Cuka 2.0 tdi BMP VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Huml píše:
bafikk píše:Doplh: s tou elektrikou me to taky napadlo, ale co me zarazi je ten zvuk, jako by neco v tu chvili o neco drelo

Huml: jakpak mam chapat rozevreni lopatek? V motorech nejsem zrovna odbornik:-D

Diky za info :-)
je tam dorazovej šroubek, tím se víc otevřou lopatky, podle mě díky regeneraci DPF, kdy teploty lezou běžně přes 800°C dochází k mírnýmu ohnutí konců lopatek a tím vlastně jakoby k jejich přivření, nasleduje zvýšení tlaku před turbem, kterej brání rozevírání lopatek, proto to jakby nechce zezačátku jet, regulace povolí víc, pak tam dochází k cuknutí a zvukovýmu projevu
Potřebuji k tomuhle nějaký speciální znalosti? Pokud ne, tak jak poznám to, že jsem to nastavil dobře? Děkuji
VW Passat 3C 2008 BMP
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

elit píše:
Huml píše:
bafikk píše:Doplh: s tou elektrikou me to taky napadlo, ale co me zarazi je ten zvuk, jako by neco v tu chvili o neco drelo

Huml: jakpak mam chapat rozevreni lopatek? V motorech nejsem zrovna odbornik:-D

Diky za info :-)
je tam dorazovej šroubek, tím se víc otevřou lopatky, podle mě díky regeneraci DPF, kdy teploty lezou běžně přes 800°C dochází k mírnýmu ohnutí konců lopatek a tím vlastně jakoby k jejich přivření, nasleduje zvýšení tlaku před turbem, kterej brání rozevírání lopatek, proto to jakby nechce zezačátku jet, regulace povolí víc, pak tam dochází k cuknutí a zvukovýmu projevu
Potřebuji k tomuhle nějaký speciální znalosti? Pokud ne, tak jak poznám to, že jsem to nastavil dobře? Děkuji

mam stejny problem jako popisuje Huml na 1.9 bls a dela mi to prave ta pokrivena regulace diky filtru castic :( Na jednicku to je hodne neprijemny, kdyz s tim clovek nepocita
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na BLS, KKK turbo, to jde taky roztáhnout, ale hodně blbě
petrce63
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 13 lis 2008, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Losiny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrce63 »

Stejný problém u BMM.Nebyla by instrukce k tomu otevření lopatek, třeba foto?
Dík
VW Touran 2014 2.0TDI 103kW CFHC LIFE

Ford Tourneo Courier 1,0 Ecobost

Mitsubishi Outlander PHEV
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

huml: pribliz mi to trosku ;) mozna bych to zkusil, dpf uz nemam tak by se to nemelo zhorsovat
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Moje otázka trvá
Potřebuji k tomuhle nějaký speciální znalosti? Pokud ne, tak jak poznám to, že jsem to nastavil dobře? Děkuji
(LOL)
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

speciální znalosti asi ne, musíš najít ten šroubek a roztáhnout ty lopatky o 1 otáčku
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Fulltank píše:huml: pribliz mi to trosku ;) mozna bych to zkusil, dpf uz nemam tak by se to nemelo zhorsovat
u KKK je šroubek zespoda, tudíž přístup k němu uplně na .....
petrce63
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 13 lis 2008, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Losiny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrce63 »

To jako posunout naklápění lopatek směrem od regulátoru nebo naopak.
VW Touran 2014 2.0TDI 103kW CFHC LIFE

Ford Tourneo Courier 1,0 Ecobost

Mitsubishi Outlander PHEV
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli je ten červík přístupný jak na Caddy BLS, tak to jsem nakonec vzdal a udělal táhlu nový doraz z pásoviny chycené na svody pod šroub co drží ten alobalový tepelný kryt. Kdo to vymyslel, tam se motá úplně všechno a nakonec jsem to stejně nepovolil..... :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, já když to dělal jsem oddělával odtokovou trubku od oleje, jelikož u KKK maj červík na 3ku imbus a matička je na 10ku a je tam málo místa, takže kolem tý trubky se tam nedá dostat, zlatej Garrett
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

trubku jsem taky oddělal, ale na to abych se dostal na kontramatku oříškem mi vadil šroub co drží do boku výfukový šnek. A ten šroubek na šnek jsem zase nepovolil kvůli tomu, že přes červík jsem na něj taky nedostal oříšek. Stranovým klíčem ani náhodou, pak jsem upiloval očkoplochý klíč ale stejně marný....Ale náhradní doraz maká... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

takze rikate, ze vam to pomohlo jo :) Mozna bych to zkusil :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Neví někdo jak moc přístupný jen ten šroubek u BMP?
VW Passat 3C 2008 BMP
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

ked zaslepim egr nebude hlasit chybu palubak? raz som odpojil tu hadicku od egr a zacal palubak hlasit emise do dilny. ako spravit aby to nehlasilo. octaviva kod motora BXE 2008
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“