Asi revoluce v chiptuningu !
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
Asi revoluce v chiptuningu !
http://veda-a-technika.noviny.sk/veda-a ... -svet.html
Má o tom někdo páru o co jde?Studené spalování snad nejde ne s palivem běžného typu?
Má o tom někdo páru o co jde?Studené spalování snad nejde ne s palivem běžného typu?
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, zajimaly by me tlaky, protoze ty budou nejspis smerodatnym faktorem.
To, co tam rekli na konec je neco, co nechapu - dokazi takto premenit i naftovy motor. To si neumim predstavit ten vykon a kroutici moment, pokud by se jim podarilo takto navysovat obe veliciny alespon z polovic oproti seriovym hodnotam.
... jen aby to nebyl nejaky hodne sikovny podvrh, ktery by cerpal ze zdroju toho Americana
To, co tam rekli na konec je neco, co nechapu - dokazi takto premenit i naftovy motor. To si neumim predstavit ten vykon a kroutici moment, pokud by se jim podarilo takto navysovat obe veliciny alespon z polovic oproti seriovym hodnotam.
... jen aby to nebyl nejaky hodne sikovny podvrh, ktery by cerpal ze zdroju toho Americana
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tenhle napad jsem mel pred lety tesne pred tim nez expanze zanikne a ve spalovaku je jeste teplo tak vtriknout vodu aby se rozepnula a zvetsila ucinnost ale nesedi to s chodem ventilů musel by to bejt primej do valce
, nebo delit na 2 casti , ten motor jim jde ale za plynem jak sfina neprijde mi ze by to byl nizkokompresni motor
, nebo delit na 2 casti , ten motor jim jde ale za plynem jak sfina neprijde mi ze by to byl nizkokompresni motor
Mi to nedalo spat tak som trosku posnoril po nete a toto som nasiel z 2006 http://www.theautochannel.com/news/2006 ... 17416.html
Mercdes C cdi
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
Točit to točí na pětiválec svižně ale díky dvěma dobám tam jde zase více paliva ne,tak tam musí být ještě složka co to doplní místo něj a zároveň využije jinak odpadní teplo po explozi,které klasicky končí ve výfuku.Mě dostalo to sahání na turbo rukama.Jestli tvrdí ,že dokážou takto předělat každý sériový motor tak jak to dokážou tak dokonale spálit,že tam nebude ani kat ani DPF třeba?Působí na někoho to turbo výkonově jinak,na mě ne.No uvidíme co vyleze na povrch.
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
mozna tim myslej ze da energii treba pri 500°C jako kdyz jezdim na e85 ma egt nizsi o cca 200°C a dovolim si jit dal ale spotreba je vyssi...hmmdolar100 píše:a palivo sa spaluje pri nizkych teplotach-tomu nerozumiem
holt to ten blok asi vsechno odvede prych, dragstery maj jen kostky a taky se uchladej v extremu na 400m
je to naka chujovina