Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL) » Asi revoluce v chiptuningu ! Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 5:40 pm Citovat
dolar100
Aktivista
Založen: 9.10.2008
Příspěvky: 1147
Bydliště: Bratislava




Chapem ze zvisili ucinnost tym ze chemicku energiu paliva lepsie vyuziju/premenia na mechanicku bez strat, bez vzniku tepla, ale ma zaujima pri akej (nizkej) teplote spaluju to palivo, ked zmes hori pri urcitej teplote. Solaroli pise ze spaluju chudobnu zmes no neviem ako sa im dari vyrobit viac mechanickej energie a menej tepla...?

_________________
Mercdes C cdi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 7:17 pm Citovat
Dawee
Přispěvovatel
Založen: 14.12.2006
Příspěvky: 227
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou




Jen úvaha. Mohli by používat odpařování paliva z přebytkového tepla motoru a vzduchu a tím by meli předmraženej vzduch a předehřátou benzínovou páru. Ideální silně okysličená směs..

_________________
LEON PD200
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 10:18 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10213




Ked som v skole nekereslil pice po lavici a sem tam daval aj pozor, tak som sa tam naucil ze spalovaci motor (vypliva to z nazvu SPALOVACI) je tepelny stroj v ktorom sa spalovanim paliva (cemickej latky s kyslikom) premiena na teplo, ktore sa snazime cim efektivnejsie premenit na mechanicku pracu. Je to prinajmensom divne. Keby to fakt fungovalo tak, patent uz davno odkupia petrolejarske spolocnosti za nehorazne prachy a ututlali by to. Momentalne ako scifi, alebo 1 aprilovy zart. A nehovorim otom ze ake konstrukcne zasahy by pri takto fungujucom motore museli urobit. Seriovy motor rozhodne nieje mozne pouzit na takyto ucel tak aby to znasal dlhodobo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 10:55 pm Citovat
Dawee
Přispěvovatel
Založen: 14.12.2006
Příspěvky: 227
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou




Nejde o teplo, ale tlak. Teplo je navíc a to jsou ty stráty. Pokud by se podařilo tohle teplo zužitkovat k čemukoli, co spalování zefektivní, tak účinnost bude růst. Podobně funguje turbo. Využíváš energii, která se zbytečně hrne z výfuku a použiješ jí k nakrmení motoru.

_________________
LEON PD200
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 11:24 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10213




A tym ziskas co? Nekukaj na P-V diagram. Ale kukni sa na T-S diagram hned uvudis ze si vlastne ziskal viac odvedeneho tepla zo sustavy, tak nekecaj nezmysly kol1 Na T-S diagrame uvidis krasne ucinnost tepelneho stroja, teda odvedene teplo, Porovnaj si T-S diagrami atmosferickeho a preplnovaneho motora a hned budes vediet ocom tu placam. Vzdy ide o teplo kedze je to spalovaci motor, teda tepelny stroj.

Uz sme tu mali megnety na kerburatoroch, tabletky v nadrzi a teraz bude v modue prezmenu asi toto B??a


Naposledy upravil TDI tech dne čt listopad 08, 2012 11:30 pm, celkově upraveno 2 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2012 11:26 pm Citovat
sakytu
Přispěvovatel
Založen: 25.7.2010
Příspěvky: 279
Bydliště: SVK / Zlate Moravce




Nebojte sa nicoho, ziadna zmena sa v nasich penazenkach neudeje.

Znizi sa spotreba => zdvihnu cenu paliva A JE TOOOOOO Sm?ch

_________________
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 09, 2012 7:47 am Citovat
Dawee
Přispěvovatel
Založen: 14.12.2006
Příspěvky: 227
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou




TDI tech napsal:
A tym ziskas co? Nekukaj na P-V diagram. Ale kukni sa na T-S diagram hned uvudis ze si vlastne ziskal viac odvedeneho tepla zo sustavy, tak nekecaj nezmysly kol1 Na T-S diagrame uvidis krasne ucinnost tepelneho stroja, teda odvedene teplo, Porovnaj si T-S diagrami atmosferickeho a preplnovaneho motora a hned budes vediet ocom tu placam. Vzdy ide o teplo kedze je to spalovaci motor, teda tepelny stroj.

Uz sme tu mali megnety na kerburatoroch, tabletky v nadrzi a teraz bude v modue prezmenu asi toto B??a


1. Má se jednat o adiabatický děj. Ideálně žádné teplo odvedené ze soustavy neprobíhá. Netvrdím, že to není podvrh, ale podívej se pro zajímavost na "Carnotův oběh". Bere se za 100% účinnosti motoru.

2. Pokud motor využije 30% energie paliva, tak 70% musí být odpad ( ZZA ). Pokud využiješ tento odpad, žádné dodatečné odebírání tepla z pracovní soustavy se nejedná. Nechceš přece tvrdit, že ti chladič snižuje účinnost motoru, nebo že vícestupňová parní turbína odebírá kaskádovitě energii předcházejícímu stupni.

3. Bavme se bez invektiv.

_________________
LEON PD200
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: pá listopad 09, 2012 11:35 am Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 2081
Bydliště: Blansko




TDI tech napsal:
.................. Je to prinajmensom divne. Keby to fakt fungovalo tak, patent uz davno odkupia petrolejarske spolocnosti za nehorazne prachy a ututlali by to. Momentalne ako scifi, alebo 1 aprilovy zart. A nehovorim otom ze ake konstrukcne zasahy by pri takto fungujucom motore museli urobit. Seriovy motor rozhodne nieje mozne pouzit na takyto ucel tak aby to znasal dlhodobo.


Když si přečteš co jsi napsal a zamyslíš se nad tím, tak tenhle vynález není přece nic proti petrolejářským firmám. Stále ten motor spaluje benzín a dieselový bude stále spalovat naftu akorát bude žrát méně, ale to je jen plus pro ně protože jim zásoby vydrží mnohem déle a mnohem déle budou moc šroubovat cenu nahrou dle jejich potřeby.

_________________
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: pá listopad 09, 2012 1:31 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 7023
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)




Ale je a dost. Uvedom si, ze by timto stylem klesla spotreba treba o 30 % Vem si, ze bys byl spolecnikem firmy a najednou by poklesl odbyt o 30 %. V ten moment mas zakladni 3 moznosti:
1) zvysit cenu
2) snizit svoje pozadavky a ocekavani (u Tebe mozna ale u nich to imho nehrozi)
3) snizit vyrazne naklady ... takze priskrtit spotrebu, propustit zamestnance atd.

Takze vez, ze je to vice, nezli zajima.

Dovolim si priklad z praxe: mel jsem tu moznost setkat se s clovekem, ktery na pocatku 90. let prisel s napadem na alternativni pohon (ted si nejsem jist, zda na "vodu" nebo elektriku, to nehraje roli). Co se stalo? Nejdrive za nim prisli "zastupci" petrolejarskych firem a nabadali ho, aby se na to vykaslal. Nasledne zacali vyhrozovat a nasledne, kdyz uz si to chtel nechat patentovat, tak ho vyplatili a cely vyvoj odkoupili i licenci odkoupili a tu technologii si nechali patentovat ... a hodili to do supliku.

Chlapik je relativne bohatej ale pritom nasranej, protoze jak rika, byl blbej, nechal se vyhruzkama dotlacit do kouta. Kdyby k tomu nedoslo, patril by nejspis mezi nejbohatsi lidi na Slovensku.

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 09, 2012 7:00 pm Citovat
toby66kw
Aktivista
Založen: 16.3.2008
Příspěvky: 2253
Bydliště: Vyškov




Za mě sou to,keci prdy bedary Velmi ??astn?

V lepší využití energie věřím ale ne v pístovém motoru ,to je jen zlepšování hodně starého parního stroje Smutn?

_________________
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so listopad 10, 2012 2:28 pm Citovat
dali
Přispěvovatel
Založen: 6.10.2007
Příspěvky: 168




Vmirda napsal:
tenhle napad jsem mel pred lety tesne pred tim nez expanze zanikne a ve spalovaku je jeste teplo tak vtriknout vodu aby se rozepnula a zvetsila ucinnost ale nesedi to s chodem ventilů Smile musel by to bejt primej do valce

Já teda vidím motor Audi R5 TFSI, takže to by ten přímej vstřik splňovalo Mrknut?
Edit: aha špatně čtu... přímej vstřik vody do válce těžko říct. Ještě by připadal v úvahu metanol jak jako primární palivo, tak na ochlazování, ale jak už tu někdo psal, to by pak nemohla být taková spotřeba.

_________________
Volvo V70 2,5D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 10, 2012 7:40 pm Citovat
marko250
Sběrač informací
Založen: 12.11.2010
Příspěvky: 46
Bydliště: Darkovičky "néasi"




Tak napadá mě pouze ta voda,aby to bylo rentabilní a docházelo k odebrání odpadních 70% energijí měnících se jen na teplo(to voda umí dobře-odebírat).Prostě po explozi by se vstřiklo určité množství mlhy do pracovního cyklu válce a tím by vznikl větší tlak bez pomoci benzínu.Zřejmě by šlo jít i opačným směrem a to menší dávka benzínu a dorovnání vodou do původních hodnot motoru.Jen ta aplikace do F1 je divná ,vozit místo paliva ještě vodu ,která je těžší mě připadá nerentabilní pro tuhle oblast,záleželo by na poměru,který je potřeba.Najde se tu fyzik co to umí spočítat energiji z dávky benzínu potřebné na přeměnu páry z vodní mlhy vstřiklé do 500cm3 válce a tlaku potřebného k pohybu pístu na 200K motor?

_________________
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off Smile ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 10, 2012 8:14 pm Citovat
BH motor
Aktivista
Založen: 28.1.2007
Příspěvky: 2366
Bydliště: turany




Este raz sa opakujem. stale je to piestovy stroj, ktory pracuje na zmene a rozpinani zapalenej zmesi. je tam sanie a vidim aj cievky, cize ohen a rozpinanie. ked ochladis na teplotu blizku teplote okolia ziadne rozpinanie sa asi diat nebude. cele je to zalozene na zmene teploty a tlaku. A pokym sa nemylim , tak stale plati 1. termodynamicky zakon. Ci nastala dajaka zmena ? Nooo ved sa uvidi kolko clankov o tom bude a ci sa dakedy takeho niecohao dozijeme. A este jedna vec . Na co je tam plynova turbina na tom motore ked nenastava zmena teploty medzi vstupom a vystupom s turba ? Co potom dodava energiu kompresoru ? ci spaliny sa blizia teplote termodynamickej nule aby to fungovalo ?

_________________
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
Q7 New
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 10, 2012 8:26 pm Citovat
dali
Přispěvovatel
Založen: 6.10.2007
Příspěvky: 168




Tady o tom je ještě obsáhlejší článek:
http://style.hnonline.sk/vikend/c1-58364480-motor-ktory-zmeni-svet-vyvijaju-na-slovensku#.UJzO9wQY3f0.facebook
je v něm zmínka o použtití nějakýho tajným materiálu, kterej je předmětem patentu.

BTW, ta druhá řada vstřikovačů na sacích hrdlech je u TFSI normální? Podle mě ne Hm
Je možný že by původní vstřikovače používali k přímýmu vstřikování vody (samozřejmě nějak upravený tak aby vodu snesly) a benzín (E85, těžko říct co, prostě palivo) tam prali nepřímým vstřikováním pomocí těch vstřikovačů na sacích hrdlech? To by mohlo dávat hlavu, ne? Mrknut?

_________________
Volvo V70 2,5D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 10, 2012 9:24 pm Citovat
mir77
Aktivista
Založen: 16.9.2008
Příspěvky: 1733
Bydliště: Teplice




Něco takovýho o vstřikování vody jsem někde buď četl, nebo jestli mi to někdo říkal, nevím. A taky jsem nad tím nikdy nepřemýšlel, tak to sem jen dávám v zájmu diskuze.
Údajně existoval někdo, kdo měl podobný systém vstřikování vody tenkrát na embíčku, na tisícovce. Lítalo to jako z praku, ale motor pak vyrez Velmi ??astn?
Jak říkám, nevím co je na tom pravdy, nebo jestli to je jen vejmysl, ale tohle téma sleduju a tohle mi vyvstalo na paměti Mrknut?

_________________
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Asi revoluce v chiptuningu !
 Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 2 z 7  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.