ford galaxy 1.9tdi 66kw - pada do nudzoveho rezimu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ford galaxy 1.9tdi 66kw - pada do nudzoveho rezimu
mam takyto problem, ide o ford galaxy 1.9TDI 66kw ktory extremne casto pada do nudzoveho, napr na trase 25 km kludne aj 5-6 krat, nutny restart vypnutim a znovunastartovanim. niekedy to neurobi aj 100 km a potom zas kazdu chvilu, nieje to teda pravidelne.
mam par merani, neviem niektore som nechal aj velmi dlho, ale ako na potvoru ked bol napichnuty nepadol ani raz na tej istej trase.
vie mi niekto poradit kam sa pozerat co skusat?
a ktore kanaly pre buduci raz logovat 3,10,11 alebo 3,8,11?
http://www17.zippyshare.com/v/15321418/file.html
v archive asi 8 logovani
jedina chyba v pamati zavad motora bola 17964 - charge pressure control:negative deviation
mam par merani, neviem niektore som nechal aj velmi dlho, ale ako na potvoru ked bol napichnuty nepadol ani raz na tej istej trase.
vie mi niekto poradit kam sa pozerat co skusat?
a ktore kanaly pre buduci raz logovat 3,10,11 alebo 3,8,11?
http://www17.zippyshare.com/v/15321418/file.html
v archive asi 8 logovani
jedina chyba v pamati zavad motora bola 17964 - charge pressure control:negative deviation
Naposledy upravil(a) djlucky dne 10 zář 2012, 20:32, celkem upraveno 1 x.
Re: ford galaxy 1.9tdi 66kw
Podtlaková hadička v řídící jednotcedjlucky píše:mam takyto problem, ide o ford galaxy 1.9TDI 66kw ktory extremne casto pada do nudzoveho, napr na trase 25 km kludne aj 5-6 krat, nutny restart vypnutim a znovunastartovanim. niekedy to neurobi aj 100 km a potom zas kazdu chvilu, nieje to teda pravidelne.
mam par merani, neviem niektore som nechal aj velmi dlho, ale ako na potvoru ked bol napichnuty nepadol ani raz na tej istej trase.
vie mi niekto poradit kam sa pozerat co skusat?
a ktore kanaly pre buduci raz logovat 3,10,11 alebo 3,8,11?
http://www17.zippyshare.com/v/15321418/file.html
v archive asi 8 logovani
jedina chyba v pamati zavad motora bola 17964 - charge pressure control:negative deviation
Re: ford galaxy 1.9tdi 66kw
http://www3.zippyshare.com/v/67807302/file.html
tuto je 3,10,11 do riadneho kopca...
ta hadicka do riadiacej jednodky ta je pod budikmi z interierovej casti?
tuto je 3,10,11 do riadneho kopca...
ta hadicka do riadiacej jednodky ta je pod budikmi z interierovej casti?
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
mal som rovnaký problém,tlačilo ako malo,nudzak a chybu pisalo,zasraté sanie a EGR..tipujem,že máš diody miesot váhy a EGR už zaslepený?:)
inakšie tá hadička v RJ nájdem ju aj u 96kw PD? motor ASZ
inakšie tá hadička v RJ nájdem ju aj u 96kw PD? motor ASZ
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Re: ford galaxy 1.9tdi 66kw
Přesně tak. Je potřeba vyndat ŘJ rozebrat ji a uvnitř je asi 2cm hadička.djlucky píše:http://www3.zippyshare.com/v/67807302/file.html
tuto je 3,10,11 do riadneho kopca...
ta hadicka do riadiacej jednodky ta je pod budikmi z interierovej casti?
inak vaha by tam mala byt zapojena, je mozne ze podla grafu je k.o.?
egr. zistim ci je zaslepeny, btw ide vam cez diagnostiku skontrolovat prihrievac (bufik) alebo musi byt pod 10°?
a este detail, ked auto stalo asi tyzden a potom sa nastartovalo tak to 1-3 sekundy islo ako na 3 valce a este to trochu zahrkotalo ale to bude asi zotrvak na odchode a potom normalne..
egr. zistim ci je zaslepeny, btw ide vam cez diagnostiku skontrolovat prihrievac (bufik) alebo musi byt pod 10°?
a este detail, ked auto stalo asi tyzden a potom sa nastartovalo tak to 1-3 sekundy islo ako na 3 valce a este to trochu zahrkotalo ale to bude asi zotrvak na odchode a potom normalne..
Přihřívač diagnostika nenajde. Dá se vyzkoušet tak, že vyndáš čidlo teploty (vlevo pod předním sklem od motoru) a drátkem spojíš na přímo. Pokud je v pořádku měl by se rozběhnout. Ten špatný rozběh motoru může dělat cokoliv. To na dálku nelze diagnostikovat.djlucky píše:inak vaha by tam mala byt zapojena, je mozne ze podla grafu je k.o.?
egr. zistim ci je zaslepeny, btw ide vam cez diagnostiku skontrolovat prihrievac (bufik) alebo musi byt pod 10°?
a este detail, ked auto stalo asi tyzden a potom sa nastartovalo tak to 1-3 sekundy islo ako na 3 valce a este to trochu zahrkotalo ale to bude asi zotrvak na odchode a potom normalne..
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
vaha nieje KO dáva solídne hodnoty aj turbo tlačí na požiadavku,mám rovnaký problém,padalo do núdzaku vyčistil som sanie,nova váha,auto tlačí na požiadavku,vaha na požiadavku a ešte viac a aj tak nejde ako má 
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
tak zavada myslim ze odstranena, bola vypadnuta hadicka jeden kusok ktory nebol meneny zaciatok niekde v sani, a koniec v tom ventile elektroventile co su tie 3 vzadu, v tom uplne krajnom, ten koniec co je dalej od el. konektoru, dali sme novy kusok a vyzera ze vsetko ok, vsetko tam bolo pekne zas*ate od oleja.
teraz taha viacmenej ako normalne, pri prvom prislapnuti pekne zadymil, po roku sa asi turbo konecne mohlo prebehnut naplno.
pridavam logy: prve dva pred opravou a dalsie dva po


po oprave:


teraz taha viacmenej ako normalne, pri prvom prislapnuti pekne zadymil, po roku sa asi turbo konecne mohlo prebehnut naplno.
pridavam logy: prve dva pred opravou a dalsie dva po


po oprave:

