stavba škoda felicie kit car 1600

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Dobře zeptám se ho a třeba to vezme,to je normal na papírech? A kolik to žere v závodě?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

osobne si myslim ze hobby zavody uz nejsou co byvavaly.
republika je draha a tak dost lidi leze prave do hobiku.
co se tyce pneumatik.neboj pokud si je nekoupis tak se ani nesvezes.proste tohle je zaklad.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Je pravda,že to není co to bývalo....pneumatiky,je jasný že je to základ,ale když jezdíš hobíky,většinou nemáš na to aby jsi měl suchej asfalt,mokrej asfalt,hrubej asfalt,jemnej ........na zimu ještě gumy s hřebama
L.U.C.A.S.123
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 úno 2012, 17:54
Odpovědi: 0
Bydliště: ostravsko

Příspěvek od L.U.C.A.S.123 »

http://www.youtube.com/watch?v=Oblb8O-ce3w soutěže se s ním nejezdily jenom sprinty a kolik to žere se neřeší nikdy a u ničeho co je na svezení.na škole sem si stavěl 130ku motor podle dokumentace a měl jsen ho v 1000mb na dlouhe převodovce a ten si na karbci z 613ky vzal i 20litrů za hodinku blbnutí na letišti(a šest zadních gum) tak neřeš koniny (wallbash) kolik co žere
Škoda Octavia I combi 1.9tdi 81KW AHF, černá kůže, ABS, climatronik, temp., okna šíbr špigle v el., EGR off, 16 " BBS RS 771
ex Focus I 1.8TDDI chip 85KW kat+egr off, sport.podvozek, 16"O.Z.Racing superturismo WRC
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

L.U.C.A.S.123 píše:http://www.youtube.com/watch?v=Oblb8O-ce3w soutěže se s ním nejezdily jenom sprinty a kolik to žere se neřeší nikdy a u ničeho co je na svezení.na škole sem si stavěl 130ku motor podle dokumentace a měl jsen ho v 1000mb na dlouhe převodovce a ten si na karbci z 613ky vzal i 20litrů za hodinku blbnutí na letišti(a šest zadních gum) tak neřeš koniny (wallbash) kolik co žere
ta HONDA stoji uz peknou dobu na jednom parkovisti vedle obchodu s nabytkem :D
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
L.U.C.A.S.123
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 úno 2012, 17:54
Odpovědi: 0
Bydliště: ostravsko

Příspěvek od L.U.C.A.S.123 »

jo no stoji už tam dva roky majitel si pořídil E36 a tadyto odstavil :?taky za to nechce majlant ale jen hubičku když se to vezme kolem a kolem
Škoda Octavia I combi 1.9tdi 81KW AHF, černá kůže, ABS, climatronik, temp., okna šíbr špigle v el., EGR off, 16 " BBS RS 771
ex Focus I 1.8TDDI chip 85KW kat+egr off, sport.podvozek, 16"O.Z.Racing superturismo WRC
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Milik607 píše:Je pravda,že to není co to bývalo....pneumatiky,je jasný že je to základ,ale když jezdíš hobíky,většinou nemáš na to aby jsi měl suchej asfalt,mokrej asfalt,hrubej asfalt,jemnej ........na zimu ještě gumy s hřebama
Ono ti bude chvíli stačit jet sériovou gumu, ale jen do doby kdy si koupíš nějakou olítanou závodní gumu. Pak už budeš jenom shánět kdo by ti něco jetýho prodal. A když si jednou uděláš radost a koupíš si novou závodní gumu tak už nikdy nebudeš chtít jet nic jiného. A tak je to se vším. A věř, že na sériové gumě se nikdy nesvezeš a ten pocit, že závodíš bude spíš jen trápení a budeš akorát nasr... , že tě každý obkládá. Kdybych na svojí Fábii dal sériové pryže tak si dovolím tvrdit, že pokud bych se dostal do cíle RZ tak by to bylo s rozdílem 10 s na 1 km a to je lepší se chodit na závody jen koukat.
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

TK píše: No a to co jsi napsal je ten největší průser co může člověk udělat. Vezmeme tu převodovku: Na mojí Fábii se dá pořídit ( pouze kolečka ) synchronní skládačka za 35 tis. Po pár závodech zjistíš, že je Hewland o 1 sec. na km rychlejší, že tě všichni řežou a pořídíš si ho za 125 tis. Skládačku prodáš a protože je jetá a hlavně na ho... tak jdeš pod cenu, dáš jí za 15 tis. nějakýmu zoufalci, který na to ještě nepřišel a zrovna jsi vytekl 20 tis. a prosr...l pár závodů. A to je stejné s autem, motorem, podvozkem, pneu a ze vším na co sáhneš. Když chce být člověk rychlý tak musí přemýšlet úplně jinak. Když jsem začínal s rally tak jsem počítal s 15 tis. na závod a protože chci být rychlý tak to je dnes 50 tis.
Se vším co jste zde napsal,s tím souhlasím,podepsal bych se pod to .. ale pořád píšete o tom,jet na bednu a vyhrávat , bohužel,tohle bez peněz prostě nejde , ale pokud se chci bavit,vozit se,závodit a mít z toho radost,tak to jde i relativně za pár korun,jako jsem to praktikoval já , ale musí se člověk smířit s tím,že nikdy v celkovým umístění nebude nijak figurovat ... Taky jsem se snažil jezdit , platil jsem si to z vlastní kapsy z výplaty řidiče a režije na jeden dvoudení závod byla 10-15 tis ... pak se něco posere na autě a je po zábavě... a koupit si proflexy ? hewlanda ? APčkový brzdy ? ....pouze sny... :) ;)
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Jo jo je to pravda...kamarád se rozmýšlel jestli závodit s motokárama,nebo jezdit amatéry,když jsme se o tom tak bavili a brouzdali po netu,a koukali po cenách,protože dnes je opravdu všechno jen o penězích,přišel na to,že ty motokáry,který jsou považovány za nejlevnější motoristický sport vyjdou taky zatraceně draho. Motokára by stála cca od 150tis , pneumatiky sada nejlevnějších stojí 2500,- řazení a motor dostáva strašně zabrat,protože pracují ve vysokých točkách a sem tam tam prostě něco praskne nebo se rozlítne a je hned problém na světě...volal několika klukům kteří závodí,tak mu říkali že sada pneu je na pár koleček a že to bude chtít i náhradní dysky a více sad a přišel na to,že nejlevnější soutěžní svezení na čtyřech kolech je natolik levný že by na to taky neměl....
karel samek
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 16 srp 2007, 17:49
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od karel samek »

TK píše:
luke.bean píše:Marena : taky je otázka jestli to stavíš na mistrovství světa nebo na hobíky...

můžeš si koupit tlumiče proflex za 110 tis na feldu a nebo se spokojit s HP sk.N za 25 tis ... o tom to všechno je ... převodovku taky nepotřebuješ hewlanda , stačí dát převody, popřípadě jen vymyslet nějakej hezkej sptálej převod ;)

motor jakbysmet , 150 PS v 1.6 už nebude úplně spolehlivý a bezúdržbový jako 100PS ke kterým ti stačí opravdu málo úprav a odjezdíš s tím několik sezón ... měl jsem podobný low-cost auto a opravdu se s tím dá hezky povozit ;)
No a to co jsi napsal je ten největší průser co může člověk udělat. Vezmeme tu převodovku: Na mojí Fábii se dá pořídit ( pouze kolečka ) synchronní skládačka za 35 tis. Po pár závodech zjistíš, že je Hewland o 1 sec. na km rychlejší, že tě všichni řežou a pořídíš si ho za 125 tis. Skládačku prodáš a protože je jetá a hlavně na ho... tak jdeš pod cenu, dáš jí za 15 tis. nějakýmu zoufalci, který na to ještě nepřišel a zrovna jsi vytekl 20 tis. a prosr...l pár závodů. A to je stejné s autem, motorem, podvozkem, pneu a ze vším na co sáhneš. Když chce být člověk rychlý tak musí přemýšlet úplně jinak. Když jsem začínal s rally tak jsem počítal s 15 tis. na závod a protože chci být rychlý tak to je dnes 50 tis.
sory ale ta skladacka za 35tis je porad lepsi nez serie.jak uz jsem psal pokud s hewlandem neumis radit tak je ti stejne k hovnu.
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Tim jsem chtel rict, ze je hovadina kupovat neco levneho co ti po par zavodech nebude stacit a budou to jen vyhozene penize.
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Milik607 píše:Dobře zeptám se ho a třeba to vezme,to je normal na papírech? A kolik to žere v závodě?
:):):)
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

:D chce pustit 150k do felcky a zajima ho co to zere
Uživatelský avatar
jardas cuprak
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 30 pro 2011, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Hostivice Mírová 730

Příspěvek od jardas cuprak »

mam kamarada ten jezdí kartin cab atd vetisnou na bedne no a ted ceny samotna motokara 500 000 plus motor 250 000 samo sebou ze uz ma sponzory a jak tu nekdo psal ze gumy za 2500 ano ale jety :D svezl jsem se az kdys rekli ze motor je ko :D pak jsem ho dodelal uplne ten potor se musí neustale drzet mezi 13 14 tisicích otacek pak funguje jak ma kdys jsem se tam konecne dostal malem sem se pochcal strachy bodet by ne ma to vetší zrychlení nez f1
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

motokara triedy KZ1 predtym SuperICC 125ccm 6kvalt, najsilnejsie co sa u nas jazdi stoji ram napr. Birel+motor TM do 300 000, gumy sada 7000 vydrzia jeden trening alebo zavod, ked dobre tryskujes karbec, motor vydrzi aj niekolko sezon, menis iba kruzok na pieste, ked neburas vydrzi aj ram, menis/trhas retaze, a zadnu os podla tvrdosti, brzdy drzia dost obcas predne platnicky, lejes benzin s olejom staci ti 20l za weekend na zavody a jedes
Mercdes C cdi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“