Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy » dlouhý 5ti kvalt do Octávie Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 45, 46, 47  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: st květen 09, 2012 7:36 pm Citovat
TunnerDT
Sběrač informací
Založen: 11.6.2010
Příspěvky: 49
Bydliště: Detva




To keď kúpim tie dlhšie prevody a prehodím tak mi nepojde rychlejšie ako teraz auto??aj keď to mám čipnuté čiže krivku výkonu mám inú ako originál..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st květen 09, 2012 9:20 pm Citovat
Maslo23
Přispěvovatel
Založen: 7.1.2008
Příspěvky: 734




Huml napsal:
Maslo23 napsal:
takze Sachs byl na tom hur jak luk, chces rict? v tom pripade to beru zpet, mam ale jine zkusenosti
konkrétně Sachsy v ALH, děs, spojka často počipu klouže a setrváky se vyjebávaj na středovým složení těch dvou hmot, řekl bych asi nejhorší sada od Sachse


takze specialne Sachs 228 v ALH, dobry vedet, dekuju za objasneni
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne květen 13, 2012 6:09 pm Citovat
jmarek
Sběrač informací
Založen: 6.5.2012
Příspěvky: 36




Neměl by prosím někdo ten montážní návod na výměnu 5 stupně? Díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út květen 22, 2012 5:27 pm Citovat
jmarek
Sběrač informací
Založen: 6.5.2012
Příspěvky: 36





malé kolečko 30zubů objednací číslo 02A311361 BH
velké kolečko 48zubů objednací číslo 0A4311158 A


Naposledy upravil jmarek dne po prosinec 03, 2012 9:06 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út květen 22, 2012 5:54 pm Citovat
mirauh
Přispěvovatel
Založen: 28.3.2011
Příspěvky: 161
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)




jmarek napsal:
Kolečka


pekný, kolik tyhle stojí?

_________________
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EWT
PříspěvekZaslal: st květen 30, 2012 12:50 pm Citovat
marko250
Sběrač informací
Založen: 12.11.2010
Příspěvky: 46
Bydliště: Darkovičky "néasi"




Tak jsem nacpal ewt do 4x4 po té co se sypla původní s rozvodkou a nikde není.Odpojil první část kardanu a vypl čerpadlo haldexu.Výsledek je příjemných 1300km na nádrž čili o 200km více než doposud na stejných trasách a docela dobré rychlosti na dálnici Smile .I to protáčení kol při rozjezdu,když se člověk potřebuje vlést je vždy nečekané kua, 4x4 to neznala-hehe.

_________________
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off Smile ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st květen 30, 2012 1:31 pm Citovat
tuner
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 2766
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno




mel jsi tu ewt naskladat do te 4x4 pokud nemas k.o. obal, difec nebo uhlovou prevodku

_________________
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Re: EWT
PříspěvekZaslal: st květen 30, 2012 3:58 pm Citovat
Maslo23
Přispěvovatel
Založen: 7.1.2008
Příspěvky: 734




marko250 napsal:
Tak jsem nacpal ewt do 4x4 po té co se sypla původní s rozvodkou a nikde není.Odpojil první část kardanu a vypl čerpadlo haldexu.Výsledek je příjemných 1300km na nádrž čili o 200km více než doposud na stejných trasách a docela dobré rychlosti na dálnici Smile .I to protáčení kol při rozjezdu,když se člověk potřebuje vlést je vždy nečekané kua, 4x4 to neznala-hehe.



ja bych ten najezd nedramatizoval, to si pak tady budou lidi zas rvat vlasy, ze oni najedou 1000km/nadrz...1300km bych uveril, ale streku kolem kila neco, napr Chorvaty, ale jezdit bezne 1300 na nadrz, jeste po dalnici...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt květen 31, 2012 6:22 am Citovat
marko250
Sběrač informací
Založen: 12.11.2010
Příspěvky: 46
Bydliště: Darkovičky "néasi"




Tak především je třeba si uvědomit že 4x4 má 63l nádrž,která jde naplnit s odvzdušňovákem na 70l což dělám,protože tankuji vždy od prázdné do vrchovaté.Ten nájezd mám obvyklým provozem,který jezdím každý pracovní den už 10 let stejně,čili 21km ráno do práce po okrsce,pak zpět a něco navíc kolem obchodů a jiných klasických věcí +víkend s dětma,konkrétně v tomto měsíci 120km dálnice Bielsko Biala a zpět.Po okrskách kolem kila po městě v koloně jak hňup,nebo prostě kolem 60-70 když je prostor a nejsou to krytická místa "pomáhat a chránit" a na dálnici 140(někdy saze ven).Jezdím plynule né agresivně,ale serou mě všichni co se plouží v levém pruhu po městě 50,když tam mají pravý se stejně jedoucíma.Těch 200km navíc má nasvědomí ta převodovka protože to jezdím vše v nižších otáčkách a kardan,který už neklade odpor.Po technické odpojím ještě náhony z haldexu a nechám jen druhé čepy nábojů.Jakou má auto spotřebu jsem nikdy neřešil protože byla vždy kolem 6l/100,jen si nuluji s tankováním km a vím ,že jsem najel vždy s funkční 4x4 max 1100km(asi 3x za celou dobu se mi stalo, že mi došla nafta a odvzdušňoval jsem vstřikovače Smile ),ono to není žádný zázrak teď ,dyť se jedná o snížení jednoho litru na sto km,což EWT s kardanem přineslo.

_________________
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off Smile ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt květen 31, 2012 9:21 am Citovat
Maslo23
Přispěvovatel
Založen: 7.1.2008
Příspěvky: 734




tak to chtelo napsat,ze je tam 70 nadrz.....tu bych taky bral...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt květen 31, 2012 11:43 am Citovat
hondaaa
Přispěvovatel
Založen: 25.12.2007
Příspěvky: 341
Bydliště: Brno




Maslo23 napsal:
tak to chtelo napsat,ze je tam 70 nadrz.....tu bych taky bral...

4*4 maji 63 l nadrz v serii Mrknut?

_________________
O1 1,9 tdi ASV 81 kw 2001,egr off
O1 1,9 tdi AGR 66 kw 2000,egr off
F1 1,9 sdi ASY 47 kw 2002
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červen 01, 2012 9:37 am Citovat
frantisek28
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2007
Příspěvky: 741




Teraz som nacpal do fabie 1.4 tdi (povodne prevodovka JCZ) prevodovku z 1.9 tdi a pri tachometrovych 100 km/h mam prijemnych 2000 ot/min. A v meste na 4.st. pri 55 km/h tacho mam 1500 ot/min, co je tiez udrzatelne. Uvidim co to spravi na spotrebe, v sobotu idem na trasu 2000 km, zvacsa dialnice. Doteraz mi to pri 140 tacho tocilo takmer 3400 ot. priemernu na tej spominanej trase som mal okolo 6.3 l. Snad to teraz spadne.
Vymena bola v pohodicke, bez problemov, cca 3 hodinky.

Edit:
Takze, efekt znizenia spotreby sa dostavil v podobe cca - 0,5 l/100 km, na trase 2000 km. Jazdim ju pravidelne, teda castejsie, trasa rovnaka, cas rovnaky, zhruba aj priemerna rychlost mi sedi. Ci je to az tak ekonomicke neriesim, podstatne je, ze motor toci menej, je aj menej namahany. Inak, maximalka mi zostala cca rovnaka. Predtym som bol limitovany otackami, teraz asi vykonom, krut. momentom. Kolko to je, nebudem tu pisat....
Inak, spotreba palubak a skutocna mi naprosto sedi.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červen 08, 2012 7:28 am Citovat
jmarek
Sběrač informací
Založen: 6.5.2012
Příspěvky: 36




Včera kolečka vyměněny. Nyní to při 130km/hod točí 2300otáček.
Mohu doporučit

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červen 08, 2012 11:10 am Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 3724
Bydliště: Praha 5




jmarek napsal:
Včera kolečka vyměněny. Nyní to při 130km/hod točí 2300otáček.
Mohu doporučit


Co máš za motor? A co udržení rychlosti v kopci+akcelerace?

_________________
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S (1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 05 (jednohm.ATD LUK) brzdy 288 x 232 zatím
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 170Ps,390Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červen 08, 2012 12:06 pm Citovat
jmarek
Sběrač informací
Založen: 6.5.2012
Příspěvky: 36




martinsidlo napsal:
Co máš za motor? A co udržení rychlosti v kopci+akcelerace?


Motor mám 1.9TDI 81kw. Včera jenom krátká projíždka. Přes víkend najedu něco kolem 200km tak dám info jak se to chová...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dlouhý 5ti kvalt do Octávie
 Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 33 z 47  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 45, 46, 47  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.