octavia RS 1 intercooler

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Pavel 37
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 11 bře 2011, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Hrady

octavia RS 1 intercooler

Příspěvek od Pavel 37 »

Na mojí octavii jsem nandal velkej intercooler. Po zkušební jízdě auto tlačí tak o 0,2 baru. místo 1,1baru tlačí 0.9baru. je to tím že teď turbem plním větší prostor? přece jenom ten chladič je tak 3x vetší a trubky taky něco dají. Dá se nějak přidat tlak na turbu? nebo to bude spíše tím že mi někde utíká malinko tlak? moc díky
Obrázek
octavia 1RS 100edition 87/100 + cimbu chip
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zjavne to bude "zdelano v kitaja" a ten chladic ma velky tlakovy spad. Teda velku diferenciu tlakov. Povedane v reci nasho kmena, sposobuje ti tlakovu stratu -0.2Bar. Co je sposobene tym ze pouzita vostina a konstrukcia kladie velky odpor prudeniu vzduchu. Teplotu mozno dosiahnes nizsiu ako so seriovym SMIC ale tlakova strata je dost znacna a zbytocne pretazujes turbo. Aj ked by si v SW upravil pozadovany tlak tak aby si mal na vytlaku z toho FMIC 1.1Bar, tak na vytlaku z truba a vstupe do toho FMIC bude strelim z brucha uz az napr. 1.4Bar. V tom je rozdiel medzi lacnym cinskym a drahym napr. Forge chladicom. Vsetko je to o vyticenych cieloch a o peniazoch.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

spíš bych to viděl že K03 nestíhá naplnit ten nárůst prostoru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Pavel 37
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 11 bře 2011, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Hrady

Příspěvek od Pavel 37 »

je to fizika no =) TDI tech má pravdu. jinak K04-023 je doma ale není čas ho tam dát a než ho tam dám tak bych potřeboval radu jak na nárůst tlaku.
octavia 1RS 100edition 87/100 + cimbu chip
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

a kde mas cidlo tlaku turba? lebo ja si myslim,ze ti niekde unika tlak,RJ kym nedosiahne pozadovany tlak tak pridava na turbe,to je len moja uvaha
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

a to FMIC, je originál s vývodama na jedné straně? nebo je to dělaný? Je tam příčka mezi vývodama?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
Pavel 37
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 11 bře 2011, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Hrady

Příspěvek od Pavel 37 »

je to origo FMIC
octavia 1RS 100edition 87/100 + cimbu chip
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tiez mam cinana ale z vyvodmi na obidvoch stranach a sice sposobuje tlakovu stratu, ale nie az taku ako tebe. Alebo potom uz len napr. ten spominany Forge motorsport "iba za" cca. 800eur, no nekup to :roll:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

eazy20 píše:a kde mas cidlo tlaku turba? lebo ja si myslim,ze ti niekde unika tlak,RJ kym nedosiahne pozadovany tlak tak pridava na turbe,to je len moja uvaha
To by mne také zajímalo kde snímač je, hádám že tohle auto ho mít bude, ale třeba AGU 110kw nemá snímač tlaku, jen teploty, tlak si počítá jednotka ze zatížení.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

urcite ho ma,sudim podla toho ze ma el.klapku
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jsem stejného názoru, ale normálně je umístěn na výstupu z IC ne?
Uživatelský avatar
Pavel 37
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 11 bře 2011, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Hrady

Příspěvek od Pavel 37 »

snímač je v trubce hned za světlem
octavia 1RS 100edition 87/100 + cimbu chip
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Tomas.cz píše:Jsem stejného názoru, ale normálně je umístěn na výstupu z IC ne?
ano hned na vystupe ked je origo cooler,ja mam snimac asi 20cm lebo mam fmic a vsetko ok aspon myslim..

urcite ti nikde neunika tlak? skus nalogovat tlak turba a tam budu presne hodnoty pozadovaneho a aktualneho tlaku,tak sa mozme pohnut dalej
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Pavel 37
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 11 bře 2011, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Hrady

Příspěvek od Pavel 37 »

problém zažehnán. Dneska jsem zkrátil táhlo na wastegatu. cca o 4 otáčky a vše maká zase tlačím 1,1baru
octavia 1RS 100edition 87/100 + cimbu chip
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Pavel 37 píše:problém zažehnán. Dneska jsem zkrátil táhlo na wastegatu. cca o 4 otáčky a vše maká zase tlačím 1,1baru
Spíš bych řekl,že si docílil toho,co ti psal TDItech..a to,že za IC máš sice požadovaný tlak 1.1Baru,,ale díky většímu odporu IC máš hned na výstupu turba tlak "1.3"baru-ber jen jako příklad,,takže to není zrovna optimální..

Předpokládám,že čidlo tlaku je až za IC,pokud ne a je hned na výstupu,tak je zřejmně vše v pořádku..
Octavia II RS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“