Reklama na TATRU :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Už jsem to kdysi viděl, ale jsem neustále v ůžasu..Nejvíc při rozházení auta na dálnici /o autocrosu nemluvě/, u auta s motorem vzadu..Za války bylo rozkazem zakázáno důstojníkům Wehrmachtu a SS používat bez řidiče vozy Tatra 87 kvůli častým haváriím , protože na vozy s tímto náhonem nebyli zvyklí, a jelikož dosahovaly téměř 150km/h byly havárie většinou smrtelné. Odvažuji se tvrdit, že takhle rozházet Superb l s jeho zadní nápravou a nedobrými jízdními vlastnostmi , půjde o život.. 

nepropadat panice...
dan.co- Byla realita, že první T 613 s výkonným motorem a velkou spotřebou , po výměně vaček, hlav a karburátorů spadla na spotřebu 12,4 litrů /100km a byla to továrně zaručená spotřeba..? Můj známý to absolvoval s "jeho" Tatrou 613 a byl zděšen kopicemi vyhozených vaček a hlav v bednách, které šli patrně do šrotu..Bylo to v opravnách Tatry v ČB..Já jen zda jsi se s tím setkal..Byl jsem vždy potěšen, když jsem zastavil za Tatrou a viděl její ukázkově šedé výfuky, jak motor bezvadně spaluje, což dnes, kdy jsou motory vpředu a většinou samé chrochtáky člověk již nezahlédne... 

nepropadat panice...
613..byla velice inovativní autíčko..motorárna se zabývala i v servisu kde jsem praxoval i vačkami a karburátory..ale snad jen u prvních modelů...( chrom ) pozdější s bezkontaktním zapalováním jezdili jen na brzdy, tlumiče a běžný servis..výfuky šedé - suché...auto jezdilo krásně.
Pozn. Brzd.kapalina Synthol HD 205 byla vyvinuta právě pro Tatru první 603...měli z výroby kapalinu francouzké výroby zn.nevím...právě kvůli bodu varu......
Pozn. Brzd.kapalina Synthol HD 205 byla vyvinuta právě pro Tatru první 603...měli z výroby kapalinu francouzké výroby zn.nevím...právě kvůli bodu varu......
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Na prodej je jich dostdolar100 píše:skoda Tatry robili svetove auta, takuto 603 by som bral hned krása

http://auta.yauto.cz/tatra-603-963724.html
http://auta.yauto.cz/tatra-603-mod-69-p ... 25288.html
Nevím, jak je to dlouho jak bláznili s tím odhlašováním papírů na nepojízdná auta a byly fronty ještě u policajtů.A kdy se zničily papíry na různé veteránské skvosty, tak moje žena měla papíry /živé/na T 603 a já je nabízel za symbol veteránistům apod. a nikdo neměl zájem..Bylo mi to divné, ale tak je odhlásila... 

nepropadat panice...
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Takové auto je lepší s průkazem historického vozidla. Já osobně mám nejradši variantu - Původní TP, původní SPZ, průkaz historického vozidla, veteran RZ.jericho-3 píše:Nevím, jak je to dlouho jak bláznili s tím odhlašováním papírů na nepojízdná auta a byly fronty ještě u policajtů.A kdy se zničily papíry na různé veteránské skvosty, tak moje žena měla papíry /živé/na T 603 a já je nabízel za symbol veteránistům apod. a nikdo neměl zájem..Bylo mi to divné, ale tak je odhlásila...

To je fakt a všichni to tak berou, ale má to jednu nevýhodu..Jelikož jsou lidi pitomci a na veterán papíry podnikají, všude vypráví, jaká je to sranda, že za 500 kč má číslo i s atestací, tak na to vlítnou a kdoví co. Ale bílá čísla mají jinou platnost, ta ti jen tak někdo nezruší. Znám vocasa, který z V3S jezdí pod bagrem na vet. číslech a blbové který s MB 123 dělají "taxika".. 

nepropadat panice...