Skoda Fabia 1.9tdi 275hp

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Pane jo vždyť ta fábie má při 5200 ot/min větší krouťák jak moje seriový ASZ na vrcholu :o
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

reesha, su tam nejake ine upravy ako si pisal?
(vacka, hlava ...atp)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Dovolim si tvrdit ze minimalne vackovy hriadel je urcite iny... na seriovej vacke by to uz v 5000 ot. uplne vydochlo ;)
Tuto je zrejme nejake (aspon minimalne) prekrytie ventilov, inak si ten uzasny vyplach neviem vysvetlit...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Doplnil jsem info do prvního příspěvku.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?
Tel:776005385 Nový Bor
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

masakr, hezký by bylo videjko z realu
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Re: Skoda Fabia 1.9tdi 275hp

Příspěvek od subz3ro_tdi »

reesha píše: Motor (blok + hlava) je sériový, kromě jemně vyleštěných sacích i výfukových kanálů.
Vačkový hřídel je původní (originální profil).
Tak som si myslel zle. Klobuk dole... :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

favo píše:Pane jo vždyť ta fábie má při 5200 ot/min větší krouťák jak moje seriový ASZ na vrcholu :o
Měl by jsi s tím něco dělat (noteeth)

Reesha : moc pěkné ! :)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

titan0306 píše:U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?
Treba prave v tom navyseni oproti tomu, co je napsano lze spatrovat efekt onech decentnich uprav hlavy. A jde o to, ze tento odhad by mohl byt klidne vyssi ale naskyta se tu otazka: meli by pri techto odhadech pocitat i s vymenou vackoveho hridele, navyseni objemu nebo kompletni upravy hlavy? Ja myslim, ze ne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

titan0306 píše:U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?
Nemůžu říct, že by se povedlo s těmito komponenty takto naladit každý motor. Opravdu jsou tam mechanické odlišnosti (opotřebení, výrobní tolerance) a každý motor je trochu jiný.

Co se týče turbodmychadla, je experimentální. Připravujeme 2. generaci DT-5 která by měla mít cca o 100-150 otáček lepší náběh odspodu. Je to samozřejmě dost vyšponované. V tomto autě má turbo najeto asi 34tis km. V 50tis půjde turbo ven a na kontrolu, pak zase zpět (pokud bude vše ok).
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

A6TDI píše:masakr, hezký by bylo videjko z realu
za chvilku bude na nově jako silniční pirát :D
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“