Ten průběh je moc pěkný - škoda, že výkon neleze do vyšších otáček (asi by to chtělo turbo z ARL třeba). Ale pro běžnou jízdu myslím dostačující (parametricky je to slušně zajetý 2,0 BMM).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Popravdě já tomu grafu vůbec nerozumněl, musel mi ho vysvětlit
Pocit z jízdy je velmi dobrý, pružnost motoru mnohem lepší, celkově jsem nadšený. Jinak nejsem schopný posoudit, co ten graf přesně vypovídá kromě toho, že je to v celém rozsahu posunuté výš
Ahoj Nassere, v základu jsi měl 77kW?? Máš všechno původní (vstřiky, turbo, cooler)
Otázka pro odborníky: jaký je rozdíl o proti motoru ve fabii 1.9 tdiPD ATD 74 kW
Dík
Kefi píše:Ahoj Nassere, v základu jsi měl 77kW?? Máš všechno původní (vstřiky, turbo, cooler)
Otázka pro odborníky: jaký je rozdíl o proti motoru ve fabii 1.9 tdiPD ATD 74 kW
Dík
motor je dost rozdilny.. a navic bezne maji i 85-95kw v serii.. coz nikdy 74kw nemela..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
Maslo23 píše:ja sem prave taky slysel ze dost 74kw melo vykon vyssi nez dokladovala automobilka...
jinak myslim ideal pro bezneho ridice, kterej chce byt jistejsi pri predjizdeni...77kw ma vyhodu, ze v serii ma takovej mezichladic, narozdil od 74kw
77kw v Okte treba je pecka, velke IC docela potencial trysek, dat turbo z ARL a jednohmotu SLUSNE SVEZENI vetsinou namerim okolo 115 koni v serii u 77kw O2.