Skoda Fabia 1.9tdi 275hp
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Dovolim si tvrdit ze minimalne vackovy hriadel je urcite iny... na seriovej vacke by to uz v 5000 ot. uplne vydochlo
Tuto je zrejme nejake (aspon minimalne) prekrytie ventilov, inak si ten uzasny vyplach neviem vysvetlit...
Tuto je zrejme nejake (aspon minimalne) prekrytie ventilov, inak si ten uzasny vyplach neviem vysvetlit...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Re: Skoda Fabia 1.9tdi 275hp
Tak som si myslel zle. Klobuk dole...reesha píše: Motor (blok + hlava) je sériový, kromě jemně vyleštěných sacích i výfukových kanálů.
Vačkový hřídel je původní (originální profil).
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Treba prave v tom navyseni oproti tomu, co je napsano lze spatrovat efekt onech decentnich uprav hlavy. A jde o to, ze tento odhad by mohl byt klidne vyssi ale naskyta se tu otazka: meli by pri techto odhadech pocitat i s vymenou vackoveho hridele, navyseni objemu nebo kompletni upravy hlavy? Ja myslim, ze ne.titan0306 píše:U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Nemůžu říct, že by se povedlo s těmito komponenty takto naladit každý motor. Opravdu jsou tam mechanické odlišnosti (opotřebení, výrobní tolerance) a každý motor je trochu jiný.titan0306 píše:U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?
Co se týče turbodmychadla, je experimentální. Připravujeme 2. generaci DT-5 která by měla mít cca o 100-150 otáček lepší náběh odspodu. Je to samozřejmě dost vyšponované. V tomto autě má turbo najeto asi 34tis km. V 50tis půjde turbo ven a na kontrolu, pak zase zpět (pokud bude vše ok).