Nove chladivo r1234yf?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Nove chladivo r1234yf?

Příspěvek od jurki888 »

zas sa prechadza na nove chladivo dozvie ci sa bude dat pouzit na miesto r 134a
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

myslim si ze bude... lebo robim v automobilke a a do tych istych aut cp sa davalo r134 sa dava nove chladivo... v systeme klimy sa nic nenenilo
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

parada ;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Proč se teda dělají plničky 2v1?Když to jde mýchat.
OCTAVIA- ALH
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

to som sa cudoval aj ja ale mozno starsie auta to nezozeru :?
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

docela mne překvapila nebezpečnost této náplně - při styku s horkými částmi motoru (např. při nehodě) údajně dochází k tvorbě nějaké kyseliny nebo co, která leptá kůži, sliznice apod. byla tam i ukázka s prasečí hlavou a po pár minutách to nevypadlo hezky.

mám pocit, že čím víc "eko, tím horší ve finále. ale tak je to i s motory apod.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Nákupní cena chladiva cca 250eur/Kg ... a chladiva zatím není dostatek ani pro automobilky. Plánovaný nástup se údajně odkládá na rok 2016 z výše uvedených důvodů cena/dostupnost. Každopádně míchat se to nesmí a většinou se u toho píše "životu nebezpečné" (rofl)

Na jedné straně dělají všechno proto, aby byly auta co nejbezpečnějsší a pak ,vrámci boje proti "Globálnímu oteplování" tam naperou takovou sračku...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

dokonca je vysoko horlave aj plnicky musia mat ventilator aby odsavali plyny (wallbash)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to zase vymýšlejí věci no hlavně že se zlevní náklady...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
abeljozef
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 27 lis 2007, 00:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od abeljozef »

HFO1234yf mi skor pride ako velmi veľky pruser a mozno sa bude cakat kym niekto uhori alebo sa otravi vo vlastnom aute.

Mercedes dokonca udajne stahuje auta plnene HFO1234yf a zatial ich ide vratit k R134a

Je pravda ze ak CO2 ma faktor sklennikoveho plynu 1 tak faktor R134a je az 1400. Pri HFO1234yf je to udajne 4.

Uz po vydani nariadenia o postupnom vyradovani R134a sa hovorilo ze ako nahrada by mohol byt aj samotny CO2 ale pri jeho nasadeni treba pracovat z omnoho vacsimi tlakmi co by zdrazilo vyrobu aj servis klim. Zrazu sa objavil Honeywell z HFO1234yf ktory sa da lahko pouzit ako nahrada. Az na to ze je horlavy a potencionalne txicky.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

a jakej faktor ma potom R12 nebo R22?
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

GWP
R12 8500
R22 1700
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

dhfool píše:Nákupní cena chladiva cca 250eur/Kg ... a chladiva zatím není dostatek ani pro automobilky. Plánovaný nástup se údajně odkládá na rok 2016 z výše uvedených důvodů cena/dostupnost. Každopádně míchat se to nesmí a většinou se u toho píše "životu nebezpečné" (rofl)

Na jedné straně dělají všechno proto, aby byly auta co nejbezpečnějsší a pak ,vrámci boje proti "Globálnímu oteplování" tam naperou takovou sračku...
nedavno som riesil toto chladivo a vyslo na cca 2000e za 5Kg bombu cize jedno naplnenie 200-300e za chladivo a plnicka cez 6000e takze pekna sranda.

su tam ine ventily takze povodnu na to nenapojis jedine ze by si to prerobil.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Já vím. Ty už na to máš plničku? Já jsem zvědavý, co u nás vymyslí úřední šiml ke skladování tohoto chladiva a plničky. Pokud vím, tak se použití tohoto chladiva posunulo na auta homologovaná po roce 2016... Do té doby se může změnit spooooooooooooousta věcí (crazy)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kamarád co dělá v Hyundai mi říkal, že loni co už měli některé modely tohle chladivo, na to u nich v dílně neměli plničku a když bylo potřeba naplnit ( nehoda či porucha na voze ) tak se jelo z Prahy do Nošovic do automobilky přímo k lince, kde se plnily nově vyrobené vozy.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“