Audi A3 2.0 16V BKD
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Audi A3 2.0 16V BKD
Turbo Oleg Turbopower kat off spojka keramika podvozek KW-2totál na zemi kola 19" SW doladěn na míru firmou Dieselpower = spokojený zákazník
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Nezávidím znám to auto a dlouho ho servisuju jinak už mám nachystáno dlouhý čas to co mi dlouho chybí takže zanedlouho budu možná dál než on a na to běžný ježdění mi to stačí musím se přiznat že dnes jeden pán s pežotem 508 nechápal když jsem ho po cca 10ti minutové jízdě podjel do kopce protože bylo vidět že mu to nejede jak by sám chtěl a nevěřil že ho s tou mojí vránou dám
s majitelem Audi jsem mluvil v neděli a nemohl než chválit měl to čipnuto jinde a co 30tis km tak jedno turbo při 3tím kuse ho to přestalo bavit a šel do toho co jsem mu doporučil a donutil ho i ke změně programu ovoce to zřejmě přineslo protože teď už nejni výkon jen v rozmezí 1000 otáček ale plynule dál,jemu šlo o hlavní věci být bez kouře výdrž komponentů a solidní čísla myslím že na 200tis km pěkné výsledky
s majitelem Audi jsem mluvil v neděli a nemohl než chválit měl to čipnuto jinde a co 30tis km tak jedno turbo při 3tím kuse ho to přestalo bavit a šel do toho co jsem mu doporučil a donutil ho i ke změně programu ovoce to zřejmě přineslo protože teď už nejni výkon jen v rozmezí 1000 otáček ale plynule dál,jemu šlo o hlavní věci být bez kouře výdrž komponentů a solidní čísla myslím že na 200tis km pěkné výsledky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to má vstřiky origo?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
jo ještě žádnej neumřel a jezdí jen Vervu tohle BKD je jediný co drží dá se říct od začátku sem tam si vzpomene sežere 0,5L fridexu ale tak 1x za měsíc až dva a jinak se s ním jezdí ani podávačka neumřela...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!