Diagnostika Peugeot 406 (i další)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

Ne, to ti moc nepůjde, to ja na auta koncernu VAG, kup radši Lexii/PP2000.
argo
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 01 bře 2010, 14:33

Příspěvek od argo »

Urcite nebude, naviac 805.1 je uz stara verzia, nechodia na nej nove octavie, passaty atd (UDS/ODX), ja by som to nekupoval, myslim si, ze to nepojde upgrejdnut (neoriginaly upgrade zabije) (aktualna 908.2 CZ)
Ak potrebujes koncern VW a tiez peugeot, tak SupegVAG, ten je dobry, prave skusam novu verziu 2010/1 pre PSA. Alebo nejaku multiznacku, no to bude drahsie...
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

VCDS(drive VAGCOM) umi krome koncernovych vozidel zakladni diagnostiku vozidel, ktere jsou kompatibilni s OBD. Pokud tedy Peugeot 607 2.2 HDi rok vyr. 2002 ma OBD diagnosticky konektor, melo by jit minimalne precist pamet zavad a zakladni data v ramci OBD.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

melo by jit minimalne precist pamet zavad a zakladni data v ramci OBD.
Ano mělo. Otázka je, jak se k tomu který výrobce postaví. Třeba BMW M5 OBD protokol vůbec nepodporuje. Včera jsem to jen tak pro zajímavost zkoušel.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Dexter
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 07 pro 2007, 13:44

Příspěvek od Dexter »

chlapi, já jsem si kdysi kupoval kábel pro Bmw ediabas a funguje mi na něm na mé překvapení i vag. nevím přesně do které verze ale dělal jsem s ním koncerny kolem roku 2000. golfa 98, TT 99 a leona 01. Nevíte, jestli by tenhle komunikoval s peugeotem? a se softem peugeot planet?
Filas
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 19 bře 2007, 14:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filas »

To ti s Planetem určitě fungovat nebude.
argo
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 01 bře 2010, 14:33

Příspěvek od argo »

origoš píše:
melo by jit minimalne precist pamet zavad a zakladni data v ramci OBD.
Ano mělo. Otázka je, jak se k tomu který výrobce postaví. Třeba BMW M5 OBD protokol vůbec nepodporuje. Včera jsem to jen tak pro zajímavost zkoušel.
zaujimave, to som teda zvedavy, ako taketo auto u nas prejde cez STK, ked benziny od r.v.2005 sa povinne meraju cez OBD (readnees code, teplota a otacky) ??? a od 2012 sa budu aj dieselove.

Pri takejto diagnostike aj tak neprecitas celu pamat zavad, len jej cast.
Michal.B
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 21 srp 2011, 08:19

Příspěvek od Michal.B »

Peugeot 407 SW 2.0HDI 100kw r.v.06
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, já bohužel jsem o tom jen četl, ale vyřešilo by to servisní syndrom pro auta do opravy... :)
Je to bezva věc..
nepropadat panice...
branislav koren
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 01 čer 2012, 21:07

obd II na 307ke ---ktorý je ktorý PIN

Příspěvek od branislav koren »

riešim zapojenie volo chipu....nie som si istý, ktorý je ktorý PIN v OBDII....skúste poradiť...mám 307ku HDI 66kw, r.v. 2004

obsadené sú PINy 1, 4, 5, 7, 11, 12, 16...ide zrejme o nejakú variantu ISO protokolu

4 a 16 sú jasné, mínus a plus
5 by malo byť mínus pre signál z ECU
7 je K-link z ECU
12 je ABS a servo riadenie

ale neviem,, čo je 1 a 11

taketo obsadenie zasuvky som nikde nenasiel, pisal som vyrobcovi volo chipu, poradili mi dať klasicky : biely 7, cerveny 16, cierny 4 a ale zeleny namiesto 5 alebo 15 do jednotky...avsak bez blizsieho vysvetlenia......zda sa ze chip funguje ..ale aj tak by som chcel vediet ako je vlastne zapojeny
.....totiz, niekde na nete som nasiel ze zeleny by mal byt na minuse pre signal...cize v 5ke, ale tam ked bol, chip sa neaktivoval.

s pozdravom bk
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“