chyba 008213 škoda Octavia II 1,8 TFSi,vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01

chyba 008213 škoda Octavia II 1,8 TFSi,vyřešeno

Příspěvek od alean »

zdar,nesetkal se někdo s touhletou chybou na Octavii II 4x4 facelift r.v.2009 1,8 TFsi CDAA najeto 25 000km
klapka vyměněná za novou,motor je při studeném startu hlučný a volnoběh nepravidelný,po zahřátí se vše uklidní,akorát zůstane svítit kontrolka motoru .Nastavení klapky provedeno.



Addresa 01: Motor Labely: SVO\06J-907-115-CDA.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 1Z0 907 115 F HW: 1Z0 907 115 F
Systém a/nebo verze: 1.8l R4/4V TFSI 0020
Kódování: 0203000C180F0160
Číslo dílny: WSC 73430 790 00999
VCID: 387B694432CF
2 závad nalezeno.

008213 - Snímač polohy klapky v sacím potrubí/řízení proudu vzduchu: neplatný signál
P2015 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 46
Kilometry: 25328 km
Indikace času: 0
Datum: 2096.14.30
Čas: 13:40:14

info o závadě:
Otáčky: 2210 /min
Výkon/klapka: 63.9 %
Rychlost: 59.0 km/h
Teplota: 48.0*C
Teplota: 6.0*C
Tlak: 970.0 mbar
Napětí: 14.097 V

008213 - Snímač polohy klapky v sacím potrubí/řízení proudu vzduchu: neplatný signál
P2015 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 33
Kilometry: 25413 km
Indikace času: 0
Datum: 2097.14.10
Čas: 16:10:54

info o závadě:
Otáčky: 3643 /min
Výkon/klapka: 9.4 %
Rychlost: 55.0 km/h
Teplota: 81.0*C
Teplota: 15.0*C
Tlak: 970.0 mbar
Napětí: 14.097 V


Readiness: 0000 0000


-
Naposledy upravil(a) alean dne 12 kvě 2012, 08:59, celkem upraveno 1 x.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

neresil jsem to, ale kdyz se divam na tlak, tak se me zda nejaky nizky.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tlak je OK...ale to sa mi nezda zeby bola nova a tato vada??? hmmm
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

co jsem se posledne bavil s kolegou, tak mi rikal ze meni retezy s olejem a delaji se opravy tahel na turbu s upravou softu. nerikal konkterne jaky motor. Nevim jestli se jedna o okolni tlak, ale skoro pri 3 tis ukazuje 970 mbar.
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01

Příspěvek od alean »

tak závada nalezena,je to zlomená hřídel naklápění klapek v sání (wallbash)
díky všem za pomoc :)
později dodám foto
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01

Příspěvek od alean »

Obrázek
Obrázek
stas.jan
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14 úno 2017, 21:48
Bydliště: Slovakia

Moj problem je podobny

Příspěvek od stas.jan »

Ahoj,
mam podobny problem, presne ako si opisoval vo fore. Len moje auto som kupil ked malo 112.000 km a momentalne mam 138.000 km.

Vedel by si mi poradit? Dakujem
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

....tieto volnobeh problemy nemusia byt len klapkou...;) vacsinou je problem s karbonom na sacich ventiloch.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
stas.jan
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14 úno 2017, 21:48
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od stas.jan »

Dnes dam spravit test tlaku v hlave. Budem mudrejsi. Ak by to bolo v tych zakarbonovanych ventiloch, je nutna vymena alebo staci nejaky repas?
A este taka vseobecna otazka. Bola spokojnost s motorom CDAA?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“