dlouhý 5ti kvalt do Octávie

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TunnerDT
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 11 čer 2010, 21:19
Bydliště: Detva

Příspěvek od TunnerDT »

To keď kúpim tie dlhšie prevody a prehodím tak mi nepojde rychlejšie ako teraz auto??aj keď to mám čipnuté čiže krivku výkonu mám inú ako originál..
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

Huml píše:
Maslo23 píše:takze Sachs byl na tom hur jak luk, chces rict? v tom pripade to beru zpet, mam ale jine zkusenosti
konkrétně Sachsy v ALH, děs, spojka často počipu klouže a setrváky se vyjebávaj na středovým složení těch dvou hmot, řekl bych asi nejhorší sada od Sachse
takze specialne Sachs 228 v ALH, dobry vedet, dekuju za objasneni
Uživatelský avatar
jmarek
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 06 kvě 2012, 20:12

Příspěvek od jmarek »

Neměl by prosím někdo ten montážní návod na výměnu 5 stupně? Díky
Uživatelský avatar
jmarek
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 06 kvě 2012, 20:12

Příspěvek od jmarek »

Obrázek
malé kolečko 30zubů objednací číslo 02A311361 BH
velké kolečko 48zubů objednací číslo 0A4311158 A
Naposledy upravil(a) jmarek dne 03 pro 2012, 21:06, celkem upraveno 1 x.
mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

jmarek píše:Kolečka
pekný, kolik tyhle stojí?
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
Uživatelský avatar
marko250
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 12 lis 2010, 11:15
Bydliště: Darkovičky "néasi"

EWT

Příspěvek od marko250 »

Tak jsem nacpal ewt do 4x4 po té co se sypla původní s rozvodkou a nikde není.Odpojil první část kardanu a vypl čerpadlo haldexu.Výsledek je příjemných 1300km na nádrž čili o 200km více než doposud na stejných trasách a docela dobré rychlosti na dálnici :) .I to protáčení kol při rozjezdu,když se člověk potřebuje vlést je vždy nečekané kua, 4x4 to neznala-hehe.
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off :-) ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

mel jsi tu ewt naskladat do te 4x4 pokud nemas k.o. obal, difec nebo uhlovou prevodku
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Re: EWT

Příspěvek od Maslo23 »

marko250 píše:Tak jsem nacpal ewt do 4x4 po té co se sypla původní s rozvodkou a nikde není.Odpojil první část kardanu a vypl čerpadlo haldexu.Výsledek je příjemných 1300km na nádrž čili o 200km více než doposud na stejných trasách a docela dobré rychlosti na dálnici :) .I to protáčení kol při rozjezdu,když se člověk potřebuje vlést je vždy nečekané kua, 4x4 to neznala-hehe.

ja bych ten najezd nedramatizoval, to si pak tady budou lidi zas rvat vlasy, ze oni najedou 1000km/nadrz...1300km bych uveril, ale streku kolem kila neco, napr Chorvaty, ale jezdit bezne 1300 na nadrz, jeste po dalnici... (rofl)
Uživatelský avatar
marko250
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 12 lis 2010, 11:15
Bydliště: Darkovičky "néasi"

Příspěvek od marko250 »

Tak především je třeba si uvědomit že 4x4 má 63l nádrž,která jde naplnit s odvzdušňovákem na 70l což dělám,protože tankuji vždy od prázdné do vrchovaté.Ten nájezd mám obvyklým provozem,který jezdím každý pracovní den už 10 let stejně,čili 21km ráno do práce po okrsce,pak zpět a něco navíc kolem obchodů a jiných klasických věcí +víkend s dětma,konkrétně v tomto měsíci 120km dálnice Bielsko Biala a zpět.Po okrskách kolem kila po městě v koloně jak hňup,nebo prostě kolem 60-70 když je prostor a nejsou to krytická místa "pomáhat a chránit" a na dálnici 140(někdy saze ven).Jezdím plynule né agresivně,ale serou mě všichni co se plouží v levém pruhu po městě 50,když tam mají pravý se stejně jedoucíma.Těch 200km navíc má nasvědomí ta převodovka protože to jezdím vše v nižších otáčkách a kardan,který už neklade odpor.Po technické odpojím ještě náhony z haldexu a nechám jen druhé čepy nábojů.Jakou má auto spotřebu jsem nikdy neřešil protože byla vždy kolem 6l/100,jen si nuluji s tankováním km a vím ,že jsem najel vždy s funkční 4x4 max 1100km(asi 3x za celou dobu se mi stalo, že mi došla nafta a odvzdušňoval jsem vstřikovače :) ),ono to není žádný zázrak teď ,dyť se jedná o snížení jednoho litru na sto km,což EWT s kardanem přineslo.
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off :-) ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

tak to chtelo napsat,ze je tam 70 nadrz.....tu bych taky bral...
hondaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 25 pro 2007, 20:31
Bydliště: Brno

Příspěvek od hondaaa »

Maslo23 píše:tak to chtelo napsat,ze je tam 70 nadrz.....tu bych taky bral...
4*4 maji 63 l nadrz v serii ;)
O1 1,9 tdi ASV 81 kw 2001,egr off
O1 1,9 tdi AGR 66 kw 2000,egr off
F1 1,9 sdi ASY 47 kw 2002
O3 1.4 tsi cng 2015
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Teraz som nacpal do fabie 1.4 tdi (povodne prevodovka JCZ) prevodovku z 1.9 tdi a pri tachometrovych 100 km/h mam prijemnych 2000 ot/min. A v meste na 4.st. pri 55 km/h tacho mam 1500 ot/min, co je tiez udrzatelne. Uvidim co to spravi na spotrebe, v sobotu idem na trasu 2000 km, zvacsa dialnice. Doteraz mi to pri 140 tacho tocilo takmer 3400 ot. priemernu na tej spominanej trase som mal okolo 6.3 l. Snad to teraz spadne.
Vymena bola v pohodicke, bez problemov, cca 3 hodinky.

Edit:
Takze, efekt znizenia spotreby sa dostavil v podobe cca - 0,5 l/100 km, na trase 2000 km. Jazdim ju pravidelne, teda castejsie, trasa rovnaka, cas rovnaky, zhruba aj priemerna rychlost mi sedi. Ci je to az tak ekonomicke neriesim, podstatne je, ze motor toci menej, je aj menej namahany. Inak, maximalka mi zostala cca rovnaka. Predtym som bol limitovany otackami, teraz asi vykonom, krut. momentom. Kolko to je, nebudem tu pisat....
Inak, spotreba palubak a skutocna mi naprosto sedi.
Uživatelský avatar
jmarek
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 06 kvě 2012, 20:12

Příspěvek od jmarek »

Včera kolečka vyměněny. Nyní to při 130km/hod točí 2300otáček.
Mohu doporučit

Obrázek
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

jmarek píše:Včera kolečka vyměněny. Nyní to při 130km/hod točí 2300otáček.
Mohu doporučit

Obrázek
Co máš za motor? A co udržení rychlosti v kopci+akcelerace?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
jmarek
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 06 kvě 2012, 20:12

Příspěvek od jmarek »

martinsidlo píše:Co máš za motor? A co udržení rychlosti v kopci+akcelerace?
Motor mám 1.9TDI 81kw. Včera jenom krátká projíždka. Přes víkend najedu něco kolem 200km tak dám info jak se to chová...
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“