16514 - rada valcu 1 - sonda 1: chyba v el. obvodu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kip
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 lis 2006, 13:57

Příspěvek od Kip »

Zdravím, došli jste někdo k nějákému závěru, řeším úplně stejný problém. Díky
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

A v čem je problém? pokud je lambda 6 polová jedná se o širokopásmovou sondu a její měřění je zcela odlišné od skokové sondy.
Kip
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 lis 2006, 13:57

Příspěvek od Kip »

problém je v tom, že jsem vše prošel podle DP naměřil hodnoty které tam mají být, prošel i vedení k ŘJ vše ok, ale závada pořád vyskakuje.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

sw je aktualní? tuhle sondu s multimetrem nemáš možnost změřit kolísání čerpacího napětí ani neuvidíš.
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21

Příspěvek od Pepa1 »

Je to jak píše geo - měřit dvoukanál. oscilem.
Ještě dotaz - píšeš, že chyby stále vyskakují.
Je to hned po zap. klíčku, nebo po startu, nebo třeba až po 30km?
Když to má nejnovější SW - nemohl by jsi ho prosím někam upnout?
Mám taky BFQ, ale 2003 s původním SW a tam právě z důvodu SW často odcházelo vyhřívání přední lambdy.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Kip
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 lis 2006, 13:57

Příspěvek od Kip »

Jestli tam je aktualní soft to nevím, to auto jsme si ted dovezli domů, je to Octa 1,6 rv 01 1,6 75kW AVU motor, s tím že je asi špatná lambda. Postupoval jsem dle DP co se týče měření odporu topného članku atd. a vše je dle toho co tam udavají. Chyba se oběví chvíli po startu.
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21

Příspěvek od Pepa1 »

Kip píše:Jestli tam je aktualní soft to nevím, to auto jsme si ted dovezli domů, je to Octa 1,6 rv 01 1,6 75kW AVU motor, s tím že je asi špatná lambda. Postupoval jsem dle DP co se týče měření odporu topného članku atd. a vše je dle toho co tam udavají. Chyba se oběví chvíli po startu.

Ten dotaz ohledně SW byl na Power 156.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
ROMIK
Aktivista
Příspěvky: 1061
Registrován: 23 led 2006, 19:05

Příspěvek od ROMIK »

kevino píše:
Power156 píše:
jurosdi píše:Vysoké napetie by ale malo vyhadzovat chybu pod kódom 16 516. Čo Ti ukazuje readinnes kód??
Readinnes kód nevytvořím, vyhodí mě to na kanálu 34 sonda 1 ne ok. Vyhodí to závadu 16 514.
software v rij motora bol prehraty na najnovsiu verziu ?
Jaký je nejnovší soft pro octa 2003

06A 906 033 BG
Systém a/nebo verze: SIMOS33 1.6l 2V 00HS4600
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

Ahoj
Trochu to tady oživím.Včera se mi pod ruku dostla Octavia S motorem BFQ že chtějí vymenit sondu.Předem jsem si ji objednal ale zjistil jsem, že kabel od sondy u parohů vede k druhe sondě u katu.
Setkal jste se s tím nekdo?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“