tyčka turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tyčka turba
jak jeto s tyčkou turba - když ji prodloužim tak zvýšim tlak a když ji zkrátim tak ho snížim??? díky

když ji zkrátíš, tak zvýšíš napětí pružiny = větší tlak. ale jestli chceš tak 1,5b tak stačí odpojit hadičku co vede do toho regulátoru a něčím ji zaslepit, aby neucházel vzduch.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
tlak turba
tak ja nevim jak u vas panove,ale na em crome sem zacinal s tlakem 0,8 baru a tedka su u 2,1 baru.turbo v pohode,jen vsechno ostatni to nevydrzi,praskaji me hadice a IC taky odchazi jeden za druhym doslova se nafoukne a praskne,tak asi budu muset snizit na tak 1,5-1,7 coz je podle me rozumna hodnota 
Re: tyčka turba
na jakým motoru to chceš páchat, jestli na JTD, tak ti to asi moc nepomůže, jelikož tam tlak hlídá ŘJ, tak aby sis s tím spíš nenadělal do botčudlík píše:jak jeto s tyčkou turba - když ji prodloužim tak zvýšim tlak a když ji zkrátim tak ho snížim??? díky![]()
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň