Ucpanej výměník ???

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Ucpanej výměník ???

Příspěvek od Zdenda »

Už se vám někdy ucpal ten výměník ?? Mam ten deskovej Secespol a někde to totálně zatuhlo. Filtr to neni, po tom sem šel jako první. Vodpojil jsem filtr a ventily, takže tam zbejvá akorát ta tlustá hadice desítka a výměník. Nejde to profouknout ani kompresorem, a ta hadice to asi nebude...Fakt to vypadá na něj, ale nechápu jak k tomu může dojít. Lil sem tam čistej řepkáč a bylo to vohřátý... Budu ho asi muset vyndat, ale štve mě to, pač abych se na něj dostal, tak musim vyndat i ventily a tak..No prostě vopruz (wallbash)
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Upřímnou soustrast :( :(
nemám žádné auto na naftu
tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10

Příspěvek od tucnak007 »

Jestli to je klasicekj laval ten vymenik tak vnem jsou strasne male dirky,kdyz jsem ho tam chel dat taky tak znamej rikal ze se casto ucpavaj i na vode vodnim kamenem.
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

:? Tak vodnim kamenem by se teda ucpat neměl, už proto ně, že vylučování vodního kamene je u dnešních chladících kapalin prakticky vyloučeno. Pokud je kapalina měněná alespoň přibližně podle údajů výrobce, pak se nemá čas někde nic pevnýho vytvořit - vždyď je to směs destilky, propylenglykolu (nebo etylenglykolu) a různejch inhibitorů.

:roll: A že by se deskovej výměník ucpal "rostlinným olejem", to slyšim poprvé. Vždyď je před ním předřazen (při správném zapojení) filtr, a ten ev.nečistoty spolehlivě odchytí ! Sám mám ten od SECESPOLU a najel jsem na tom už kolem 15.000 km a no problem ;) . I dočasné "zatuhnutí" tehdy, pokud při stojícim motoru v tuhých mrazech ve výměníku zrovna zůstane oddělená tuková složka oleje (to se u některých méně kvalitních olejů stáva - ve flašce je to ten zatuhlej rosol ) by se měla spolehlivě za chodu motoru rozehřát. Tak fakt nevim .... (R) (R)
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

Ufff, skříplá hadice... (noteeth)
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

Zdenda píše:Ufff, skříplá hadice... (noteeth)
No teda Tys mi dal ! Já furt špekuloval, jak se Ti to mohlo ucpat ! A hlavně Tobě, kdož - jak vim - nejsi žádnej trubka !!! Nic si z toho nedělej. Mě to tuhle taky nefachčilo, už jsem myslel, že je čerpadlo v háji, protože nechtělo sát naftu....šel jsem po hadicích, ventilech...kuwa hodinu sem se v tom hrabal ..... (noteeth) došel olej v nádrži (noteeth)
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Kuba píše:
Zdenda píše:Ufff, skříplá hadice... (noteeth)
No teda Tys mi dal ! Já furt špekuloval, jak se Ti to mohlo ucpat ! A hlavně Tobě, kdož - jak vim - nejsi žádnej trubka !!! Nic si z toho nedělej. Mě to tuhle taky nefachčilo, už jsem myslel, že je čerpadlo v háji, protože nechtělo sát naftu....šel jsem po hadicích, ventilech...kuwa hodinu sem se v tom hrabal ..... (noteeth) došel olej v nádrži (noteeth)
:-D To jsou ty super zavady, nad kteryma si lidi lamou hlavu x hodin (noteeth) Aspon vim ze nejsem sam ;) u me je to takovy ze ihned zacnu rozebirat (wallbash)
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“