Přídavný čerpadlo pro lepší provoz v zimě

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33

Facet nebo Hardi jsou na RO osvědčený

Příspěvek od no-fosil »

silver píše:Nazdar chlapi, tak máte už konkrétne skúsenosti s prídavným čerpadlom, čo sa cenovo najviac oplatí, najjednoduchšia montáž a bezporuchovosť, prípadne priechod pri poruche a dostupnosť k zohnaniu. Dík za info.
jeslti máš nějaký čerpadlo z vrakáče za kilo a nevadí ti ho často měnit tak to nemusíš řešit.
Jestli chces nový a chces mít na něj záruku tak holt za něj dáš minimálně 2190,- třeba

http://www.mjauto.cz/elektro.htm

http://automotive.europecon.net/cs/konv ... -olej.html
nebo

http://autonaolej.cz/product_info.php?c ... ucts_id=34

http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_ ... 15&idz=258

Zapojení je nejlepší ještě paralelně přes 2 T-kusy a zpětný udělat bajpas a to čerpadlo si můžeš podle potřeby zapínat i vypínat a natáhneš vždycky co potřebuješ
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

co se ted da koupit meřo za dvacku , tak pridavny cerpadlo kvuli nizkym teplotam neresi a ty nizky teploty vlastne ani nejsou :)
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 led 2007, 19:50

Příspěvek od SLÁDEK »

Chtělo by to nějaký schema, jak čerpadlo zapojit.
silver
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 zář 2006, 09:11

Příspěvek od silver »

Chcem sa opýtať Kubu, on riešil z čerpadlo z Nemecka ako mu to fachčí. Ak je mi jasne že to bude niečo stáť. Len ked sa k niečomu rozhodnem aby som si nemusel povedať že som mohol radšej kúpiť to druhé. Riešilo sa či zubové alebo membránové. Mne by prišlo za to že možno by bolo výhodné aj zubové a napojiť tam rozbočky a používať ho na filtrovanie oleja. Mne by to vyhovovalo lebo nemám v garážo el. prúd.
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej
tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10

Příspěvek od tucnak007 »

Taky by me zajimalo jak maka to cerpadlo protoze si hodlam obednat facet tak abych neudelal chybu (wallbash) .Predtim se vsude psalo ze nejlepsi je zubove a tedka zase membranove tak jak je to? (hm)
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

tucnak007 píše:Taky by me zajimalo jak maka to cerpadlo protoze si hodlam obednat facet tak abych neudelal chybu (wallbash) .Predtim se vsude psalo ze nejlepsi je zubove a tedka zase membranove tak jak je to? (hm)
:) No tak FACET se používá a je rozšířený. Je údajně dobrý. O trošku víc spolehlivější je právě to membránový HARDI, ale s FACETem neprohlopíš taky. U membránovýho máš tu výhodu, že je samoregulační, nemůže se spálit, při malym nebo uzavřenym průtoku se samo vypíná, FACET spálit jde, proto by mělo mít nouzový bypas.

Já sem to membránový oproti očekávání ještě nezamonotval. Za prvé nebyla ani pořádná zima letos a za druhé už mám nalítáno kolem 500.000 km po GO a budu se muset poohlédnout po jinym autě, tak už nechci do tohodle nic montovat ;)
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10

Příspěvek od tucnak007 »

Uz jsem facet objednal.Jinak jsem auto uz vymenil.Tedka montuju olej do Peugeot 306 xrdt.Tak to chci mít uz poradně.Mam pripravene 4 ventily lpg,tepelnej vymenik 17kw,filtr s ohrevem,pomocne cerpadlo a jeste se pripravuje laminatova nadrz do kufru pres cele dno obsach 75litru.Az to bude tak to nafotim.Akorad furt premyslim co to udela kdyz propojím privod oleje s prepadem primo pred cerpadlem aby si strikovaci cerpadlo bralo jen co porebuje (hm) .Jedine co me napada jestli se to nebude zavzdusnovat,ale zase to pred prepnutím prvni zapnu podavací cerpadlo,tak vzduch by mel vyjit ven.A cerpadlo striovaci by melo zustat plne nafty nebot ventily po vypnutí motoru budou zavrene.
agentw4c
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 14 bře 2007, 19:54

FACET

Příspěvek od agentw4c »

Dobry vecer,
jsem tady novy a tak se trochu rozkoukavam a chtel bych jen dodat, ze uz na nekolika mistech jsem se docetl, ze pumpy FACET docela slysitelne klapou.
Ciao
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“