Mercedes 250TD

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Já bych tam dal IC a víc bych neřešil.. Takovej Medvěd .. to musí bejt paráda! W124 se mi velice líbí (crazy)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

tak do kapoty jinak na tomto nebylo misto :( ale cloveci jsou sikovni ;-)
take rikal ze tam vic foukat nejde do toho motoru ale asi to nezkusil ;-)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Brouk píše:ze tam vic foukat nejde do toho motoru
Rec je o tlaku nebo objemu vzduchu ... to je velky rozdil ;)

Uvedom si, ze kdyz by dal vetsi turbo a zaroven IC, dostal by tam pri zachovani stejneho maximalniho plniciho tlaku vyrazne vice kysliku (protoze jen na nem zalezi) i diky nizsi teplote.

Aneb zkus fouknout 1,8 baru s VAckem nebo s 2260 ... natoz pak Holsetem :havaj:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jen sdeluji co rikal je to clovek tery MB 30 let opravuje a dela zavodni auta mohl by to vedet ale treba ne :-)

to vis mit ho jak uz to testuju ale ja mam jine plany ;-)

kazdopadne zajimave auto !
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1365
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

Brouk píše: to vis mit ho jak uz to testuju
(LOL) heh mam dosť
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1365
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..ta HX35 by mohla byť gut,ale ja som myslel tu 40ku na nejake zavody atd.

..cenovo taky holset asi čo víde.?..
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Holset se da vyspatnit za zajimave penize, lepsi, nezli 2260, nicmene clovek musi mit stesti a hlavne zname tam, kde se opravuji kamiony nebo zemedelska technika.

Ja ho vzdy ocumuji u MirkaX, ma jich v regale vice. Koukat se na ty ohromny vrtule, kterejma by se daly snad srotovat i maly cikanata ma neco do sebe.

Vskutku by me zajimal twin slozeny z 2056 a tohoto snecka, ale to se uz asi nikdy nedozvim, nebot na to tu ma koule jen jeden a ten se obavam, ze rezignoval na singl setup.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

s tým holsetom by to bol už extrém, sice by tam mohol mať v pohode aj 250PS a viac ale celá charakteristika motora by sa asi zmenila

k tomuto by som pridal možno len IC a hotovo, nech si to odjazdí ešte pol mega, ale určite sa s tým krásne jazdí od 2000 do 4000 tam má skoro plochú krivku krútiaku, akurát tá hodnota toho krútiaku by mohla byť kus vyššia, 124ka je poriadny kus železa mohol by tam mať aj 320-330Nm, to by sa možno dosiahlo ICčkom
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1365
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..no zatial mi nič podobne netreba,ale človek nikdy nevie ;)


..aha takže mirkaX hehe kukal som foto ale naživo to musi byť famozne
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Forest píše:Holset se da vyspatnit za zajimave penize, lepsi, nezli 2260, nicmene clovek musi mit stesti a hlavne zname tam, kde se opravuji kamiony nebo zemedelska technika.

Ja ho vzdy ocumuji u MirkaX, ma jich v regale vice. Koukat se na ty ohromny vrtule, kterejma by se daly snad srotovat i maly cikanata ma neco do sebe.

Vskutku by me zajimal twin slozeny z 2056 a tohoto snecka, ale to se uz asi nikdy nedozvim, nebot na to tu ma koule jen jeden a ten se obavam, ze rezignoval na singl setup.
Napada me jen Zizala :-D
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Brouk: jaký turbo tam je teď? Hádám, že to taky nebude žádný drobeček.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1365
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..v serii je mam dojem TB253 v tej 125ps verzii až je tam motor 150ps tak tam bolo aj GT20 aj GT25
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

ano správně om603/606
třeba se už něco takovýho někde staví a třeba taky ne
každopádně pro lepší umístění Fmic považuji užít model W123
:P
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“