LOG Octavie 1.9TDI 66kw nejede v niskejch.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

A ještě něco: U pierburg by se nemělo jít dostat nad hodnotu 850, což se píše i u toho článku maf off za dvě koruny... Já mám v Ibize taky pierburg a ať dělám, co dělám, všechno mi dává maximálně 847,9... Nemáš to nachipovaný :?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

Rídící Jednotku tu mam,z kamosoveho auta to same,delam mu na ni doplnky sviceni atd tak doufam ze mu nebude vadit kdyz jsi ji pujcim:D:D doufam ze mu to (Nepos...)ale nevim zda se nema nejak pruspusobit?
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

Frenzy píše:A ještě něco: U pierburg by se nemělo jít dostat nad hodnotu 850, což se píše i u toho článku maf off za dvě koruny... Já mám v Ibize taky pierburg a ať dělám, co dělám, všechno mi dává maximálně 847,9... Nemáš to nachipovaný :?
to je pravda take jsem na toto koukal (spatny Chip me take napadl i v prispevku me to psali)....popravde abych ti rekl ani nevim auto koupila SEgra bezeme a kdyz to privezla koukam co to je???Dovoz Holandsko ci co??:D a kdyz jsem se v tom projizdel okamzite jsem vyhodnocoval chyby byla odpojena vahavzduchu ale tim stylem ze nebyl docvaknutej konektor ale uplne bylo videt ze nekdo nechtel aby to nekdo poznal tim padem jedes nouzak spodek dobrej vrsek naprd zapojis vahu spodek hroznej vrsek dobrej:D
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

bemmet píše:
Frenzy píše:A ještě něco: U pierburg by se nemělo jít dostat nad hodnotu 850, což se píše i u toho článku maf off za dvě koruny... Já mám v Ibize taky pierburg a ať dělám, co dělám, všechno mi dává maximálně 847,9... Nemáš to nachipovaný :?
to je pravda take jsem na toto koukal (spatny Chip me take napadl i v prispevku me to psali)....popravde abych ti rekl ani nevim auto koupila SEgra bezeme a kdyz to privezla koukam co to je???Dovoz Holandsko ci co??:D a kdyz jsem se v tom projizdel okamzite jsem vyhodnocoval chyby byla odpojena vahavzduchu ale tim stylem ze nebyl docvaknutej konektor ale uplne bylo videt ze nekdo nechtel aby to nekdo poznal tim padem jedes nouzak spodek dobrej vrsek naprd zapojis vahu spodek hroznej vrsek dobrej:D
Pokud to s jinou bude dobrý, tak bych si někde koupil jinou, nebo (pokud je funkční), tak jen přechipovat u DP :) Každopádně špatnej chip tohle může způsobovat a taky popravit motor...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

No dnes jsem to prosel znova hadice podtlakove zda jse je neprehodil ci tak neco....i Filter jsem vindal a jel bez nej :D stale nic...vse je tam po vimene a odzkousene.

Take jsem myslel ze to muze bejt spatny Chip,ale nemel jsem moznost na vimenu RJ ale ted tu samou OCtaviI mam na opravu tak si to prehodim je to chvilicka pod torpedem... zejtra dam vedet a dam i LOG z te jednotky.... ja osobne znasi rodini to nikdo necipoval protoze auto bylo takto koupeno tak by to i Logicky odpovidalo no co uvidim zejtra a napisu zatim DIK MOC za trpelivost CAO.
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

Tak Mohu řící že závada kterou jsem řešil snad rok je konečne vyřesena...jenda se o spatny Chip neboli nejake jine nastavení RJ o ktreme sem nevedel.

Po dnešní vimene za jinou RJ (pujcenou)musim rict ze auto slapalo jak hodinky z 5 rozjednu 3 horeli Gumy!!!:D

zde prikladam LOG z new jednotky:http://leteckaposta.cz/201911448

Mohu se zeptat co se vyplati precipovaní na puvodni nastaveni (ale nemam zadne CD z puvodním nastaveni) nebo nove RJ
kde to udelaj nebo kdo....Diky za odpoved a Nejvíce dekuji Frenzimu ze se na me nevykaslal a pomohlmi velice rozlousknout tento připad jsem rad další skusenosti navic a radost z pocitu sve prace.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

starú RJ daj prečipovať do DP a máš pokoj! :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

nevis na kolik to unich pride???Prahu mam Daleko nebo by stacilo poslat RJ???postou:D:D
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no jasné,pošli RJ poštou a oni ju hodia na brzdu :D:D:D..alebo nájdi niekoho koho máš bližšie,možno máš bližšie TDIfuna ,netuším vôbec :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Tak sem rád, že sme pomohli :) Doufám, že u Sharana nebude ten stejnej problém (wallbash)

Praha bude určitě blíž z Černožic... Tam sem jezdil chytat ryby (noteeth) TDIfun je až za Ostravou :roll:

Buďto si kup novou ŘJ, což vyjde asi levnějc, a nebo, když budeš chtít chipovat starou, tak to bys byl sám proti sobě, aby sis tam nechal nahrát původní soft. Dokonce se s nima můžeš domluvit, jak živej soft chceš, apod... Určitě dej ale na kvalitu, zajeď do tý Prahy a hlavně nikam neposílej ŘJ! Ten soft se dělá na míru každýho auta :)

Přeju hodně najetejch km bez nehody :-D
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Tady sou ještě orientační ceny chipu DP - http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 14&motor=4

TDIfun je o něco levnější, ale co bys ušetřil, to bys projel... :-D
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Chlape, teď sem se kouknul na ten log a já bych teda rozhodně neřekl, že je to vyřešený... :( Buďto si poslal špatnej log, nebo je to pořád stejný... Váha nedosáhne požadavku vůbec a turbo až kolem 2900 ot.... :roll:
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Uživatelský avatar
stagrik
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 12 říj 2009, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech-Ledeč nad Sázavou

Příspěvek od stagrik »

Ahojte klucii nechci zakladat novy temko muzte mrknout na tyhle dva logy budu vdecnej oboje jsou ze dvou oktavek tdi 66kw.

http://leteckaposta.cz/325386570
Octavia 1.9 tdi 66kw AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

LOG Jira vyzerá na vadný N75 a váha už nieje najnovšia,čiže kontrola hadíc a váhy či tam nieje dáky sajgel a Stagrik má kúsok pomalší nábeh turba inak ok.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
stagrik
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 12 říj 2009, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech-Ledeč nad Sázavou

Příspěvek od stagrik »

UchoTD píše:LOG Jira vyzerá na vadný N75 a váha už nieje najnovšia,čiže kontrola hadíc a váhy či tam nieje dáky sajgel a Stagrik má kúsok pomalší nábeh turba inak ok.
No tak diky a ted muzem spekulovat proc to tak je.Kamosovi (Jira)to vubec nejde asi tak do trech tisic otacek pak najednou splo turbo a jelo jak splaseny a na volnobeh strasne hlucny jak vypadla hadice,ale vse ok to jsme prosli.Diag pise regulace pocatku vstriku (nejde smazat).
A ten muj log stagrik?Vag nepise nic a proc mam pomalejsi nabeh toho turba by me taky zajimalo pac se mi zda ze to taky nejak hure taha.
Octavia 1.9 tdi 66kw AGR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“