Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL) » Asi revoluce v chiptuningu ! Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: po listopad 12, 2012 9:11 am Citovat
netopier
Aktivista
Založen: 29.10.2006
Příspěvky: 3324
Bydliště: ZVOLEN,SK




dolar100 napsal:
netopier napsal:
dolar100 napsal:
TDIfun napsal:
dolar100 napsal:
gerii napsal:
na tom video jsem poznal dva slováky které osobně dobře znám tas se schvalně zeptám...

aj ja ich poznam vsetkych len nie som s nimi v kontakte, tak som zvedavy co a ci sa nieco dozvies Mrknut?
A Vlada Lukacovice znas??

Dobre poznam Dicka, Sedlaka a jeho syna z motokar a este som tam zahliadol dvoch chlapcov co upravuju auta vedla MM Racingu ale tych nepoznam po mene.

Rado Cikor....

Maxmotorsport ci?

jou Smile

_________________
Seat Cordoba 1.9 TDI COUPE AFN, GTB2060VKLR s El. Regulaciou, Dbilas Vacka, HFLO-X WARP7, 12mm, 4bar MAP FMIC,KAT+EGR+MAF OFF, brzdy p/z: Brembo 305/286mm

PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po listopad 12, 2012 9:14 am Citovat
gerii
Přispěvovatel
Založen: 4.2.2009
Příspěvky: 247




ano Rada čikor Maxmotorsport
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2012 9:57 pm Citovat
marko250
Sběrač informací
Založen: 12.11.2010
Příspěvky: 46
Bydliště: Darkovičky "néasi"




Tak jim cinkněte ať aspoň naznačí princip.

_________________
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off Smile ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2012 10:59 pm Citovat
gabo00000
Aktivista
Založen: 13.11.2010
Příspěvky: 1126
Bydliště: Košice-okolie




jizzle napsal:
dali napsal:
BTW, ta druhá řada vstřikovačů na sacích hrdlech je u TFSI normální? Podle mě ne Hm
Je možný že by původní vstřikovače používali k přímýmu vstřikování vody (samozřejmě nějak upravený tak aby vodu snesly) a benzín (E85, těžko říct co, prostě palivo) tam prali nepřímým vstřikováním pomocí těch vstřikovačů na sacích hrdlech? To by mohlo dávat hlavu, ne? Mrknut?


Já myslím, že jseš ze všech nejblíž pravdě, akorát místo vstřikování vody půjde o "vstřikování" silně stlačenýho vzduchu.

Nemám to ale ze své hlavy a těmto věcem prd rozumím, tak mě neberte za slovo. Jen jsem si přečetl článek v prvním odkaze, kterej sem hodil Dolar100: http://www.theautochannel.com/news/2006/08/06/017416.html

Volněji přeložen jeden z odstavců:
Solaroliho patentovaný systém vytváří adiabatický systém - principy podobné tomu, jak funguje lednička nebo klimatizace. Vezme horký stlačený vzduch a prudce jej vypustí, takže vzduch zchládne. Je to přirovnatelné ke stlačenému vzduchu ve spreji na čištění počítáčů a klávesnic.

Tím by se asi vysvětloval i ten studenej chod? Někdo z místních jaderno-kvantových astrofyziků by k tomu snad měl co říct a trochu to rozvést. Velmi ??astn?

Další z velmi mála článků, co jsem o tomto tématu našel: http://www.bizjournals.com/jacksonville/stories/2004/04/12/story7.html?page=all

Dokonce to už prej nějakou dobu jezdí např. v Porsche 911 krasobruslaře Elvise Stojka, která má skoro 800hp. I když ne, že by toho asi nešlo dosáhnout "normálním způsobem" Smile


toto som chcel napisat ze zamerat sa netreba az tak na to studene spalovanie, skor na to ochladzovanie...

_________________
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 20, 2012 3:16 pm Citovat
Vmirda
Sběrač informací
Založen: 27.6.2011
Příspěvky: 35




http://style.hnonline.sk/vikend/c1-58364480-motor-ktory-zmeni-svet-vyvijaju-na-slovensku-video

_________________
delnas - O1 2002 ALH, Sprint 502,Soft, EGR off, kat off,GGU 0-100=8.4s

vikend- 2,9turbo E85 , par drobnosti 0-100=4,8s
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 20, 2012 5:29 pm Citovat
dolar100
Aktivista
Založen: 9.10.2008
Příspěvky: 1147
Bydliště: Bratislava




Je to tu nech sa pacihttp://www.rtugroup.com/revolutionary-technologies/pseudo-adiabatic-engine Mrknut?

_________________
Mercdes C cdi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 20, 2012 10:42 pm Citovat
marko250
Sběrač informací
Založen: 12.11.2010
Příspěvky: 46
Bydliště: Darkovičky "néasi"




No pořád mě z toho nic nevychází.Pokud přestavěli motor na keramiku(vložka válce ,píst,dno hlavy,ventily),tak sice nevede tak teplo,ale pořád jsou tady spaliny a to díky keramice ještě vyšší než klasicky,protože se neabsorbují do okolí.Oni ale drží ruce na turbu a výfuky nejsou oranžové jako nyní,tak jak to teplo využívají v tom sání?????Kdyby s ním oteplovali vzduch tak ho znehodnotí zase,tak jak?Palivo se taky neohřívá dopředu z důvodu předčasného vznícení.A web nepůsobí profesionálně.Napadá někoho něco,či kontaktovali jste ty své známé z videa?

_________________
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off Smile ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 21, 2012 1:44 am Citovat
dolar100
Aktivista
Založen: 9.10.2008
Příspěvky: 1147
Bydliště: Bratislava




Rtu je ich firma. Tiez ma napadlo izolovat valce, ked si pozries ten web tak tam pisu intake air -20 a teplota vyfukovych splodin nie je studena iba studensia ako pri klasike.

_________________
Mercdes C cdi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
....
PříspěvekZaslal: st listopad 21, 2012 2:18 am Citovat
ajk
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 81
Bydliště: brno




podle obrázků z odkazů to vypadá že blok místo chladící vodou plní spec. plynem který se ohřívá od válců a následně na principu klimatizace po stlačení v kompresoru mají -50 stupnu vzduch kterej ženou do sání....spec. písty asi mají mnohem nižší tření(velká vůle kroužku nebo jen jeden kroužek místo tří??))) a vyvinou méně tepla na válce a tím pádem by motor mohl zůstat vlažnej....co myslíte?

_________________
Autoservis pneuservis geometrie Brno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 22, 2012 8:19 pm Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 1978
Bydliště: Blansko




Kdo ví, každopádně na tom testovaném motoru je kromě alternátoru i něco jako kompresor od klimy, proč by tam byl, na závodní auta se přece klima nedává žere výkon a je to váha navíc.

_________________
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: pá listopad 23, 2012 1:51 pm Citovat
Mongo
Přispěvovatel
Založen: 16.4.2007
Příspěvky: 949
Bydliště: Zvolen




nechcem byt kkt.. ale na vzplanutie je potrebna teplota... a cim viac to budu ochladzovat tym bude chudobna zmes... to znamena nadmerne opotrebenie motora.....

_________________
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger
PříspěvekZaslal: pá listopad 23, 2012 5:01 pm Citovat
Vmirda
Sběrač informací
Založen: 27.6.2011
Příspěvky: 35




pokud odizolují spalovak, aby vznikla energie zustala tam, je asi mozny, aby byl blok chladnejsi s aktivnim chlazenim , -20°C do sani takovy problem nebude a jak vsichni vedi ma to obrovsky prinos, otazkou je jake je tam casovaní jake ventily, a jak se toho tepla zbavi aby vyfukove plyny byly nizke, keramika by podle me vydrzela odost chudsi smes pri stejne praci,,,,


co se tyce opotrebeni pouzijou jiny typ lozisek a nikdo nerika ze loziska nejedou na klasicke provozni teplote, teplota oleje se da regulovat , sak suche skrine existuji dlouho s externi nadobou toho bych se nebal, je treba si uvedomit ze to co vsichni pouzivame jsou materialy pro masy lidi ne to co tam maj ted konkretne oni, pokud maji neco jako keramiku co odizoluje teplo proc ne, dobre turbo, studeny vzduch .......zajimalo by me AFR, na vyfuku maj nizsi teplotu jako moje auto na E85

_________________
delnas - O1 2002 ALH, Sprint 502,Soft, EGR off, kat off,GGU 0-100=8.4s

vikend- 2,9turbo E85 , par drobnosti 0-100=4,8s
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 24, 2012 11:38 am Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 1978
Bydliště: Blansko




Mongo napsal:
nechcem byt kkt.. ale na vzplanutie je potrebna teplota... a cim viac to budu ochladzovat tym bude chudobna zmes... to znamena nadmerne opotrebenie motora.....


Chudou směs určuje poměr vzduch/palivo a né teplota. Studený vzduch podporuje hoření lépe proto mají turbo motory chladiče stlačeného vzduchu, proto se odpoujují egr ventily, proto se u starších aut odstraňuje vyhřívání sání a mohl bych pokračovat. Jednoduše řečeno čím studenější vzduch tím větší objem vzduchu nasaje a můžeš přidat i více paliva = větší energie při detonaci, palivo lépe prohoří když má dost kyslíku.

Neřešil bych ložiska a podobně, jasně uvádějí že pro masové použití to zatím není protože je problém s životností, což závodní motor neřeší že je po jednom závodě na odpis, takže je jasný že masový materiály běžně používaný v tom nebudou.

_________________
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: so listopad 24, 2012 2:44 pm Citovat
tibi1702
Sběrač informací
Založen: 19.12.2011
Příspěvky: 20




Ja by som povedal ze tam aj poriesili zapalovanie s plazma iskrou...
Dalej urcite ten vzduch ako tu pisete a myslim si ze v motory necirkuluje voda ale nejake chladivo ale ako to presne funguje by ma zaujimalo. AK by aj odoberali s nejakym chladivom teplo z bloku motora kde potom vyvydzaju teplo ako ho vyuziju,... no zaujimalo by ma to. Tiez aspon povrchne ako im to funguje
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 24, 2012 4:17 pm Citovat
burton.b22
Přispěvovatel
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 855




http://www.autorevue.cz/motor-s-vykonem-814-koni-a-spotrebou-6-l100-km-slovensky-zazrak

http://www.rtugroup.com/animation
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Asi revoluce v chiptuningu !
 Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 4 z 7  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.