Tak to je vidět, Oázo, že o tom hodně víš, když jezdíš s Feldou na friťák. Tak jestli to mícháš s naftou, tak to ještě jde. Ale při vyšším poměru friťáku či dokonce 100% provozu na něj jsi teda kaskadér !!! Felda nemá čerpadlo zn. BOSCH ale jiný ( LUCAS, CAV.... či ROTODIESEL) a tam je jinak řešena hlava, do podrobností nepůjdu...... prostě obrovský riziko že čerpadlo zničíš.
Všichni profesionální přestavovatelé LUCAS, CAV či ROTODIESEL či DELPHI z uvedeného důvodu na rostlináč nepředělávají !!![/b]
Jak vám to jezdí v zimě?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
čoveče já jezdím s Escortem 66 Kw a zatím to jde je tam taky Lucas, ale jedno se zadřelo kuli vodě v oleji a teď jsem měnil zase protože to přestalo stratovat i za tepla. Na roztah to naskočila na jeno otočení motoru. No tak jsem dal jinýho lucase ( za 600 Kč ) ) no a pro jistotu jsem se mrknul na vstřiky a to co bylo pod nima to jsem teda čuměl. Původní díra do hlavy velikosti deseťáku zarostla karbonem z oleje ( podotýkám, že z vyjetýho oleje na kterej jezdím) na velikost špendlýkový hlavičky. No zapojil jsem tedy nový čerpadlo a myslel jsem že to začne trhat asvalt. jede to jako utržený. Na to starý čerpadlo jsem najel něco kolem 30 tis a řekl bych že by šlapalo dál, protože typuji tu závadu s horšíma startama na ty zakarbonovaný vstupy do hlavy. No už jsem skoro chtěl schánět novej motor, protože jsem to typoval na špatný tlaky a teď vím v čem to všechno vězelo ) takže pokud má někdo podobný problém stačí jen vyšroubovat vstřiky a mrknout pod ně jestli nejsou zanesený vstupy do hlavyKuba píše: Tak to je vidět, Oázo, že o tom hodně víš, když jezdíš s Feldou na friťák. Tak jestli to mícháš s naftou, tak to ještě jde. Ale při vyšším poměru friťáku či dokonce 100% provozu na něj jsi teda kaskadér !!! Felda nemá čerpadlo zn. BOSCH ale jiný ( LUCAS, CAV.... či ROTODIESEL) a tam je jinak řešena hlava, do podrobností nepůjdu...... prostě obrovský riziko že čerpadlo zničíš.
Všichni profesionální přestavovatelé LUCAS, CAV či ROTODIESEL či DELPHI z uvedeného důvodu na rostlináč nepředělávají !!![/b]
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Kuba píše: Tak to je vidět, Oázo, že o tom hodně víš, když jezdíš s Feldou na friťák. Tak jestli to mícháš s naftou, tak to ještě jde. Ale při vyšším poměru friťáku či dokonce 100% provozu na něj jsi teda kaskadér !!! Felda nemá čerpadlo zn. BOSCH ale jiný ( LUCAS, CAV.... či ROTODIESEL) a tam je jinak řešena hlava, do podrobností nepůjdu...... prostě obrovský riziko že čerpadlo zničíš.
Všichni profesionální přestavovatelé LUCAS, CAV či ROTODIESEL či DELPHI z uvedeného důvodu na rostlináč nepředělávají !!![/b]
je videt co ty ctes poradne,ja sem nikde nikdy nepsal ze jeszdim na fritak,jezdim na veskery oleje prumyslovy,petrolej atd, hlavne na co jezdim je separ a kdyz neni tak tam davam ty oleje,naftou to neredim,spis petrolejem
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3