Vyčítání pinu immo z golfa III
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
a jsou i lidi co umí tzv. tovární nasatvení kdy se po zapnutí klíče rovnou i sladí (pouze 2ks)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
takže nemusím vždy vypajkovať chrobaka?Matias píše:Vyčíst znamená vymontovat immo box z auta, rozebrat. Najít motorolu, připojit k ní programátor UPA, Elnec, ETL, vyčíst obsah eeprom a kalkulačkou spočítat pin. A když nejde ISP zapojení jako je na obrázku, tak musíš švába vypájet a do patice programátoru.
Příklad isp vyčítání
a výsledek je dump v binárním kódu.
Ja neviem, ale vo Felde su podobné krabičky, a tie sa daju vyčítať s vagtacho kablom, ale podmienkou je aspoň jeden oprávneny kluč.
Opel Vectra B 1,8 16V ex
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW