Jak vám to jezdí v zimě?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

(wallbash) Tak to je vidět, Oázo, že o tom hodně víš, když jezdíš s Feldou na friťák. Tak jestli to mícháš s naftou, tak to ještě jde. Ale při vyšším poměru friťáku či dokonce 100% provozu na něj jsi teda kaskadér !!! Felda nemá čerpadlo zn. BOSCH ale jiný ( LUCAS, CAV.... či ROTODIESEL) a tam je jinak řešena hlava, do podrobností nepůjdu...... prostě obrovský riziko že čerpadlo zničíš.
Všichni profesionální přestavovatelé LUCAS, CAV či ROTODIESEL či DELPHI z uvedeného důvodu na rostlináč nepředělávají !!![/b]
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

Kuba píše:(wallbash) Tak to je vidět, Oázo, že o tom hodně víš, když jezdíš s Feldou na friťák. Tak jestli to mícháš s naftou, tak to ještě jde. Ale při vyšším poměru friťáku či dokonce 100% provozu na něj jsi teda kaskadér !!! Felda nemá čerpadlo zn. BOSCH ale jiný ( LUCAS, CAV.... či ROTODIESEL) a tam je jinak řešena hlava, do podrobností nepůjdu...... prostě obrovský riziko že čerpadlo zničíš.
Všichni profesionální přestavovatelé LUCAS, CAV či ROTODIESEL či DELPHI z uvedeného důvodu na rostlináč nepředělávají !!![/b]
čoveče já jezdím s Escortem 66 Kw a zatím to jde je tam taky Lucas, ale jedno se zadřelo kuli vodě v oleji a teď jsem měnil zase protože to přestalo stratovat i za tepla. Na roztah to naskočila na jeno otočení motoru. No tak jsem dal jinýho lucase ( za 600 Kč :-)) ) no a pro jistotu jsem se mrknul na vstřiky a to co bylo pod nima to jsem teda čuměl. Původní díra do hlavy velikosti deseťáku zarostla karbonem z oleje ( podotýkám, že z vyjetýho oleje na kterej jezdím) na velikost špendlýkový hlavičky. No zapojil jsem tedy nový čerpadlo a myslel jsem že to začne trhat asvalt. jede to jako utržený. Na to starý čerpadlo jsem najel něco kolem 30 tis a řekl bych že by šlapalo dál, protože typuji tu závadu s horšíma startama na ty zakarbonovaný vstupy do hlavy. No už jsem skoro chtěl schánět novej motor, protože jsem to typoval na špatný tlaky a teď vím v čem to všechno vězelo :-)) takže pokud má někdo podobný problém stačí jen vyšroubovat vstřiky a mrknout pod ně jestli nejsou zanesený vstupy do hlavy :-) (noteeth)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
tdidriver
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 bře 2006, 12:35

Příspěvek od tdidriver »

Tak sem to nakonec dal do auta i bez benzínu, jen sem dal poměr nafty a oleje půl na půl a chytalo to bez problému i v mrazu. Mam 1,9 TD, tak uvidíme jak mu to bude svědčit i dále.
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

Kuba píše:(wallbash) Tak to je vidět, Oázo, že o tom hodně víš, když jezdíš s Feldou na friťák. Tak jestli to mícháš s naftou, tak to ještě jde. Ale při vyšším poměru friťáku či dokonce 100% provozu na něj jsi teda kaskadér !!! Felda nemá čerpadlo zn. BOSCH ale jiný ( LUCAS, CAV.... či ROTODIESEL) a tam je jinak řešena hlava, do podrobností nepůjdu...... prostě obrovský riziko že čerpadlo zničíš.
Všichni profesionální přestavovatelé LUCAS, CAV či ROTODIESEL či DELPHI z uvedeného důvodu na rostlináč nepředělávají !!![/b]

je videt co ty ctes poradne,ja sem nikde nikdy nepsal ze jeszdim na fritak,jezdim na veskery oleje prumyslovy,petrolej atd, hlavne na co jezdim je separ a kdyz neni tak tam davam ty oleje,naftou to neredim,spis petrolejem
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“