alfa romeo gt 1,9 jtd

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tlaci len 1,65 a to je uz jeho hranica je to kkk ale u faceliftu je garett ten plni aj z nisich otaciek a ma vacsiu rezervu tam sa da cca 260ps
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
mxdavid
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 02 dub 2012, 17:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mxdavid »

aha a co na to spojka, vpohode jo?
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

jurki888 píše:tlaci len 1,65 a to je uz jeho hranica je to kkk ale u faceliftu je garett ten plni aj z nisich otaciek a ma vacsiu rezervu tam sa da cca 260ps
i KKK umí 1,95 ;) a tlačí asi od 1900ot. Je pravda, že garrett tlačí už od 1600ot, má parádní zátah, hrabe i na trojku, ale trpí o dost víc setrvák.

Jak píšeš dá se +260HP a přes 500Nm :D

Spojka drží....zatím....
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
mxdavid
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 02 dub 2012, 17:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mxdavid »

jurki888: Tak co chlape, uz jsi byl na brzde? :)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Tiež by som si pozrel ten graf.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak ze odbrzdene je ale na prd seria 198 a po chipe 220 problem je ten ze tam bol slaby ventilator a nestihalo chladit cooler a zasahovali limiteri na ceste sa z teplotov za ic nedostanem nad 55 az 60 no na brzde bola az 110c
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
mxdavid
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 02 dub 2012, 17:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mxdavid »

no tak 220 neni zas tak spatny ne? nebo jsi mel jinny predstavy? :)..jinak ten ventilator to je jen takova malickost ne, das silnejsi ventilator a bude to ok
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

malo tam byt cca 240
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..daj graf toto mi vela nehovori ked neches zverejnovat tak ho posli na mail..

ale zeby to na brzde vybehlo az na 110 to sa mi zda privela
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

GRRAF HODIM LEN MUSIM BYT DOMA NO ONO TO TAM LIETALO PRE TO SME MALI ZAPOJENU AJ DIAG ;-)SARKAN MAL AJ TEPLOTU EGT TA BOLA AZ 1000 A TIEZ MU TO TAM TAK NELIETA NA CESTE
Naposledy upravil(a) jurki888 dne 20 zář 2012, 18:36, celkem upraveno 1 x.
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ked sme merali seriu tak najprv mala 198 potom na druhy krat pre to ze nevedeli odchitit otacky tak sa meralo 2 xa tam uz bolo 195
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
mxdavid
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 02 dub 2012, 17:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mxdavid »

no jsem zvedavy na graf, zajima me ten prubeh motoru :) me alfa zatahuje poradne az tak ve 3tis. coz je na common rail docela neobvykly :)
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Kde ti zapojoval ten merak ETG ??
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

mne nikam on ho mal na zvodoch graf dam len je bez otacok vobec to nevedelo zosnimat z mojho motora
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Jakze nevedelo? JTD jak JTD ja som bol na 2 brzdach a nikdy ziadny problem.
Ked to nejde, Vacsinou si clovek co to brzdi podrzi motor na 2000 otackach a nastavi rovanku hodnotu na brzde a potom si to uz lahko odmeria, neni to uplne presne ale +-100otacok je jedno
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“