ford galaxy 1.9tdi 66kw - pada do nudzoveho rezimu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

djlucky
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 zář 2012, 12:33
Odpovědi: 0

ford galaxy 1.9tdi 66kw - pada do nudzoveho rezimu

Příspěvek od djlucky »

mam takyto problem, ide o ford galaxy 1.9TDI 66kw ktory extremne casto pada do nudzoveho, napr na trase 25 km kludne aj 5-6 krat, nutny restart vypnutim a znovunastartovanim. niekedy to neurobi aj 100 km a potom zas kazdu chvilu, nieje to teda pravidelne.

mam par merani, neviem niektore som nechal aj velmi dlho, ale ako na potvoru ked bol napichnuty nepadol ani raz na tej istej trase.
vie mi niekto poradit kam sa pozerat co skusat?
a ktore kanaly pre buduci raz logovat 3,10,11 alebo 3,8,11?

http://www17.zippyshare.com/v/15321418/file.html
v archive asi 8 logovani

jedina chyba v pamati zavad motora bola 17964 - charge pressure control:negative deviation
Naposledy upravil(a) djlucky dne 10 zář 2012, 20:32, celkem upraveno 1 x.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

niekedy je menej viac,stačí mi jeden log 3,10,11 na troječku do kopčeka od 1500 do 3500 ďakujem:)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ale vyzerá to na zasraté sanie od EGR-ka prípadne nefunkčný,vadn´N75 ventil alebo reguláciu zatuhnutú
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
japes
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 zář 2008, 15:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Re: ford galaxy 1.9tdi 66kw

Příspěvek od japes »

djlucky píše:mam takyto problem, ide o ford galaxy 1.9TDI 66kw ktory extremne casto pada do nudzoveho, napr na trase 25 km kludne aj 5-6 krat, nutny restart vypnutim a znovunastartovanim. niekedy to neurobi aj 100 km a potom zas kazdu chvilu, nieje to teda pravidelne.

mam par merani, neviem niektore som nechal aj velmi dlho, ale ako na potvoru ked bol napichnuty nepadol ani raz na tej istej trase.
vie mi niekto poradit kam sa pozerat co skusat?
a ktore kanaly pre buduci raz logovat 3,10,11 alebo 3,8,11?

http://www17.zippyshare.com/v/15321418/file.html
v archive asi 8 logovani

jedina chyba v pamati zavad motora bola 17964 - charge pressure control:negative deviation
Podtlaková hadička v řídící jednotce
djlucky
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 zář 2012, 12:33
Odpovědi: 0

Re: ford galaxy 1.9tdi 66kw

Příspěvek od djlucky »

http://www3.zippyshare.com/v/67807302/file.html

tuto je 3,10,11 do riadneho kopca...


ta hadicka do riadiacej jednodky ta je pod budikmi z interierovej casti?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

mal som rovnaký problém,tlačilo ako malo,nudzak a chybu pisalo,zasraté sanie a EGR..tipujem,že máš diody miesot váhy a EGR už zaslepený?:)
inakšie tá hadička v RJ nájdem ju aj u 96kw PD? motor ASZ
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
djlucky
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 zář 2012, 12:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od djlucky »

inak moze byt ze tlaci malo, je to otcove auto, a hovori ze to nejde ako ma
japes
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 zář 2008, 15:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Re: ford galaxy 1.9tdi 66kw

Příspěvek od japes »

djlucky píše:http://www3.zippyshare.com/v/67807302/file.html

tuto je 3,10,11 do riadneho kopca...


ta hadicka do riadiacej jednodky ta je pod budikmi z interierovej casti?
Přesně tak. Je potřeba vyndat ŘJ rozebrat ji a uvnitř je asi 2cm hadička.
djlucky
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 zář 2012, 12:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od djlucky »

inak vaha by tam mala byt zapojena, je mozne ze podla grafu je k.o.?

egr. zistim ci je zaslepeny, btw ide vam cez diagnostiku skontrolovat prihrievac (bufik) alebo musi byt pod 10°?

a este detail, ked auto stalo asi tyzden a potom sa nastartovalo tak to 1-3 sekundy islo ako na 3 valce a este to trochu zahrkotalo ale to bude asi zotrvak na odchode a potom normalne..
japes
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 zář 2008, 15:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od japes »

UchoTD píše:mal som rovnaký problém,tlačilo ako malo,nudzak a chybu pisalo,zasraté sanie a EGR..tipujem,že máš diody miesot váhy a EGR už zaslepený?:)
inakšie tá hadička v RJ nájdem ju aj u 96kw PD? motor ASZ
Ne, tak je to pouze u 66kw AHU
japes
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 zář 2008, 15:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od japes »

djlucky píše:inak vaha by tam mala byt zapojena, je mozne ze podla grafu je k.o.?

egr. zistim ci je zaslepeny, btw ide vam cez diagnostiku skontrolovat prihrievac (bufik) alebo musi byt pod 10°?

a este detail, ked auto stalo asi tyzden a potom sa nastartovalo tak to 1-3 sekundy islo ako na 3 valce a este to trochu zahrkotalo ale to bude asi zotrvak na odchode a potom normalne..
Přihřívač diagnostika nenajde. Dá se vyzkoušet tak, že vyndáš čidlo teploty (vlevo pod předním sklem od motoru) a drátkem spojíš na přímo. Pokud je v pořádku měl by se rozběhnout. Ten špatný rozběh motoru může dělat cokoliv. To na dálku nelze diagnostikovat.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

vaha nieje KO dáva solídne hodnoty aj turbo tlačí na požiadavku,mám rovnaký problém,padalo do núdzaku vyčistil som sanie,nova váha,auto tlačí na požiadavku,vaha na požiadavku a ešte viac a aj tak nejde ako má :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

je to ta hadička v řj na 100%
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
djlucky
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 zář 2012, 12:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od djlucky »

Aky je priemer tej hadicky? Vnutorny/vonkajsi a dlzka? Z rj pokial to az napojit?
djlucky
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 zář 2012, 12:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od djlucky »

tak zavada myslim ze odstranena, bola vypadnuta hadicka jeden kusok ktory nebol meneny zaciatok niekde v sani, a koniec v tom ventile elektroventile co su tie 3 vzadu, v tom uplne krajnom, ten koniec co je dalej od el. konektoru, dali sme novy kusok a vyzera ze vsetko ok, vsetko tam bolo pekne zas*ate od oleja.
teraz taha viacmenej ako normalne, pri prvom prislapnuti pekne zadymil, po roku sa asi turbo konecne mohlo prebehnut naplno.

pridavam logy: prve dva pred opravou a dalsie dva po
Obrázek
Obrázek

po oprave:
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“