smyku dal jsem mirne kontra ustal jsem to a hned co sem to srovnal zase zadek ulitl takže znova kontra abych to ustal a pak sem zastavil a šel vyklepat trenky a celou cestu jsem už jel jen 50 :D protio jsem na tento rok koupil všechny 4 nove gumy . Ted nedavno jsem četl že odbornici radi davat lepši gumy na zadek což mi i ted dava smysl . Předek když jsou horši gumy se da ledajak uridit volantem ale na zadku je to pruser
VW passat 1.9TDI 81kw
brz00ro
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2010, 20:42

zatížit zadek

Příspěvek od brz00ro »

možná někteří z vás pamatují favorita... ten měl tak lehký zadek, že v zimě pravidelně zkoušel koukat co je v předu.... Nejlepší řešení bylo hodit dozadu pytel s pískem a bylo po problémech (a někdy se hodil i obsah pytle :).

Záleží na zkušenostech řidiče. Já dávám lepší vždy dopředu.... i podle motorky, pokud to umíš, ubrzdíš předními koly nejvíc díky zvýšenému přítlaku. Pak už je to jen o zkušenostech.
******************
Chci nový šicí stroj: šicí stroje
vyšívání - výšivky zdarma a myslíte na Vánoce 2011
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Re: zatížit zadek

Příspěvek od mir77 »

To si pamatuju jako by to bylo včera :) Čerstvý papíry, Favo po dědovi, první sníh a zimní gumy jen na předku :D Jsem se otočil dokolečka a to jsem jel ve městě asi tak 30 nebo 40 km/h :D Od tý doby nikdy víc :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

gumy všude dobrý jednou jsem se roztočil asi v 80km/h z kopce na Spořilovský směr na Bohdalec dal jsem jeden a půl kola a povim vám nic příjemnýho když kolem jezděj auta občas jedno proti vám a nebejt toho obrubníku pod mostem nic se nestalo a za všechno mohli jen schody náhod zadní kola 30% vzorku prázdná nádrž a kufr+mírná levotočivá zatáčka a asi dvoumetrový pás proudu vody co tekl přes celou silnici o výšce cca 1-2cm víc určitě ne který se objevil z ničeho nic zvedlo to zadek a už jsem jel prdelí napřed....

je fakt že bylo po dešti ale jen to namočilo na jižním městě sklo nic hroznýho ale dolů se valil potok...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Cílem ale není popředu do něčeho nabourat, ale zůstat na silnici, ne?
Přesně tak. :)
Když se roztočíš do hodin, tak pro to zůstat na silnici už moc neuděláš...
Titan: No jo, bokem do stromu, zlomená krční páteř a je po problému. (noteeth)
Žádné airbagy, deformační zóny- prostě tutovka. :D
Stačí třeba námraza v zatáčce, kde je trochu stín...
Když ujede předek, trochu se to sveze a na suchém asfaltě se to zase chytne. Ale jak se to stane na zadku, auto se roztočí a na tom suchu to nakopne a páááá.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Pokud bokem střihneš páteř tak čelně v té samé rychlosti nedopadneš lépe.
Příklad:
jedeš levotočivou zatáčku třeba 50km a v pravo na výjezdu je betonový sloup
když to tam pustíš čelně tak celou hmotu auta a těla tlačíš do toho místa
když to předkem vybereš ujede ti zadek a tím bouchneš do sloupu tak se ta hmota rozloží do více směrů protože to auto má stále nějaký pohyb
Tel:776005385 Nový Bor
Rosma
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Odpovědi: 0
Registrován: 31 bře 2007, 11:42
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Rosma »

titan0306 píše:Pokud bokem střihneš páteř tak čelně v té samé rychlosti nedopadneš lépe.
Příklad:
jedeš levotočivou zatáčku třeba 50km a v pravo na výjezdu je betonový sloup
když to tam pustíš čelně tak celou hmotu auta a těla tlačíš do toho místa
když to předkem vybereš ujede ti zadek a tím bouchneš do sloupu tak se ta hmota rozloží do více směrů protože to auto má stále nějaký pohyb
tenkrat jsme to praskly se skodou120 bočne do stromu kamoš jel z kopce 140 dole pod kopce projel vždy zatačku bokem ale když jsme tam jeli po 4 už tam byl vyhazenej šterk z krajnice dostali sme smyk a bokem jsme nejdriv prerazili betonovej sloupek a pak do stromu nastesti to šlo už od predniho blatniku takže to nebyl čistej bočni naraz za což asi muzu byt u rad protože i tak škodovka byla zlomena jak rohlik vysypali se všechna okna a krom toho že sme byli porezany a modriny nic se nam nestalo .... byt to čiste čelne nebo bočne nechtel bych ale to je mimo tema
VW passat 1.9TDI 81kw
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Vlastně řešíme jen dvoukolky, u 4x4 je předepsáno, že hloubka dezénu vpředu musí být větší, jak u G3 synchro, tak u Dustera.
G3 Variant synchro
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

titan0306 píše:Pokud bokem střihneš páteř tak čelně v té samé rychlosti nedopadneš lépe.
Příklad:
jedeš levotočivou zatáčku třeba 50km a v pravo na výjezdu je betonový sloup
když to tam pustíš čelně tak celou hmotu auta a těla tlačíš do toho místa
když to předkem vybereš ujede ti zadek a tím bouchneš do sloupu tak se ta hmota rozloží do více směrů protože to auto má stále nějaký pohyb
Jasně, při smyku přední nápravy to napereš přímo do sloupu, ale při hodinách to nááhodou vybereš :D a trefíš ho jen kufrem.
Lepší dozadu doporučují i výrobci pneu, tak na tom asi něco bude.
Ale strkejte si je kam chcete. Hlavně to pak posílejte ven ze silnice, ne do protisměru před řidiče, kteří mají lepší pneu vzadu a hodiny jim nehrozí. :lol2:
Já kupuju všechny nové- přední se obrzdí a zadní ogumujou. Navíc se mi zadní dopředu nevejdou. (LOL)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“