AUTO na VODÍK

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 294
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

To by měl být koncentrát KOH spíš ne? Myslím 30-40%, cca 3 lžíce na litr destilky :)
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

peopleman píše:Já jsem si to nakonec vyrobil sám v amatérském provedení,vyšlo to na tácek a jsem ve fázi testů jaký koncentrát NOH bude nejlepší a kolik plynu to vyrobí na jednu baterku bez dobíjení-do auta to dávat ani nechci,spíš jako třeba plynový vařič na chatu ;)
:-) a z čeho budeš brát elektřinu pro ten tvůj plynový vařič :-D

Obecně je efektivnější střídavý proud. Koncentrace roztoku KOH v destilované vodě: "Do 0,5l destilované vody vsypte cca 2-3 velké -10ml ,lžíce hydroxidu, nechejte rozpustit a vlejte do zásobníku" (dle jednavodu.cz)
Mercedes-Benz W210 300D
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

KOH nemám,stačí NOH a právě mě zajímá,jak na jednu baterku z auta budu dlouho vařit :roll:
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 294
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

Nějaké novinky? :)
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
kota.j
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 07 zář 2012, 10:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno,Cejl 76
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kota.j »

mtapaj píše:Mam 17-doskovy gen suchu bunku v mojom passate...
Na plnu nadrz to je cca 65 l spravim 1200km sucha cesta ,,,, s vodikom som ledva spravil 1050km mavam pravidelnu cestu 560km tam a 560spet prevazne po dialnici ustalenou rychlostou asi 115-125km hod tempomat
Mam taky pocit ze to nieco pomaha ale pri 1900ot_min co je asi 95km_h ustalenou rychlostou....
Vela zalezi aj od kvality nafty ked natankujem rakusku naftu tak to vidiet uz aj na palubaku ze spotreba je lepsia palubak mi pise priemer 5,7 s vodikom 6,1,,,,,,privod vodiku je za vahou-pred turbo odber prudu cca 20A vykon minimalne 2 l za minutu
zlaty fritak ,,,, keby som mal prisun oleja tak spravim prestavbu a frcim na olej,,,,na lagune som nabehal celkom 60 000km bez poruchy akurat som menil filtre a zhavice a uspora bola obrovska... ;)
Zkuste nastavit odběr na 3-5 ampér a spotřeba vám klesne.Tady neplatí pravidlo čím víc tím líp. :)
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od buben »

Předem se omlouvám, že tady zasahuju takovejma "blbostma", ale pořád přemýšlím o tom vodíku, a jinejch alternativách, že mně tak napadlo a ptám se zde, jestli to už někdo nezkusil.
Co třeba másto těžkejch generátorů na hovno zkusit pouze nádobku, v ní nějaký topný ložisko napíchnutý buď na baterku a nebo na vodu motoru a mít v té nádobce buď vodu, která se přemění vlivem tepla na vodní páru a tu díky podtlaku pouštět do sání? Mělo by to nějakej úspěch? Co myslíte?
A nebo druhá varianta, místo vody tam narvat klasickej benzín, nějak trochu rozhejbat molekuly benzínu, aby se začal vypařovat a ty výpary pouštět do sání? Co myslíte? Bylo by to možný? I když vím, že benal je suchej a nafťáci ho nemají rádi, ale kdyby šlo jen o zlepšení hořivosti vzduchu, mělo by to výsledky?
Zkoušel to už někdo? (LOL)
tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od tucnak007 »

Asi po roční odmlce mne přišel email od http://actualpower.blogspot.cz/,čekal jsem menší cenu.Před rokem sliboval i ukázku a přístroj v reálu vyzkoušet.Třeba se najde odvážlivec kdo do toho pujde.
pripo
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 07 bře 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko košice

HHO

Příspěvek od pripo »

Ja som hho namontoval do felicie 1.3 BMM,citim že auto je trochu živšie,ale nebadam aby my klesla spotreba.Neviem či mam dobre nastaveny ovladač na sondu:mam tento http://auto.bazos.sk/inzerat/21222545/O ... -sondu.php.
Poradte na kolko mam nastavit zosilenie a vystupne napetie.
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Ty to ještě nevíš,že v autě tento klumprcajk nefunguje? (noteeth)
Opak tvrdí jen ti,kteří ho prodávají (rofl)
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

peopleman píše:Ty to ještě nevíš,že v autě tento klumprcajk nefunguje? (noteeth)
Opak tvrdí jen ti,kteří ho prodávají (rofl)
Bohužel pravdu díš...zatím to ještě nefunguje
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Stejne je to divne, muselo by to byt perpetum mobile.
Ten zisk energie z vyvijece musi byt mensi nez prikon odebrany navic alternatorem. Zatizeny alternator je prakticky motorova brzda, ubira vykon motoru. Cili kde je ta rentabilita, kdyz by se to prepocetlo skrze jednotlive jednotky, od odberu, vyvinu plynu, spotreba paliva, namereny vykon pri zatezi altiku vyvijecem?? (crazy)
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Ved to je uplne jasne!Rentabilita je vo vrecku predajcu toho zazraku,ci nie? ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Takze perpetum mobile for money pro predajce ;)
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Ale funguje perfektne,ci nie?
pripo
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 07 bře 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko košice

hho

Příspěvek od pripo »

Jasne,motor ožil.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“