Kazdopadne ten rozdil 7 stupnu je divny. ALe hlavne ze to startuje a jezdi
Tak hoši jak jste na tom s baterkama.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
B5 Passat, 1.9TDI 66kW AHU, 9 dní státia na tých mrazoch.
http://www.youtube.com/watch?v=6G3WsSIH ... e=youtu.be
Ale tá baterka už mele z posledného, ešteže to chytá prakticky hneď.
http://www.youtube.com/watch?v=6G3WsSIH ... e=youtu.be
Ale tá baterka už mele z posledného, ešteže to chytá prakticky hneď.
Tak dneska felda 1,9D po rozmrazení v garáži /přímotopem/ nastartovala odvezena mechanikovi. Takže žhavky jsou v pohodě asi přimrzlá nafta, takže 1 litr naturalu do plné nádrže a pro jistotu nová chladící kapalina / má už něco za sebou / . Octavečka v pohodě jen před pár dny nezatočila / manželce v práci ,baterie OK, přeměřena na parkovišti, jen žádná reakce po otočením klíčku pak po pár pokusech něco kleplo pod baterkou a do teď startuje jako předtím.Bobanius píše:Ráno -22 , tak to dopadlo že felda stojí na dvoře točila ale nenaskočila, tak asi žhavky KO , ty jediné se nědělaly , nějak mi to nedošlo, nechal jsem udělat , rozvody , filtry i palivový, náplně ,ale ty žhavky , to mě nedošlo. Tak v pondělí tam jdou nové.Bobanius píše:Octavečka v pohodě ranní starty ve studené garáži odpoledne manželka od práce kolem -10 , 12 a pohoda Varta 74Ah drží. Zítra potrápím od dcery feldu 1.9D ráno s ní jedu do práce ,stojí odpondělka bez pohybu, ale neměl by být problém , i když dneska ráno -19. No napíšu jak to dopadlo.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Baterie KO ?
zdarec chlapi, řeším teď takový menší problém s baterií na octavii tdi 66kw asi před 5 dny když sem startoval za studena tak už to pomalu točilo (asi dvě otočky pak půl vteřiny naprosto nic a pak to bez jakéhokoliv zvuku chytlo =) ), další den už bohužel ne viz. http://www.youtube.com/watch?v=rAgBipN1yXI ..... den před tím jsem stím najel 150km, baterie je jen rok stará varta 72AH/680A... normálně bych to neřešil a koupil novou, ale baterii sem nabil a zajel sem do AKUMY na nějakej ten test a tam naměřili baterie OK( kapacita 86% nabití 91% napětí 12,71 V startovací proud 586A) změřil sem odběr baterie v autě jestli mi to něco neřere (25mA - takže ok) pak sem změřil altik ten dával 14,4 taky ok, nakonec sem změřil napětí baterie při startování a tam to klesno až na nějakých 7V což se mi zdá málo a kontrolky na palubce dost pohasínaly ( ale podle toho testu by měla být baterie OK, vše se až na test v akumě se dělo při teplotách kolem -15°.......takže otázka koupit novou baterku?
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Není nic lehčího, než vzít voltmetr a změřit úbytek na silovejch kabelech při startování. Kór když ti to nechytá. Já tam měl dva volty a po proletování 0,2V a je to sakra znát.fenyx6 píše:tomu moc nadějí nedávám, ale mrknu se a spíš asi zkusím od někoho nastartovat přes kabely a když bude start ok, tak vyměním baterkuhonzas1 píše:a co takhle projit a očistit ukostření?
starter bych řekl spíš, když se to na kabely nezlešpí tak pujde ven ..... jinak za tepla naskočí na drc
Oct asv 2000, DieselPower