
AUTO na VODÍK
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
peopleman píše:Já jsem si to nakonec vyrobil sám v amatérském provedení,vyšlo to na tácek a jsem ve fázi testů jaký koncentrát NOH bude nejlepší a kolik plynu to vyrobí na jednu baterku bez dobíjení-do auta to dávat ani nechci,spíš jako třeba plynový vařič na chatu


Obecně je efektivnější střídavý proud. Koncentrace roztoku KOH v destilované vodě: "Do 0,5l destilované vody vsypte cca 2-3 velké -10ml ,lžíce hydroxidu, nechejte rozpustit a vlejte do zásobníku" (dle jednavodu.cz)
Mercedes-Benz W210 300D
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07 zář 2012, 10:11
- Bydliště: Brno,Cejl 76
- Kontaktovat uživatele:
Zkuste nastavit odběr na 3-5 ampér a spotřeba vám klesne.Tady neplatí pravidlo čím víc tím líp.mtapaj píše:Mam 17-doskovy gen suchu bunku v mojom passate...
Na plnu nadrz to je cca 65 l spravim 1200km sucha cesta ,,,, s vodikom som ledva spravil 1050km mavam pravidelnu cestu 560km tam a 560spet prevazne po dialnici ustalenou rychlostou asi 115-125km hod tempomat
Mam taky pocit ze to nieco pomaha ale pri 1900ot_min co je asi 95km_h ustalenou rychlostou....
Vela zalezi aj od kvality nafty ked natankujem rakusku naftu tak to vidiet uz aj na palubaku ze spotreba je lepsia palubak mi pise priemer 5,7 s vodikom 6,1,,,,,,privod vodiku je za vahou-pred turbo odber prudu cca 20A vykon minimalne 2 l za minutu
zlaty fritak ,,,, keby som mal prisun oleja tak spravim prestavbu a frcim na olej,,,,na lagune som nabehal celkom 60 000km bez poruchy akurat som menil filtre a zhavice a uspora bola obrovska...

Předem se omlouvám, že tady zasahuju takovejma "blbostma", ale pořád přemýšlím o tom vodíku, a jinejch alternativách, že mně tak napadlo a ptám se zde, jestli to už někdo nezkusil.
Co třeba másto těžkejch generátorů na hovno zkusit pouze nádobku, v ní nějaký topný ložisko napíchnutý buď na baterku a nebo na vodu motoru a mít v té nádobce buď vodu, která se přemění vlivem tepla na vodní páru a tu díky podtlaku pouštět do sání? Mělo by to nějakej úspěch? Co myslíte?
A nebo druhá varianta, místo vody tam narvat klasickej benzín, nějak trochu rozhejbat molekuly benzínu, aby se začal vypařovat a ty výpary pouštět do sání? Co myslíte? Bylo by to možný? I když vím, že benal je suchej a nafťáci ho nemají rádi, ale kdyby šlo jen o zlepšení hořivosti vzduchu, mělo by to výsledky?
Zkoušel to už někdo?
Co třeba másto těžkejch generátorů na hovno zkusit pouze nádobku, v ní nějaký topný ložisko napíchnutý buď na baterku a nebo na vodu motoru a mít v té nádobce buď vodu, která se přemění vlivem tepla na vodní páru a tu díky podtlaku pouštět do sání? Mělo by to nějakej úspěch? Co myslíte?
A nebo druhá varianta, místo vody tam narvat klasickej benzín, nějak trochu rozhejbat molekuly benzínu, aby se začal vypařovat a ty výpary pouštět do sání? Co myslíte? Bylo by to možný? I když vím, že benal je suchej a nafťáci ho nemají rádi, ale kdyby šlo jen o zlepšení hořivosti vzduchu, mělo by to výsledky?
Zkoušel to už někdo?

Asi po roční odmlce mne přišel email od http://actualpower.blogspot.cz/,čekal jsem menší cenu.Před rokem sliboval i ukázku a přístroj v reálu vyzkoušet.Třeba se najde odvážlivec kdo do toho pujde.
HHO
Ja som hho namontoval do felicie 1.3 BMM,citim že auto je trochu živšie,ale nebadam aby my klesla spotreba.Neviem či mam dobre nastaveny ovladač na sondu:mam tento http://auto.bazos.sk/inzerat/21222545/O ... -sondu.php.
Poradte na kolko mam nastavit zosilenie a vystupne napetie.
Poradte na kolko mam nastavit zosilenie a vystupne napetie.
Stejne je to divne, muselo by to byt perpetum mobile.
Ten zisk energie z vyvijece musi byt mensi nez prikon odebrany navic alternatorem. Zatizeny alternator je prakticky motorova brzda, ubira vykon motoru. Cili kde je ta rentabilita, kdyz by se to prepocetlo skrze jednotlive jednotky, od odberu, vyvinu plynu, spotreba paliva, namereny vykon pri zatezi altiku vyvijecem??
Ten zisk energie z vyvijece musi byt mensi nez prikon odebrany navic alternatorem. Zatizeny alternator je prakticky motorova brzda, ubira vykon motoru. Cili kde je ta rentabilita, kdyz by se to prepocetlo skrze jednotlive jednotky, od odberu, vyvinu plynu, spotreba paliva, namereny vykon pri zatezi altiku vyvijecem??
