
octavia RS 1 intercooler
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia RS 1 intercooler
Na mojí octavii jsem nandal velkej intercooler. Po zkušební jízdě auto tlačí tak o 0,2 baru. místo 1,1baru tlačí 0.9baru. je to tím že teď turbem plním větší prostor? přece jenom ten chladič je tak 3x vetší a trubky taky něco dají. Dá se nějak přidat tlak na turbu? nebo to bude spíše tím že mi někde utíká malinko tlak? moc díky


octavia 1RS 100edition 87/100 + cimbu chip
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
Lncia delta integrale EVO (replika REPSOL)
Zjavne to bude "zdelano v kitaja" a ten chladic ma velky tlakovy spad. Teda velku diferenciu tlakov. Povedane v reci nasho kmena, sposobuje ti tlakovu stratu -0.2Bar. Co je sposobene tym ze pouzita vostina a konstrukcia kladie velky odpor prudeniu vzduchu. Teplotu mozno dosiahnes nizsiu ako so seriovym SMIC ale tlakova strata je dost znacna a zbytocne pretazujes turbo. Aj ked by si v SW upravil pozadovany tlak tak aby si mal na vytlaku z toho FMIC 1.1Bar, tak na vytlaku z truba a vstupe do toho FMIC bude strelim z brucha uz az napr. 1.4Bar. V tom je rozdiel medzi lacnym cinskym a drahym napr. Forge chladicom. Vsetko je to o vyticenych cieloch a o peniazoch.
To by mne také zajímalo kde snímač je, hádám že tohle auto ho mít bude, ale třeba AGU 110kw nemá snímač tlaku, jen teploty, tlak si počítá jednotka ze zatížení.eazy20 píše:a kde mas cidlo tlaku turba? lebo ja si myslim,ze ti niekde unika tlak,RJ kym nedosiahne pozadovany tlak tak pridava na turbe,to je len moja uvaha
ano hned na vystupe ked je origo cooler,ja mam snimac asi 20cm lebo mam fmic a vsetko ok aspon myslim..Tomas.cz píše:Jsem stejného názoru, ale normálně je umístěn na výstupu z IC ne?
urcite ti nikde neunika tlak? skus nalogovat tlak turba a tam budu presne hodnoty pozadovaneho a aktualneho tlaku,tak sa mozme pohnut dalej
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Spíš bych řekl,že si docílil toho,co ti psal TDItech..a to,že za IC máš sice požadovaný tlak 1.1Baru,,ale díky většímu odporu IC máš hned na výstupu turba tlak "1.3"baru-ber jen jako příklad,,takže to není zrovna optimální..Pavel 37 píše:problém zažehnán. Dneska jsem zkrátil táhlo na wastegatu. cca o 4 otáčky a vše maká zase tlačím 1,1baru
Předpokládám,že čidlo tlaku je až za IC,pokud ne a je hned na výstupu,tak je zřejmně vše v pořádku..
Octavia II RS