Asi revoluce v chiptuningu !

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
marko250
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 12 lis 2010, 11:15
Bydliště: Darkovičky "néasi"

Asi revoluce v chiptuningu !

Příspěvek od marko250 »

http://veda-a-technika.noviny.sk/veda-a ... -svet.html Obrázek

Má o tom někdo páru o co jde?Studené spalování snad nejde ne s palivem běžného typu?
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off :-) ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ak ma ten motor zo 4 taktov 2 pracovne , a nie 1 tak sa to da implozia a za tym explozia - tepelne neutralne
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

No, zajimaly by me tlaky, protoze ty budou nejspis smerodatnym faktorem.

To, co tam rekli na konec je neco, co nechapu - dokazi takto premenit i naftovy motor. To si neumim predstavit ten vykon a kroutici moment, pokud by se jim podarilo takto navysovat obe veliciny alespon z polovic oproti seriovym hodnotam.

... jen aby to nebyl nejaky hodne sikovny podvrh, ktery by cerpal ze zdroju toho Americana ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

plati to co mas napisane v podpise..
kto povedal ze je to 4 takt s jednym pracovnym cyklom?
zaujimave ze sa to dostalo do medii
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Vmirda
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 27 čer 2011, 22:10

Příspěvek od Vmirda »

je to dost divny :) kdyz vidim to turbo 800hp, vim jake mam EGT ja na E85 pri 300hp (wallbash)


pokud to neni fake

urcite to palivo je jine nebo to dochlazujou vnitrne, fridex teply -40°C :)))

nebo 2 pracovni cykly, vstrikujou 2x ztoho 1x palivo a jednou nakou dochlazujici sracku :) pri expanzi treba vodu
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Dick Kvetnansky ?? Otec K1 Attacku. Tiez myslim ze tam bude vstrekovana voda...
Naposledy upravil(a) dolar100 dne 08 lis 2012, 00:17, celkem upraveno 1 x.
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

dolar100 píše:Dick Kvetnansky ?? Otec K1 Attacku.
jo ;) velmi by ma zaujimali detaily ale asi to tak skoro von nepojde. ak vobec..
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Tiez si myslim ze to len tak niekomu nepovie... Zaujimave...
Mercdes C cdi
Vmirda
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 27 čer 2011, 22:10

Příspěvek od Vmirda »

tenhle napad jsem mel pred lety tesne pred tim nez expanze zanikne a ve spalovaku je jeste teplo tak vtriknout vodu aby se rozepnula a zvetsila ucinnost ale nesedi to s chodem ventilů :) musel by to bejt primej do valce
:-D , nebo delit na 2 casti , ten motor jim jde ale za plynem jak sfina neprijde mi ze by to byl nizkokompresni motor
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Mi to nedalo spat tak som trosku posnoril po nete a toto som nasiel z 2006 http://www.theautochannel.com/news/2006 ... 17416.html
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
marko250
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 12 lis 2010, 11:15
Bydliště: Darkovičky "néasi"

Příspěvek od marko250 »

Točit to točí na pětiválec svižně ale díky dvěma dobám tam jde zase více paliva ne,tak tam musí být ještě složka co to doplní místo něj a zároveň využije jinak odpadní teplo po explozi,které klasicky končí ve výfuku.Mě dostalo to sahání na turbo rukama.Jestli tvrdí ,že dokážou takto předělat každý sériový motor tak jak to dokážou tak dokonale spálit,že tam nebude ani kat ani DPF třeba?Působí na někoho to turbo výkonově jinak,na mě ne.No uvidíme co vyleze na povrch.
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off :-) ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Precitaj si ak ti to anglictina dovoli ten odkaz co som tam dal tam to ten clovek co ma na to patent vysvetluje, asi v polke clanku Alberto Solaroli -vyuziva adiabaticky dej, motor ma viacero chladiacich komorok....
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

inak nechcem byt chytry , ale chcel by som vidiet tie komorky co naakumuluju 600kw tepla
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

a palivo sa spaluje pri nizkych teplotach-tomu nerozumiem
Mercdes C cdi
Vmirda
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 27 čer 2011, 22:10

Příspěvek od Vmirda »

dolar100 píše:a palivo sa spaluje pri nizkych teplotach-tomu nerozumiem
mozna tim myslej ze da energii treba pri 500°C jako kdyz jezdim na e85 ma egt nizsi o cca 200°C a dovolim si jit dal ale spotreba je vyssi...hmm

holt to ten blok asi vsechno odvede prych, dragstery maj jen kostky a taky se uchladej v extremu na 400m

je to naka chujovina (hm)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“