S3 8P 2,0TFSI BHZ, 485PS 537NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Nechci vás rozdmýchávat ale ne každý chodí na fuckbuk ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

cupra píše:INDI,prepac...ale dokazes dakedy pochvalit aj pracu konkurencie?vies ze sa vsetci navzajom pozname...kazdy mame svoju povahu...tak naco prikladat drevo do ohna...vies sam ze vzdy je prijemnejsie sa na zraze stretnut a pokecat,a nie sa obchadzat...sem tam sa treba aj zdrzat a nepisat nic... ;)
Se neomlouvej :) ;) , ale ok.

Compsport.pl udělal brutální úpravu AUDI S3 :worthy: PARÁDA
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Indi ako vzdy nesklamal (rofl) Konspiracia na urovni minimalne Aktov X. :P
Kedze som (neumyslne) toto cele tak trochu sposobil, dovolim si zapojit sa do debaty. Treba rozlisovat 2 veci - mechanicke upravy na aute a upravy software. S Ivanom sa osobne nepozname, rovnako nemam ziadny vztah k firme Profituning, ale to ze sa zaobera cisto upravami software je pochopitelne, robi to tak vela firiem. Co sa tyka tohto konkretneho auta a spoluprace s CompSport - takisto treba tieto 2 veci rozlisovat. Ako je na fore pisane, vsetky mechanicke upravy robil na objednavku CompSport. Co sa tyka upravy software, Ivan to tu konkretne nespomenul (comu celkom dobre nerozumiem preco), ci robil software ON alebo ludia z CompSport, ale z nasledovnej komunikacie mi pripada ze software si upravoval on:

Obrázek

Co sa tyka zavadzania, mozu byt na to viacere uhly pohladu... jedno je fakt, mohlo to byt spomenute, Ivan na akekolvek otazky ohladom mechanickych uprav na aute tu na fore nijako nereagoval, takze nazor si moze urobit kazdy sam..... podla mna to bol alibisticky pristup, ako pisal Ladas, na stranku Facebooku moze chodit len urcite percento ludi ;)
Indi píše:Compsport.pl udělal brutální úpravu AUDI S3 pokora PARÁDA
Toto je ucelove tvrdenie, bud objektivny :)
Compsport.pl udělal brutální mechanickou úpravu AUDI S3 :worthy: PARÁDA
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 24 led 2012, 08:32, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Na zacatek musim uznat, ze moc hezke hodnoty.
PROFITUNER píše:Na projekte sme spolupracovali viacere firmy, konkretne Profituning, Unitronic a Compsport.
Tato veta mela byt soucasti prvniho prispevku, pak by nedoslo k zadnym dohadum a nedorozumenim. Nevim, jak u vas ale u nas v CR na prohlaseni v uvodnim zneni mame terminus technicus "klamava reklama".

... uprimne jsem se domnival, ze jste uz trochu "vyrostli", ale jste stale ti sami mali kluci, kteri podvadeji a lzou.

Takovouto bombu v ruce a pak si to takto podelat, jak smutne (wallbash)

@subz3ro_tdi : Stano, jenze ted tu vyvstava opravnena otazka jakou maji PT skutecnou zasluhu? A ted mohou psat cokoliv a bude proste tezke tomu verit, zvlaste, kdyz to auto bylo zmereno jiz v Polsku se zajimavymi hodnotami.
Ba co vic, vyvstava tu otazka, jake vlivy maji za nasledek navyseni vykonu v naslednem grafu v pripade mereni u PT - zda SW zasah nebo vlivy valcove brzdy. Nerikam, ze je to tak ci onak, jen si dovolim prave konstatovat, ze tim, ze to neuvedli na pravou miru hned na pocatku (na nejakej FB kaslu, to nemam ze zakona povinnost navstevovat a v tomto pripade neplati "neznalost neomlouva"), tak tu ten prostor pro spekulaci vznikl - nic vic, nic min. Jinymi slovy, vskutku hodne nestastna situace.

PS: jsem opravdu rad, ze to nasel Stano, protoze kdyby to sem hodil Indi, tak by ho s velkou pravdepodobnosti par lidi podeziralo, ze se kope do prdele a stoura, kde by nasel nejakou spinu na konkurenci. Jinak asi budu jako jeden z mala, ale ja si toho, co Indi dela vazim a to i pres to, ze se nekolikrat oprel do me a ne vzdy se s nim da uplne souhlasit, dava podnety k zamysleni. Zatimco mezi ostatnimi je suskanda, on jde a placne to sem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 296
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

Zavolejte někdo hovnocuc, tu zas je hoven...
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

red snail píše:Zavolejte někdo hovnocuc, tu zas je hoven...
Myslel som si,ze to je sekcia grafy a vysledky merania.
Konkretne k hardwerovym upravam som sa tu presne nevyjadroval, ani nemienim. Compsport spolupracoval na danom projekte od konca roku 2010, kedy sme spolocne ladili podobny setup na motorovej brzde v Canade a pracovali sme na tom nonstop dost dlho. No uz zaciatkom roka 2010 mala S3 430PS. Nepopieram,ze ma na nom velku zasluhu, tiez su to pre nich velmi dolezite skusenosti, lebo sa specializuju hlavne na TFSI a TSI. Firiem,co maju na tom vysledku zasluhy je viac. Nic na tom nemeni to, ze je to hlavne moj projekt od zaciatku az do konca. Tu asi nikto nechape, ze majstry sveta "kutilove", co dokazu vsetko naj. uz neexistuju. Namiesto ohovarania a kydania medzi sebou si treba skor pomahat! Len vtedy sa posuniete dalej.
Podobne reakcie boli v roku 2005, kedy sme zacali projekt Lupo, Lupo kupene z PL atd. Nech si kazdy o tom urobi svoj nazor, no vzdy su doleztie vysledky. Pravda je ta, ze na sprintoch sa za 6 rokov ziadne 1,9TDI z SK,CR,PL ani nepriblizilo casu Lupa. Lupo bola zasluha tiez viacerych ludi, no hlavnu zasluhu na nom mal vzdy Profituning a poprosim vas,aby ste takto chapali aj S3.
Viac sa k tomu asi vyjadrovat nebudem.
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 24 led 2012, 10:39, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

opravdu pekne mereni. Auto musi jezdit jako hovado (noteeth)
Thumbs up povedena prace :D
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 296
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

PROFITUNER píše:
red snail píše:Zavolejte někdo hovnocuc, tu zas je hoven...
Myslel som si,ze to je sekcia grafy a vysledky merania.
Konkretne k hardwerovym upravam som sa tu presne nevyjadroval, ani nemienim. Compsport spolupracoval na danom projekte od konca roku 2010, kedy sme spolocne ladili podobny setup na motorovej brzde v Canade a pracovali sme na tom nonstop dost dlho. No uz zaciatkom roka 2010 mala S3 430PS. Nepopieram,ze ma na nom velku zasluhu, tiez su to pre nich velmi dolezite skusenosti, lebo sa specializuju hlavne na TFSI a TSI. Firiem,co maju na tom vysledku zasluhy je viac. Nic na tom nemeni to, ze je to hlavne moj projekt od zaciatku az do konca. Tu asi nikto nechape, ze majstry sveta "kutilove", co dokazu vsetko naj. uz neexistuju. Namiesto ohovarania a kydania medzi sebou si treba skor pomahat! Len vtedy sa posuniete dalej.
Podobne reakcie boli v roku 2005, kedy sme zacali projekt Lupo, Lupo kupene z PL atd. Nech si kazdy o tom urobi svoj nazor, no vzdy su doleztie vysledky. Pravda je ta, ze na sprintoch sa za 6 rokov ziadne 1,9TDI z SK,CR,PL ani nepriblizilo casu Lupa. Lupo bola zasluha tiez viacerych ludi, no hlavnu zasluhu na nom mal vzdy Profituning a poprosim vas,aby ste takto chapali aj S3.
Viac sa k tomu asi vyjadrovat nebudem.
PROFITUNER, Tvůj příspěvek jsem tím samozřejmě nemyslel a přesně máš pravdu, toto je sekce Výsledky měření - grafy, nikoliv sekce Chlív - kydání hnoje...
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 296
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

PROFITUNER píše:
red snail píše:Zavolejte někdo hovnocuc, tu zas je hoven...
Myslel som si,ze to je sekcia grafy a vysledky merania.
Konkretne k hardwerovym upravam som sa tu presne nevyjadroval, ani nemienim. Compsport spolupracoval na danom projekte od konca roku 2010, kedy sme spolocne ladili podobny setup na motorovej brzde v Canade a pracovali sme na tom nonstop dost dlho. No uz zaciatkom roka 2010 mala S3 430PS. Nepopieram,ze ma na nom velku zasluhu, tiez su to pre nich velmi dolezite skusenosti, lebo sa specializuju hlavne na TFSI a TSI. Firiem,co maju na tom vysledku zasluhy je viac. Nic na tom nemeni to, ze je to hlavne moj projekt od zaciatku az do konca. Tu asi nikto nechape, ze majstry sveta "kutilove", co dokazu vsetko naj. uz neexistuju. Namiesto ohovarania a kydania medzi sebou si treba skor pomahat! Len vtedy sa posuniete dalej.
Podobne reakcie boli v roku 2005, kedy sme zacali projekt Lupo, Lupo kupene z PL atd. Nech si kazdy o tom urobi svoj nazor, no vzdy su doleztie vysledky. Pravda je ta, ze na sprintoch sa za 6 rokov ziadne 1,9TDI z SK,CR,PL ani nepriblizilo casu Lupa. Lupo bola zasluha tiez viacerych ludi, no hlavnu zasluhu na nom mal vzdy Profituning a poprosim vas,aby ste takto chapali aj S3.
Viac sa k tomu asi vyjadrovat nebudem.
PROFITUNER, Tvůj příspěvek jsem tím samozřejmě nemyslel a přesně máš pravdu, toto je sekce Výsledky měření - grafy, nikoliv sekce Chlív - kydání hnoje...
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

Výkon pěknej :D však já těch 170PS do Pažouta ještě nějak dostanu :D ,ale jinak jste jak malý děti :D
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“