Jak poznat na vagu vadný PD vstřikovač?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nedalo mi to a sehnal jsem funkční vstřikovače, dal je tam a nepomohlo to. Takže jsem tam dal zpátky ty moje s vyměněnými těsněními. Hodnoty na vagu se na bloku 013 citelně zlepšily, ale to je tak všechno. V zátěži stejně běží na tři válce. Asi začnu shánět ŘJ, protože už fakt nevím.sharred píše:Příští týden nechám přetěsnit a nastavit vstřiky - podle všeho ,co jsem se dočetl na forech by to měla být netěsnost vstřiků - vstřiky měnit nebudu,protože podle vagu i dalších pokusů jsou dobré.Potom dám vědět,jak to dopadlo...........
Hlavu už jsem měl dole, když to bylo potkaný. Přesahy na pístech jsou stejné. Ventily a zdvihátka jsou vyměněné, nevylučuji však, že by tam bylo něco zanedbáno. Když odpojím regulaci turba, tak problém zmizí.MKTech píše:V uvahu připadá něco s některým ventilem,nebo ohlá ojnice. tak jak tak hlava důle a uvidíš.
Závada se dá vyvolat dvěma způsoby:
-Prošlápnutím pedálu na podlahu (přes 3tis ot.) a jeho rychlým uvolněním, zejména za studena začne jít na tři válce a pokud jej nechám takto běžet, do 20s se to zase srovná.
-Rychlou akcelerací do prudkého kopce nebo zatáčky
Projevuje se to i na teplém motoru, ale v mnohem menší míře.
diego191 píše:pokornasek.pepan píše:nevim co tu resite ,nejvetsi problem kolem PD a vstriku je el. lista vstrikovacu,tady vam to i sedi kdyz prohodi vstriky tak ma hodnoty porad stejne.zavadu diagnostika vetsinou nepise.tak neres a kup listu za 1400 novou original,vymen a jezdi.
Dneska jsem běžel koupit tu lištu s kabelama ke vstřikum, vyměnil ji a problém přetrvává... :/ Stačí to prošlápnout za studena na volnoběh ke 3000ot. a už běží na tři válce.
koukam ze ti mistr pokornasek.pepan dobre poradil..... ... tlaky ve valcich mas ok?
Tlaky jsou OK, na všech válcích je 30Bar.josef10 píše:diego191 píše:pokornasek.pepan píše:nevim co tu resite ,nejvetsi problem kolem PD a vstriku je el. lista vstrikovacu,tady vam to i sedi kdyz prohodi vstriky tak ma hodnoty porad stejne.zavadu diagnostika vetsinou nepise.tak neres a kup listu za 1400 novou original,vymen a jezdi.
Dneska jsem běžel koupit tu lištu s kabelama ke vstřikum, vyměnil ji a problém přetrvává... :/ Stačí to prošlápnout za studena na volnoběh ke 3000ot. a už běží na tři válce.
koukam ze ti mistr pokornasek.pepan dobre poradil..... ... tlaky ve valcich mas ok?
Zkusím ještě kouknout na nastavení táhla turba jako to udělal JendoV a vypadá to, že to tím vyřešil.
To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu.
Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
Jestli se můžu zeptat,když to nasčítáš,kolik jsi do toho už vrazil?diego191 píše:To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu.
Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
12k za trysky na vstřikáchadi píše:Jestli se můžu zeptat,když to nasčítáš,kolik jsi do toho už vrazil?diego191 píše:To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu.
Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
1400 za el. lištu do hlavy
1k za těsnící sadu na vstřiky
2k za filtry
2k za kompresiometr
Ja som tiež hodinu cítil ako gynekolog kým som povolil tú kontramatku...diego191 píše:To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu.
Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
Okrem výmeny vstrikov a zámeny N75 som nič iné vymeniť neskusal.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Speedyj
(Vy)riešil som to aj ja, v mojej téme písal čo všetko skúšal, máme rovnaké príznaky http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... c&start=90
(Vy)riešil som to aj ja, v mojej téme písal čo všetko skúšal, máme rovnaké príznaky http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... c&start=90
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off