olej vo vode , 1,9 PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ramex
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 24 čer 2008, 12:11
Odpovědi: 0

olej vo vode , 1,9 PD

Příspěvek od ramex »

mam vo vode olej a neviem z kade sa tam berie , v servise vymenily vymenik oleja a stale sa v nadrzke ukazuje olej .
mal uz niekto taky problem ?
golf plus 1,9 PD , BLS 77kw
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Ja som mal to iste...
Minimalne 3x riadny výplach. Záleží kolko mastnoty sa ti objavuje v nadobke, ale 2x budeš musieť meniť chladiacu kvapalinu dokým to prestane. Ale musi to byť poriadne prepláchnute s nejakým prípravkom.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20493
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nachystat dvě tři konve horké vody s jarem, jakmile se motor ohřeje, otevřít výpušťák na chladiči a lejt a lejt, občas zavřít a nechat cirkulovat
pak prolejt ještě čistou teplou ( horkou vodou ) aby ti nemrzka nepěnila
jestli byl prdlej výměník, je olej všude včetně topení a chce to pořádně propláchnout ( jak psáno výše )
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Co těsnění pod hlavou?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20493
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je ta horší varianta (noteeth)
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

tiez si myslim tesnenie pod hlavou!Mizne Ti aj olej z vane?Ak ano tak si priprav nove tesnenie..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20493
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

horší je, že těsnění je až to poslední...těch věcí kolem když musí hlavka dolů :o
ramex
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 24 čer 2008, 12:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od ramex »

auto 3x preplachnute z jarovou vodov a este raz z pripravkom od pro-tec (K1+K2) , tak som zvedavy ako to bude .
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Nenechajte sa OJE..T pri tomto probleme. Ja som prišiel v novembri na to, že mam olej vo vode, nasledovalo odpojenie chladiča + preplach. Potom tlaková skúška chladiča a nič. Tak hlava dolu, nové tesnenie a problem pretrvaval. Už som bol zufaly. Nový origo chladič stojí 179€, v servise mi tuto sumu chceli ušetriť, bohužial sa nepodarilo. Mam nové tesnenie + nový chladič. Takže ja by som to tesnenie nechával až na úúúúplne posledné miesto. Zas to neni lacná záležitosť ked to chceš mať poriadne. Vyriešeniť tento problem sa mi podarilo až vo februari aby sa mi neobjavovala mastnota v nádobke.
PS-Ešte by som skúsil test na CO vo vode. Tým by sa mohlo aj potvrdiť to tesniene
ramex
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 24 čer 2008, 12:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od ramex »

a co si mal aku chybu ti nasli ? alebo este stale mas ten isty problem ?
a to tesnenie tiez si myslim ze az na poslednom mieste .
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Ja som išiel drahšou cestou, všetko sa zdalo OK, tak dole hlava a nové tesnienie + kopa serepetičiek okolo. Ale olej vo vode sa objavoval stale.
Potom výmena chladiča a od vtedy OK. :o
ramex
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 24 čer 2008, 12:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od ramex »

takze ,ked som to spravne pochopil tak si menil olejovy chladic 2x , raz za cinsky a po oprave hlavy si tam daval este raz origo chladic oleja . :?
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

No nepochopil si to úplne. Ten prvý bol, že vraj origo-behr, ale made in china a spracovanie sa mi vôbec nelubilo. V olejovej časti boli kusky hliniku(či z akého materialu to je) po odlievani. Proste sa mi ten chladič vôbec nepozdával.
Tak som ho vratil tam odkial prišiel. A kúpil origo. Spracovanie sa fakt nedalo porovnať ale je pravda že ani cena.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“