Octavia II 1,9 77kW PD tlak turba

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Vigo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 17 kvě 2011, 14:25

Octavia II 1,9 77kW PD tlak turba

Příspěvek od Vigo »

Ahoj,

Dělal jsem si dnes zkušební jízdu a zkoušel logovat VAGem tlak (boost pressure) což je předpokládnám tlak turba? Gaf jsem si dal do excelu, protože neumím jinak. Nevím jak přesné je měření tlaku Vagem ale pokud jsem opravdu měřil turbo jsou ty hodnoty ok? Skoro 2,4 baru mi přijde dost.

Autem jsem jel svůj malý testovací okruh asi 4km a dával jsem mu dost za uši. Chystám se na chip a chci vědět zda je motor ok

Obrázek

Díky
Vigo
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

tenhle graf je na kontrolu spatny , stahni si tento program http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1054
a naloguj kanal 11 tam mas pozadavek i skutecnou hodnotu tlaku
Drag Power
Vigo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 17 kvě 2011, 14:25

Příspěvek od Vigo »

Díky za radu, bohužel ten Deselpower tool mi hlásí, že v logu nejsou data. Logoval jsem 11. Přidávám tedy graf z excelu na pole předpokládaný a skutečný tlak.

Obrázek

Pokud bude třeba nauploaduju někam i ten log. Chci nechat auto nachipovat ale aby to turbo přežilo.

Díky moc
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kdyz si to das ke kvalitnimu a zkusenemu chiptunerovi, tak ten by si mel auto projit. Udelej log a placni ho nekam na FTP, sem placni link.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vigo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 17 kvě 2011, 14:25

Příspěvek od Vigo »

Tak log je tady:
http://www.uloz.to/11022646/turbo-original-csv

Ten graf v excelu je jen výřez z jeho části. Předpokládám, že turbo přetlakovává a mechanismus by mohl být špinavý. Troufnu si dost, ale sundavat turbo se mi moc nechce :-/

Prosím mrkněte na to. Jinak i když si toho chiptuner všimne, tak to asi neopraví. Jde o to, jestli má cenu to chipovat.
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP
Uživatelský avatar
sabikeuk1
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 10 lis 2008, 10:44

Příspěvek od sabikeuk1 »

Vigo píše:Tak log je tady:
http://www.uloz.to/11022646/turbo-original-csv

Ten graf v excelu je jen výřez z jeho části. Předpokládám, že turbo přetlakovává a mechanismus by mohl být špinavý. Troufnu si dost, ale sundavat turbo se mi moc nechce :-/

Prosím mrkněte na to. Jinak i když si toho chiptuner všimne, tak to asi neopraví. Jde o to, jestli má cenu to chipovat.
Nieco robis zle, ten subor je prazdny bez udajov.

pozri tu: http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/logging.html
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane :-(
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav ;-)
Vigo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 17 kvě 2011, 14:25

Příspěvek od Vigo »

Ahoj,

Díky, už jsem to vyřešil. O víkendu bylo turbo venku a vyčistil jsem ho. Logy jsem se už naučil dělat i kontrolovat a navíc jsem si to zkouknul na dvou jiných autech. Lehonce se mi přidíraly lopatky. Po vyčištění a lehkém obroušení je v grafu krásně vidět rychlejší reakce na zásah regulace.

V jízdním projevu jsem to nijak nepoznal, ale turbo mi dřív v určitém režimu slabě zapískalo. To už nedělá.
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP
Uživatelský avatar
sabikeuk1
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 10 lis 2008, 10:44

Příspěvek od sabikeuk1 »

Vigo píše:Ahoj,

Díky, už jsem to vyřešil. O víkendu bylo turbo venku a vyčistil jsem ho. Logy jsem se už naučil dělat i kontrolovat a navíc jsem si to zkouknul na dvou jiných autech. Lehonce se mi přidíraly lopatky. Po vyčištění a lehkém obroušení je v grafu krásně vidět rychlejší reakce na zásah regulace.

V jízdním projevu jsem to nijak nepoznal, ale turbo mi dřív v určitém režimu slabě zapískalo. To už nedělá.
:punk:
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane :-(
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav ;-)
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04

Příspěvek od Manhaus »

každopádně 2,4 baru ti turbo tlačit na autě co máš v podpisu nebude. To bude 1,4 bar turbo + 1 bar atmosfericky tlak
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“