mě taky a hadička je zdravásniper-- píše:nejvetsi prdel je,ze me tam ta chyba skace na pracovnim G3 taky uz pekne dlouho. Tak az bude cas,mrknu na to taky
AFN - snímač tlaku v sání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Nedávno jsem vyměňoval podtlakový hadičky k N75 a turbu, i hadičku co vede od sání do jednotky, a kouknout dovnitř do jednotky na tu hadičku mě fakt nenapadlo, tak to napravím a preventivně jí vyměním, díky za tohle téma
Jen upřesním pro majitele G3, tam je jednotka pod torpédem vedle pylovýho filtru, takže místo budíků je třeba sundat plast pod pravým stěračem.Marek77 píše:Řídící jednotka motoru a její demontáž:
Jednotka je umístěná v palubní desce v prostoru za (před- ve směru jízdy) budíky. Tedy vyndat budíky (tři minuty), poté odpojit konektor jednotky motoru (zprava, pojistku vytáhnout směrem dopředu). Následně bit TORX 20 s dírkou a povolit dva šrouby, které drží jednotku k výztuze palubní desky (jsou na straně konektoru, čili vpravo). Poté se jednotka vysune z držáku směrem vpravo asi o centimetr a vyndá ven. Jako poslední se od ní odpojí hadička - je dost dlouhá (zkracoval jsem ji skoro o půl metru a pořád stačila). Pak TORX 15 a demontovat čelo jednotky. Toť vše. Když jsem to dělal prvně, myslel jsem, že u toho vypustím duši a klel jsem jak pohan. Dnes vím, že je to práce na max. deset minut.
Při zpětné montáži doporučuji nejprve jednotku nasadit do držáku a přišroubovat, poté nasadit konektor a až potom (naslepo, po hmatu) nasunout hadičku. Pokud totiž nejprve nasadíš hadičku, jde konektor děsně blbě zajistit - ona tam ta hadička tak nějak překáží.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Jsme na výletě po jižních Čechách, od včerejška mám najeto přes 300 km. Především - auto mnohem citlivěji reaguje na plyn a v nižších otáčkách lépe zrychluje. Nemyslím, že je to placebo, protože mi to potvrdila i žena. Změnu spotřeby nepozoruju, ale to jsem ani neočekával. Zítra po návratu domů mrknu VAGem do paměti, zda to tu závadu píše nebo ne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Právě jsme se vrátili z víkendové cesty po jihu Čech. Najel jsem přesně pět stovek kilometrů (s průměrnou spotřebou 6,2 litru BIOnafty, což vzhledem k cestování s trvale sepnutou klimou je velmi, velmi slušné). Moje poznatky: Auto malinko lépe reaguje na změnu polohy plynového pedálu - zejména v nižších otáčkách, kdy roztahuju kvalty, stačí méně šlápnout proto, aby auto jelo. Jinak bych řekl subjektivně změna žádná (jede to pořád stejně, žere víceméně taky).
Ale to hlavní, páni milí - závada 65535 již není vypsána !!! Chybová paměť je čistá jako čerstvě vykoupaný kojenec. Takže jupí, je to v ólrajtu

Ale to hlavní, páni milí - závada 65535 již není vypsána !!! Chybová paměť je čistá jako čerstvě vykoupaný kojenec. Takže jupí, je to v ólrajtu
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
auto chvilkama nechce jet
chlapy mám vetší problém auto zničeho nic nechce jet jako kdyby spadlo do nouzáku a po chvilce (10s jak kdy někdy vůbec necuká) plnýho plynu pocukává a asi po pár minutách až kolem 3000rpm se chytne potom uberu spomalím asi 2000-2500rpm nechce zase jet a pak zase jede nejede a porad dokola ale po startu to nejede skoro nikdy ŘJ vypisuje 65535 (vadná ŘJ) mohlo by to být tou haďičkou která vede do ŘJ díky za odpovědí snad to někdo pochopí XD
a jedná se to auto seat cordoba 1.9 tdi 81kw +chip na 105kw
edit: jedná se o r.v. 99 motor afn
a jedná se to auto seat cordoba 1.9 tdi 81kw +chip na 105kw
edit: jedná se o r.v. 99 motor afn
Naposledy upravil(a) snapik dne 22 srp 2012, 17:59, celkem upraveno 5 x.
EX: seat cordoba sx 81kw + chip na 105kw r.v. 99 motor afn
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Mam podobnej problem, na RJ 028906021JJ mi to pise Snimac tlaku G71 zkrat na plus (Bosch 0273003210). Hadicka OK v RJ i do ni. Menil ho nekdo v RJ za jiny jelikoz ho nemuzu sehnat. Auto pada do nouzaku.
Nasel jsem akorat
http://shop.dieselschrauber.de/boost-pr ... 1-l-en.php
jeste log: http://leteckaposta.cz/509127364
Nasel jsem akorat
http://shop.dieselschrauber.de/boost-pr ... 1-l-en.php
jeste log: http://leteckaposta.cz/509127364
to jsem ještě neskoušel ale du udělat log a skusit to smazatburek píše:kdyz tu chybu smatzes vyskoci ti znovu?
EDIT: takže auto po tom smazání jede jakš takš když dám pedál na podlahu tak jede akorat chvilkama cítím že se lehce strácí turbo efekt ale jen když mám pedál uplně na podlaze ale jinak zatím jede
Druhé den zase se mu nechce a většinou to poznám při startu když nastartuju na brnk tak autu se nechce a když chvilku motám tak většinou jede
http://leteckaposta.cz/405839904
Naposledy upravil(a) snapik dne 24 srp 2012, 03:07, celkem upraveno 1 x.
-
misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
viazne regulacia turba, preto citis ze to prestava tahat. Bude treba vycistit turbo. ECU Ti ukazuje dost nizky atm. tlak, porovnaj si udaje v kanale 10 a 11 pri vypnutom motore. To je auto v podpise? Ak ano, pises ze mas chip a turbo tlak mas v serii...
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
sice tam je náhr.hodnota atm.tlaku, ale (jako u mě, aspoň většinou - pro některý profíky nepochopitelně) ne současně s omezenou max.požad.hodnotou tlaku turba, takže čidlo atm.tlaku neni příčina tvýho problému ... váha je trochu slabší, ale větší problém se zdá (zatuhlá?)regulace, zasahuje pozdě a ne zrovna zlehka ... nevim, co má(nemá) na svědomí čip (max.požad.plnicí tlak vypadá sériově), ale před kontrolou lopatek bych mrkl na všechny ostatní podtlakový hadičky (hlavně kolem filtrboxu a egr vč. kontroly těsnosti od vývěvy), příp. ten plastovej zpětnej ventil a N75 ...
pašíkombi AFN B597
Jednoduše,tlak se při vypnutém motoru vyrovná zase přes hadičku do sání,Kde už přetlak od turba není,takže jen atmosferický.sniper-- píše:to nekecas,presne takhle to je. Pises dobre,pises rad,psani te baviAle jeste napis,coz teda ani me neni uplne jasny, jak cidlo zmeri atm.tlak ,kdyz je vlaste vzduchotesne uzavreny v rj.