Mercedes 250TD
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Rec je o tlaku nebo objemu vzduchu ... to je velky rozdilBrouk píše:ze tam vic foukat nejde do toho motoru
Uvedom si, ze kdyz by dal vetsi turbo a zaroven IC, dostal by tam pri zachovani stejneho maximalniho plniciho tlaku vyrazne vice kysliku (protoze jen na nem zalezi) i diky nizsi teplote.
Aneb zkus fouknout 1,8 baru s VAckem nebo s 2260 ... natoz pak Holsetem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Holset se da vyspatnit za zajimave penize, lepsi, nezli 2260, nicmene clovek musi mit stesti a hlavne zname tam, kde se opravuji kamiony nebo zemedelska technika.
Ja ho vzdy ocumuji u MirkaX, ma jich v regale vice. Koukat se na ty ohromny vrtule, kterejma by se daly snad srotovat i maly cikanata ma neco do sebe.
Vskutku by me zajimal twin slozeny z 2056 a tohoto snecka, ale to se uz asi nikdy nedozvim, nebot na to tu ma koule jen jeden a ten se obavam, ze rezignoval na singl setup.
Ja ho vzdy ocumuji u MirkaX, ma jich v regale vice. Koukat se na ty ohromny vrtule, kterejma by se daly snad srotovat i maly cikanata ma neco do sebe.
Vskutku by me zajimal twin slozeny z 2056 a tohoto snecka, ale to se uz asi nikdy nedozvim, nebot na to tu ma koule jen jeden a ten se obavam, ze rezignoval na singl setup.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
s tým holsetom by to bol už extrém, sice by tam mohol mať v pohode aj 250PS a viac ale celá charakteristika motora by sa asi zmenila
k tomuto by som pridal možno len IC a hotovo, nech si to odjazdí ešte pol mega, ale určite sa s tým krásne jazdí od 2000 do 4000 tam má skoro plochú krivku krútiaku, akurát tá hodnota toho krútiaku by mohla byť kus vyššia, 124ka je poriadny kus železa mohol by tam mať aj 320-330Nm, to by sa možno dosiahlo ICčkom
k tomuto by som pridal možno len IC a hotovo, nech si to odjazdí ešte pol mega, ale určite sa s tým krásne jazdí od 2000 do 4000 tam má skoro plochú krivku krútiaku, akurát tá hodnota toho krútiaku by mohla byť kus vyššia, 124ka je poriadny kus železa mohol by tam mať aj 320-330Nm, to by sa možno dosiahlo ICčkom
Napada me jen ZizalaForest píše:Holset se da vyspatnit za zajimave penize, lepsi, nezli 2260, nicmene clovek musi mit stesti a hlavne zname tam, kde se opravuji kamiony nebo zemedelska technika.
Ja ho vzdy ocumuji u MirkaX, ma jich v regale vice. Koukat se na ty ohromny vrtule, kterejma by se daly snad srotovat i maly cikanata ma neco do sebe.
Vskutku by me zajimal twin slozeny z 2056 a tohoto snecka, ale to se uz asi nikdy nedozvim, nebot na to tu ma koule jen jeden a ten se obavam, ze rezignoval na singl setup.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha