najist zapojenie jednotky vyhladat vyvod k line zmerat odpor medzi zemou a k linkou a medzi+ a klinkou nesmie mat maly odpor pripojit vybod c7 vag kablu na jednotku oznacenim k-line na 4 vyvod vag kabla zem a na 16vyvod vag kabla das +12v trochu zlozite ale ucinne ked nenacita k linku prerusis smerom od jednotky do auta a skusis tak... mno ked to nacita moze ta blokovat aj samotne immo kvalitnejsiemu kablu mensi odpor vadit nemusy...
dodoxd píše:najist zapojenie jednotky vyhladat vyvod k line zmerat odpor medzi zemou a k linkou a medzi+ a klinkou nesmie mat maly odpor pripojit vybod c7 vag kablu na jednotku oznacenim k-line na 4 vyvod vag kabla zem a na 16vyvod vag kabla das +12v trochu zlozite ale ucinne ked nenacita k linku prerusis smerom od jednotky do auta a skusis tak... mno ked to nacita moze ta blokovat aj samotne immo kvalitnejsiemu kablu mensi odpor vadit nemusy...
tak to asi nezvládnu, protože bych to nerad ještě víc naprc*l
neviem ci ti daco vravi nieco ako zvod nehnevaj sa ale tasko sa radi dakomu bez takychto zakladnych znalosti elektika v aute je uz dost zlozita a aj dobry elektrikar ma niekedy co robit aby nasiel problem niekedy aj 10tky hodin i napriek kvalitnym pristrojom ktore stoja nemalo penazi strucne som ti popisal zaklad a ty musis zvazit ci to zvladnes alebo to radsej nechas na niekoho znalejsieho alebo nacitaj tu tvoju jednotku v druhom aute az mas taku moznost.....