Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL) » Asi revoluce v chiptuningu ! Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Asi revoluce v chiptuningu !
PříspěvekZaslal: st listopad 07, 2012 9:01 pm Citovat
marko250
Sběrač informací
Založen: 12.11.2010
Příspěvky: 46
Bydliště: Darkovičky "néasi"




http://veda-a-technika.noviny.sk/veda-a-technika-clanky/06-11-2012/motor-zo-slovenska-mozno-zmeni-automobilovy-svet.html

Má o tom někdo páru o co jde?Studené spalování snad nejde ne s palivem běžného typu?

_________________
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off Smile ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 07, 2012 10:36 pm Citovat
netopier
Aktivista
Založen: 29.10.2006
Příspěvky: 3324
Bydliště: ZVOLEN,SK




ak ma ten motor zo 4 taktov 2 pracovne , a nie 1 tak sa to da implozia a za tym explozia - tepelne neutralne

_________________
Seat Cordoba 1.9 TDI COUPE AFN, GTB2060VKLR s El. Regulaciou, Dbilas Vacka, HFLO-X WARP7, 12mm, 4bar MAP FMIC,KAT+EGR+MAF OFF, brzdy p/z: Brembo 305/286mm

PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: st listopad 07, 2012 10:48 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 6904
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)




No, zajimaly by me tlaky, protoze ty budou nejspis smerodatnym faktorem.

To, co tam rekli na konec je neco, co nechapu - dokazi takto premenit i naftovy motor. To si neumim predstavit ten vykon a kroutici moment, pokud by se jim podarilo takto navysovat obe veliciny alespon z polovic oproti seriovym hodnotam.

... jen aby to nebyl nejaky hodne sikovny podvrh, ktery by cerpal ze zdroju toho Americana Mrknut?

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 07, 2012 11:59 pm Citovat
netopier
Aktivista
Založen: 29.10.2006
Příspěvky: 3324
Bydliště: ZVOLEN,SK




plati to co mas napisane v podpise..
kto povedal ze je to 4 takt s jednym pracovnym cyklom?
zaujimave ze sa to dostalo do medii

_________________
Seat Cordoba 1.9 TDI COUPE AFN, GTB2060VKLR s El. Regulaciou, Dbilas Vacka, HFLO-X WARP7, 12mm, 4bar MAP FMIC,KAT+EGR+MAF OFF, brzdy p/z: Brembo 305/286mm

PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 12:04 am Citovat
Vmirda
Sběrač informací
Založen: 27.6.2011
Příspěvky: 35




je to dost divny Smile kdyz vidim to turbo 800hp, vim jake mam EGT ja na E85 pri 300hp Hlavi?ka


pokud to neni fake

urcite to palivo je jine nebo to dochlazujou vnitrne, fridex teply -40°C Smile))

nebo 2 pracovni cykly, vstrikujou 2x ztoho 1x palivo a jednou nakou dochlazujici sracku Smile pri expanzi treba vodu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 12:14 am Citovat
dolar100
Aktivista
Založen: 9.10.2008
Příspěvky: 1147
Bydliště: Bratislava




Dick Kvetnansky ?? Otec K1 Attacku. Tiez myslim ze tam bude vstrekovana voda...


Naposledy upravil dolar100 dne čt listopad 08, 2012 12:17 am, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Mercdes C cdi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 12:16 am Citovat
netopier
Aktivista
Založen: 29.10.2006
Příspěvky: 3324
Bydliště: ZVOLEN,SK




dolar100 napsal:
Dick Kvetnansky ?? Otec K1 Attacku.

jo Mrknut? velmi by ma zaujimali detaily ale asi to tak skoro von nepojde. ak vobec..

_________________
Seat Cordoba 1.9 TDI COUPE AFN, GTB2060VKLR s El. Regulaciou, Dbilas Vacka, HFLO-X WARP7, 12mm, 4bar MAP FMIC,KAT+EGR+MAF OFF, brzdy p/z: Brembo 305/286mm

PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 12:19 am Citovat
dolar100
Aktivista
Založen: 9.10.2008
Příspěvky: 1147
Bydliště: Bratislava




Tiez si myslim ze to len tak niekomu nepovie... Zaujimave...

_________________
Mercdes C cdi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 12:24 am Citovat
Vmirda
Sběrač informací
Založen: 27.6.2011
Příspěvky: 35




tenhle napad jsem mel pred lety tesne pred tim nez expanze zanikne a ve spalovaku je jeste teplo tak vtriknout vodu aby se rozepnula a zvetsila ucinnost ale nesedi to s chodem ventilů Smile musel by to bejt primej do valce
Very Happy , nebo delit na 2 casti , ten motor jim jde ale za plynem jak sfina neprijde mi ze by to byl nizkokompresni motor
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 1:12 am Citovat
dolar100
Aktivista
Založen: 9.10.2008
Příspěvky: 1147
Bydliště: Bratislava




Mi to nedalo spat tak som trosku posnoril po nete a toto som nasiel z 2006 http://www.theautochannel.com/news/2006/08/06/017416.html

_________________
Mercdes C cdi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 10:36 am Citovat
marko250
Sběrač informací
Založen: 12.11.2010
Příspěvky: 46
Bydliště: Darkovičky "néasi"




Točit to točí na pětiválec svižně ale díky dvěma dobám tam jde zase více paliva ne,tak tam musí být ještě složka co to doplní místo něj a zároveň využije jinak odpadní teplo po explozi,které klasicky končí ve výfuku.Mě dostalo to sahání na turbo rukama.Jestli tvrdí ,že dokážou takto předělat každý sériový motor tak jak to dokážou tak dokonale spálit,že tam nebude ani kat ani DPF třeba?Působí na někoho to turbo výkonově jinak,na mě ne.No uvidíme co vyleze na povrch.

_________________
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off Smile ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 11:03 am Citovat
dolar100
Aktivista
Založen: 9.10.2008
Příspěvky: 1147
Bydliště: Bratislava




Precitaj si ak ti to anglictina dovoli ten odkaz co som tam dal tam to ten clovek co ma na to patent vysvetluje, asi v polke clanku Alberto Solaroli -vyuziva adiabaticky dej, motor ma viacero chladiacich komorok....

_________________
Mercdes C cdi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 2:19 pm Citovat
BH motor
Aktivista
Založen: 28.1.2007
Příspěvky: 2364
Bydliště: turany




inak nechcem byt chytry , ale chcel by som vidiet tie komorky co naakumuluju 600kw tepla

_________________
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
Q7 New
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 2:50 pm Citovat
dolar100
Aktivista
Založen: 9.10.2008
Příspěvky: 1147
Bydliště: Bratislava




a palivo sa spaluje pri nizkych teplotach-tomu nerozumiem

_________________
Mercdes C cdi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 4:06 pm Citovat
Vmirda
Sběrač informací
Založen: 27.6.2011
Příspěvky: 35




dolar100 napsal:
a palivo sa spaluje pri nizkych teplotach-tomu nerozumiem


mozna tim myslej ze da energii treba pri 500°C jako kdyz jezdim na e85 ma egt nizsi o cca 200°C a dovolim si jit dal ale spotreba je vyssi...hmm

holt to ten blok asi vsechno odvede prych, dragstery maj jen kostky a taky se uchladej v extremu na 400m

je to naka chujovina Hm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Asi revoluce v chiptuningu !
 Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 7  
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.