Špatné studené starty PD AJM
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Je možný sem napsat cenu za diagnostiku vstřiku..?Určitě to uvítají i ostatní ..
Tj. demontáž,stolice,montáž z5 diag..?Beru v potaz že se prostě udělá jen test vstřiku(ikdyby byl nějakej k.o. montoval by se zpět) Takže čistě jen práce a test vstřiku.Nové dávat nechci jen by mě zajímalo jak jsou na tom ty co mám v motoru.
Díky.
Tj. demontáž,stolice,montáž z5 diag..?Beru v potaz že se prostě udělá jen test vstřiku(ikdyby byl nějakej k.o. montoval by se zpět) Takže čistě jen práce a test vstřiku.Nové dávat nechci jen by mě zajímalo jak jsou na tom ty co mám v motoru.
Díky.
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud po domluvě dovezete nebo pošlete své vstřikovače vymontované ke kontrole na stolici, cena za 1 vstřikovač bez opravy je 500.- Kč. Montáž, demontáž a nastavení na vozidle je jiná kapitola. Pokud se provede zároveň s testem na stolici oprava, cena za jeden kus je 600.- (test+oprava). To samozřejmě pouze tehdy, není-li nutná výměna trysky, jinak tuto cenu trysky nutno připočítat. V ceně také není zahrnuta nová sada těsnění, nutná k montáži do vozidla. Kontrolní diagnostika VAGem v případě kompletní výměny na vozidle je samozřejmě zdarma.
takže auto už startuje.gumku jsem dal rozměr vnitřní 10mm tlouštka 3mm.Jde to pěkně natěsno.Koupil jsem za 20 kč ve firmě Wafarex v Třinci.pozor musí to být z materialu který nafta nerozpouští.Filtr mam na našroubování.Z vrchu je šroub na imbus tuším 12 a na něm je ta gumka.Jinak předtím jsem vyměnil nadzdvihátka.o kroužky na vstřikách,následně tandemové čerpadlo a ještě spětný ventil.Po okroužkách se zlepšilo to ,že už mi nejde nafta do oleje.potom tandemovka líp to brzdí.spětný ventil beze změny až ta posraná gumka a dobré.nadzdvihátka to byla jen prevence.
Ahoj, nechci zakládat nové téma. Řeším podobný problém s mojim autem (auto v popisu) Jakmile klesne teplota pod 5stupňů, tak to hůře chytá. Nyní již vyměněno, žhavící svíčky, nová baterie, startér po repasu, čerpadlo zkontrolováno. Napadá mě už jen změřit tlaky a vyměnit gumičky pod vstřikama, ale k tomu musím někoho sehnat. Co mě ale překvapuje, tak ten špatný start není vždy. Někdy když je -1 stupeň, tak si auto déle zatočí, ale dneska bylo ráno -2 a auto chytlo na drnc v pohodě. Ikdyž auto déle točí, chytne a když ho hned chcípnu, tak to znovu chytne úž pak v pohodě. Překvapuje mě, že někdy se mu chytit nechce, a někdy to chytne úplně bez problémů. Napadá Vás ještě něco? Jakmile to chytne, tak mi ale přijde, že to běží v pohodě na všechyn 4 válce. Už si ale nevim rady. Díky
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

2 peeeetr:
Pokud máš opravdu motor AHU 66kW, tak tam nemáš stejný vstřikovače jako mají novější PD motory, tudíž se tě gumky na nich netýkají (žádný tam nemáš).
Jinak já to startování pořád nevyřešil. Teď když nejsou takový mrazy, tak chytá relativně dobře. Někdy chytne krásně, někdy si lehounce zatočí a zakouří. Někdy i když je lehce pod nulou, tak chytne líp než když nemrzne. Fakt nevím čím to je.
Pokud máš opravdu motor AHU 66kW, tak tam nemáš stejný vstřikovače jako mají novější PD motory, tudíž se tě gumky na nich netýkají (žádný tam nemáš).
Jinak já to startování pořád nevyřešil. Teď když nejsou takový mrazy, tak chytá relativně dobře. Někdy chytne krásně, někdy si lehounce zatočí a zakouří. Někdy i když je lehce pod nulou, tak chytne líp než když nemrzne. Fakt nevím čím to je.
Tak isto aj u mna...k_lada píše:Někdy chytne krásně, někdy si lehounce zatočí a zakouří. Někdy i když je lehce pod nulou, tak chytne líp než když nemrzne. Fakt nevím čím to je.
Gumičky nové, dávky vstrekov do +-0,3, nafta nepadá, hydra nové, žhavenie OK...Asi to je vlastnosť PD

Robí to asi vymačkana hlava a gumicky to uz nepokryju...ešte možno pomôžu o 0,1mm hrubsie O kruzky...
CAHA 125 kW TDI CR
to já nevim že tam gumičky pod vstřikama nejsou. Mě to napadlo vyměnit, když to tady kluci radí. Každopádně já to taky řešim už 2měsíce a nevim co s tim.k_lada píše:2 peeeetr:
Pokud máš opravdu motor AHU 66kW, tak tam nemáš stejný vstřikovače jako mají novější PD motory, tudíž se tě gumky na nich netýkají (žádný tam nemáš).
Jinak já to startování pořád nevyřešil. Teď když nejsou takový mrazy, tak chytá relativně dobře. Někdy chytne krásně, někdy si lehounce zatočí a zakouří. Někdy i když je lehce pod nulou, tak chytne líp než když nemrzne. Fakt nevím čím to je.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

A co filtr paliva nebo sítko v nádrži.Nebo ještě kostra.peeeetr píše:Ahoj, nechci zakládat nové téma. Řeším podobný problém s mojim autem (auto v popisu) Jakmile klesne teplota pod 5stupňů, tak to hůře chytá. Nyní již vyměněno, žhavící svíčky, nová baterie, startér po repasu, čerpadlo zkontrolováno. Napadá mě už jen změřit tlaky a vyměnit gumičky pod vstřikama, ale k tomu musím někoho sehnat. Co mě ale překvapuje, tak ten špatný start není vždy. Někdy když je -1 stupeň, tak si auto déle zatočí, ale dneska bylo ráno -2 a auto chytlo na drnc v pohodě. Ikdyž auto déle točí, chytne a když ho hned chcípnu, tak to znovu chytne úž pak v pohodě. Překvapuje mě, že někdy se mu chytit nechce, a někdy to chytne úplně bez problémů. Napadá Vás ještě něco? Jakmile to chytne, tak mi ale přijde, že to běží v pohodě na všechyn 4 válce. Už si ale nevim rady. Díky
Máte sice PDčka, ale já na svojem ASV pozoruji odjakživa totéž. Taky jsem se to snažil řešit ale vždy bezúspěšně. Auto má špatný studený starty, ale vždy zhruba až po 10 hodinách stání, valí první na tři válce a háže sebou, pak se zklidní. Jinak pak na drnk, ani nezaslechnu startér. Začal jsem pal. filtrem atd. pak přišly nařadu žhavičky, a to jsem si právě všimnul že jedna, ta která nežhavila, byla "mokrá". Nevím jestli je to normální...Pokud jsou extra teplý rána, nebo startuji až odpoledne když je vedro, tak ty studený starty nejsou až zas tak hrozný....připadlo mi že když jsem vyměnil ty svíce tak to bylo na chvíli lepší...ale po čase totéž...tak nevim jestli mi třeba auto nemůže ničit žhaviče nejakou chybou v elektrice. po startu jde chvíli slyšet cvakání relé-dožhavování...pak normálně vypne... co na to zkušenější?
Takže nad +20 stupňů jsou studený starty bez problémů, kolem 5-10 stupňů už to sebou háže... Může mě někdo navést, kde by mohl být ještě problém? Díkyprowmen píše:Máte sice PDčka, ale já na svojem ASV pozoruji odjakživa totéž. Taky jsem se to snažil řešit ale vždy bezúspěšně. Auto má špatný studený starty, ale vždy zhruba až po 10 hodinách stání, valí první na tři válce a háže sebou, pak se zklidní. Jinak pak na drnk, ani nezaslechnu startér. Začal jsem pal. filtrem atd. pak přišly nařadu žhavičky, a to jsem si právě všimnul že jedna, ta která nežhavila, byla "mokrá". Nevím jestli je to normální...Pokud jsou extra teplý rána, nebo startuji až odpoledne když je vedro, tak ty studený starty nejsou až zas tak hrozný....připadlo mi že když jsem vyměnil ty svíce tak to bylo na chvíli lepší...ale po čase totéž...tak nevim jestli mi třeba auto nemůže ničit žhaviče nejakou chybou v elektrice. po startu jde chvíli slyšet cvakání relé-dožhavování...pak normálně vypne... co na to zkušenější?
o jaky krouzky se jednalo? na vstriky? asi to budu resit taky. prestesnit vstriky, tandem a ten z5tny ventil jak poznam,ze je KO? jo a jakou hadicku na tandemu mam zaskrtit?musim se uz nekam pohnout v mrazu to asi nenastartuje kdyz to dela bordel uz v plus 5
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
dneska sem povolil tandem ten zadnis roub porod nejde se tam skoro dostat kvuli brzdovemu valci a hadicim. hadice sme neodpojoval,protoze bych musle mit nove sponky. z cerpadla a hlavy se vylilo dost nafty to nevim jestli ma??? no a tesneni tma zadny neni,takze kde se to pretesnuje, to se musi cerpadlo na stole rozebrat a uvnitr jsou?
zatim nevim jetsli mi chcije nafta do oleje od vymeny mam najeto asi 1200 km a z prace sem mel takovy pripravek na utesneni,tak sem tam tak 100 ml dolil
a ono pokud turbo bere olej a pribiva nafta,tak to nemusim poznat nikdy muze se to vzajemne anulovat ten prebytek. v hadici za vahou sem mel par kapek oleje prave
zatim nevim jetsli mi chcije nafta do oleje od vymeny mam najeto asi 1200 km a z prace sem mel takovy pripravek na utesneni,tak sem tam tak 100 ml dolil
a ono pokud turbo bere olej a pribiva nafta,tak to nemusim poznat nikdy muze se to vzajemne anulovat ten prebytek. v hadici za vahou sem mel par kapek oleje prave
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm