Jak poznat na vagu vadný PD vstřikovač?

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Zahriatie RJ nezabralo :(

Edit: nezabrala ani výmena RJ (wallbash)
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48

Příspěvek od diego191 »

sharred píše:Příští týden nechám přetěsnit a nastavit vstřiky - podle všeho ,co jsem se dočetl na forech by to měla být netěsnost vstřiků - vstřiky měnit nebudu,protože podle vagu i dalších pokusů jsou dobré.Potom dám vědět,jak to dopadlo...........
Nedalo mi to a sehnal jsem funkční vstřikovače, dal je tam a nepomohlo to. Takže jsem tam dal zpátky ty moje s vyměněnými těsněními. Hodnoty na vagu se na bloku 013 citelně zlepšily, ale to je tak všechno. V zátěži stejně běží na tři válce. Asi začnu shánět ŘJ, protože už fakt nevím.
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

V uvahu připadá něco s některým ventilem,nebo ohlá ojnice. tak jak tak hlava důle a uvidíš.
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48

Příspěvek od diego191 »

MKTech píše:V uvahu připadá něco s některým ventilem,nebo ohlá ojnice. tak jak tak hlava důle a uvidíš.
Hlavu už jsem měl dole, když to bylo potkaný. Přesahy na pístech jsou stejné. Ventily a zdvihátka jsou vyměněné, nevylučuji však, že by tam bylo něco zanedbáno. Když odpojím regulaci turba, tak problém zmizí.

Závada se dá vyvolat dvěma způsoby:
-Prošlápnutím pedálu na podlahu (přes 3tis ot.) a jeho rychlým uvolněním, zejména za studena začne jít na tři válce a pokud jej nechám takto běžet, do 20s se to zase srovná.
-Rychlou akcelerací do prudkého kopce nebo zatáčky

Projevuje se to i na teplém motoru, ale v mnohem menší míře.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

diego191 píše:
pokornasek.pepan píše:nevim co tu resite ,nejvetsi problem kolem PD a vstriku je el. lista vstrikovacu,tady vam to i sedi kdyz prohodi vstriky tak ma hodnoty porad stejne.zavadu diagnostika vetsinou nepise.tak neres a kup listu za 1400 novou original,vymen a jezdi. (LOL)

Dneska jsem běžel koupit tu lištu s kabelama ke vstřikum, vyměnil ji a problém přetrvává... :/ Stačí to prošlápnout za studena na volnoběh ke 3000ot. a už běží na tři válce.

koukam ze ti mistr pokornasek.pepan dobre poradil..... (crazy)... tlaky ve valcich mas ok?
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48

Příspěvek od diego191 »

josef10 píše:
diego191 píše:
pokornasek.pepan píše:nevim co tu resite ,nejvetsi problem kolem PD a vstriku je el. lista vstrikovacu,tady vam to i sedi kdyz prohodi vstriky tak ma hodnoty porad stejne.zavadu diagnostika vetsinou nepise.tak neres a kup listu za 1400 novou original,vymen a jezdi. (LOL)

Dneska jsem běžel koupit tu lištu s kabelama ke vstřikum, vyměnil ji a problém přetrvává... :/ Stačí to prošlápnout za studena na volnoběh ke 3000ot. a už běží na tři válce.

koukam ze ti mistr pokornasek.pepan dobre poradil..... (crazy)... tlaky ve valcich mas ok?
Tlaky jsou OK, na všech válcích je 30Bar.
Zkusím ještě kouknout na nastavení táhla turba jako to udělal JendoV a vypadá to, že to tím vyřešil.
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48

Příspěvek od diego191 »

JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:
To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.

Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
Uživatelský avatar
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

diego191 píše:
JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:
To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.

Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
Jestli se můžu zeptat,když to nasčítáš,kolik jsi do toho už vrazil?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48

Příspěvek od diego191 »

adi píše:
diego191 píše:
JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:
To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.

Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
Jestli se můžu zeptat,když to nasčítáš,kolik jsi do toho už vrazil?
12k za trysky na vstřikách
1400 za el. lištu do hlavy
1k za těsnící sadu na vstřiky
2k za filtry
2k za kompresiometr
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

diego191 píše:
JendoV píše:Vyriešil-nevyriešil ... potlačil som príznaky ale neviem čoho, predpokladám že sa to časom začne prejavovať znovu. :roll:
To jsem z toho jelen... Já jsem se včera dobejval na to táhlo turba, ale nemůžu to povolit, takže ho asi budu muset vyndat celý. I když teď si mě odradil.

Ale chci ještě změřit tlak oleje a ještě vyměnit čidlo tlaku na sacím potrubí. Nezkoušel si něco z toho, abych to nedělal zbytečně?
Ja som tiež hodinu cítil ako gynekolog kým som povolil tú kontramatku... :x
Okrem výmeny vstrikov a zámeny N75 som nič iné vymeniť neskusal.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
SpeedyJ
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 07 lis 2006, 21:37

Příspěvek od SpeedyJ »

máš správně nastavený šrouby na vahadlech vstřiků ?
diego191
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 úno 2011, 09:48

Příspěvek od diego191 »

SpeedyJ píše:máš správně nastavený šrouby na vahadlech vstřiků ?
Mám... Dělal jsem to sice bez budíku, ale za to několikrát a vždy se stejným výsledkem.
SpeedyJ
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 07 lis 2006, 21:37

Příspěvek od SpeedyJ »

diego191 píše:
SpeedyJ píše:máš správně nastavený šrouby na vahadlech vstřiků ?
Mám... Dělal jsem to sice bez budíku, ale za to několikrát a vždy se stejným výsledkem.
múžeš udělat shrnutí co vše jsi vyměnil za nové a co jsi zkontroloval? je to tu rozlezlý po 4 stranách a celkem nepřehledný...
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Speedyj
(Vy)riešil som to aj ja, v mojej téme písal čo všetko skúšal, máme rovnaké príznaky http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... c&start=90
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“