 |
|
 |
 | |  |
Zaslal: po listopad 12, 2012 9:11 am |
|
|
netopier |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 29.10.2006 |
Příspěvky: 3325 |
Bydliště: ZVOLEN,SK |
|
|
 |
 |
 |
|
dolar100 napsal: | netopier napsal: | dolar100 napsal: | TDIfun napsal: | dolar100 napsal: | gerii napsal: | na tom video jsem poznal dva slováky které osobně dobře znám tas se schvalně zeptám... |
aj ja ich poznam vsetkych len nie som s nimi v kontakte, tak som zvedavy co a ci sa nieco dozvies  | A Vlada Lukacovice znas?? |
Dobre poznam Dicka, Sedlaka a jeho syna z motokar a este som tam zahliadol dvoch chlapcov co upravuju auta vedla MM Racingu ale tych nepoznam po mene. |
Rado Cikor.... |
Maxmotorsport ci? |
jou  |
|
_________________ Seat Cordoba 1.9 TDI COUPE AFN, GTB2060VKLR s El. Regulaciou, Dbilas Vacka, HFLO-X WARP7, 12mm, 4bar MAP FMIC,KAT+EGR+MAF OFF, brzdy p/z: Brembo 305/286mm
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967 |
|
|
|
Zaslal: po listopad 12, 2012 9:14 am |
|
|
gerii |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 4.2.2009 |
Příspěvky: 247 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
ano Rada čikor Maxmotorsport |
|
|
|
|
Zaslal: út listopad 13, 2012 9:57 pm |
|
|
marko250 |
Sběrač informací |
 |
 |
Založen: 12.11.2010 |
Příspěvky: 46 |
Bydliště: Darkovičky "néasi" |
|
|
 |
 |
 |
|
Tak jim cinkněte ať aspoň naznačí princip. |
|
_________________ Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: út listopad 13, 2012 10:59 pm |
|
|
gabo00000 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 13.11.2010 |
Příspěvky: 1128 |
Bydliště: Košice-okolie |
|
|
 |
 |
 |
|
jizzle napsal: | dali napsal: | BTW, ta druhá řada vstřikovačů na sacích hrdlech je u TFSI normální? Podle mě ne
Je možný že by původní vstřikovače používali k přímýmu vstřikování vody (samozřejmě nějak upravený tak aby vodu snesly) a benzín (E85, těžko říct co, prostě palivo) tam prali nepřímým vstřikováním pomocí těch vstřikovačů na sacích hrdlech? To by mohlo dávat hlavu, ne?  |
Já myslím, že jseš ze všech nejblíž pravdě, akorát místo vstřikování vody půjde o "vstřikování" silně stlačenýho vzduchu.
Nemám to ale ze své hlavy a těmto věcem prd rozumím, tak mě neberte za slovo. Jen jsem si přečetl článek v prvním odkaze, kterej sem hodil Dolar100: http://www.theautochannel.com/news/2006/08/06/017416.html
Volněji přeložen jeden z odstavců:
Solaroliho patentovaný systém vytváří adiabatický systém - principy podobné tomu, jak funguje lednička nebo klimatizace. Vezme horký stlačený vzduch a prudce jej vypustí, takže vzduch zchládne. Je to přirovnatelné ke stlačenému vzduchu ve spreji na čištění počítáčů a klávesnic.
Tím by se asi vysvětloval i ten studenej chod? Někdo z místních jaderno-kvantových astrofyziků by k tomu snad měl co říct a trochu to rozvést.
Další z velmi mála článků, co jsem o tomto tématu našel: http://www.bizjournals.com/jacksonville/stories/2004/04/12/story7.html?page=all
Dokonce to už prej nějakou dobu jezdí např. v Porsche 911 krasobruslaře Elvise Stojka, která má skoro 800hp. I když ne, že by toho asi nešlo dosáhnout "normálním způsobem"  |
toto som chcel napisat ze zamerat sa netreba az tak na to studene spalovanie, skor na to ochladzovanie... |
|
_________________ O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: út listopad 20, 2012 3:16 pm |
|
|
Vmirda |
Sběrač informací |
|
 |
Založen: 27.6.2011 |
Příspěvky: 35 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ delnas - O1 2002 ALH, Sprint 502,Soft, EGR off, kat off,GGU 0-100=8.4s
vikend- 2,9turbo E85 , par drobnosti 0-100=4,8s |
|
|
|
Zaslal: út listopad 20, 2012 5:29 pm |
|
|
dolar100 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 9.10.2008 |
Příspěvky: 1147 |
Bydliště: Bratislava |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ Mercdes C cdi |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: út listopad 20, 2012 10:42 pm |
|
|
marko250 |
Sběrač informací |
 |
 |
Založen: 12.11.2010 |
Příspěvky: 46 |
Bydliště: Darkovičky "néasi" |
|
|
 |
 |
 |
|
No pořád mě z toho nic nevychází.Pokud přestavěli motor na keramiku(vložka válce ,píst,dno hlavy,ventily),tak sice nevede tak teplo,ale pořád jsou tady spaliny a to díky keramice ještě vyšší než klasicky,protože se neabsorbují do okolí.Oni ale drží ruce na turbu a výfuky nejsou oranžové jako nyní,tak jak to teplo využívají v tom sání?????Kdyby s ním oteplovali vzduch tak ho znehodnotí zase,tak jak?Palivo se taky neohřívá dopředu z důvodu předčasného vznícení.A web nepůsobí profesionálně.Napadá někoho něco,či kontaktovali jste ty své známé z videa? |
|
_________________ Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: st listopad 21, 2012 1:44 am |
|
|
dolar100 |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 9.10.2008 |
Příspěvky: 1147 |
Bydliště: Bratislava |
|
|
 |
 |
 |
|
Rtu je ich firma. Tiez ma napadlo izolovat valce, ked si pozries ten web tak tam pisu intake air -20 a teplota vyfukovych splodin nie je studena iba studensia ako pri klasike. |
|
_________________ Mercdes C cdi |
|
|
|
 | .... |  |
Zaslal: st listopad 21, 2012 2:18 am |
|
|
ajk |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 23.1.2006 |
Příspěvky: 81 |
Bydliště: brno |
|
|
 |
 |
 |
|
podle obrázků z odkazů to vypadá že blok místo chladící vodou plní spec. plynem který se ohřívá od válců a následně na principu klimatizace po stlačení v kompresoru mají -50 stupnu vzduch kterej ženou do sání....spec. písty asi mají mnohem nižší tření(velká vůle kroužku nebo jen jeden kroužek místo tří??))) a vyvinou méně tepla na válce a tím pádem by motor mohl zůstat vlažnej....co myslíte? |
|
_________________ Autoservis pneuservis geometrie Brno |
|
|
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 8:19 pm |
|
|
favo |
blázen |
 |
 |
Založen: 12.2.2008 |
Příspěvky: 2081 |
Bydliště: Blansko |
|
|
 |
 |
 |
|
Kdo ví, každopádně na tom testovaném motoru je kromě alternátoru i něco jako kompresor od klimy, proč by tam byl, na závodní auta se přece klima nedává žere výkon a je to váha navíc. |
|
_________________ Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi |
|
|
|
Zaslal: pá listopad 23, 2012 1:51 pm |
|
|
Mongo |
Přispěvovatel |
 |
 |
Založen: 16.4.2007 |
Příspěvky: 949 |
Bydliště: Zvolen |
|
|
 |
 |
 |
|
nechcem byt kkt.. ale na vzplanutie je potrebna teplota... a cim viac to budu ochladzovat tym bude chudobna zmes... to znamena nadmerne opotrebenie motora..... |
|
_________________ Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: pá listopad 23, 2012 5:01 pm |
|
|
Vmirda |
Sběrač informací |
|
 |
Založen: 27.6.2011 |
Příspěvky: 35 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
pokud odizolují spalovak, aby vznikla energie zustala tam, je asi mozny, aby byl blok chladnejsi s aktivnim chlazenim , -20°C do sani takovy problem nebude a jak vsichni vedi ma to obrovsky prinos, otazkou je jake je tam casovaní jake ventily, a jak se toho tepla zbavi aby vyfukove plyny byly nizke, keramika by podle me vydrzela odost chudsi smes pri stejne praci,,,,
co se tyce opotrebeni pouzijou jiny typ lozisek a nikdo nerika ze loziska nejedou na klasicke provozni teplote, teplota oleje se da regulovat , sak suche skrine existuji dlouho s externi nadobou toho bych se nebal, je treba si uvedomit ze to co vsichni pouzivame jsou materialy pro masy lidi ne to co tam maj ted konkretne oni, pokud maji neco jako keramiku co odizoluje teplo proc ne, dobre turbo, studeny vzduch .......zajimalo by me AFR, na vyfuku maj nizsi teplotu jako moje auto na E85 |
|
_________________ delnas - O1 2002 ALH, Sprint 502,Soft, EGR off, kat off,GGU 0-100=8.4s
vikend- 2,9turbo E85 , par drobnosti 0-100=4,8s |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: so listopad 24, 2012 11:38 am |
|
|
favo |
blázen |
 |
 |
Založen: 12.2.2008 |
Příspěvky: 2081 |
Bydliště: Blansko |
|
|
 |
 |
 |
|
Mongo napsal: | nechcem byt kkt.. ale na vzplanutie je potrebna teplota... a cim viac to budu ochladzovat tym bude chudobna zmes... to znamena nadmerne opotrebenie motora..... |
Chudou směs určuje poměr vzduch/palivo a né teplota. Studený vzduch podporuje hoření lépe proto mají turbo motory chladiče stlačeného vzduchu, proto se odpoujují egr ventily, proto se u starších aut odstraňuje vyhřívání sání a mohl bych pokračovat. Jednoduše řečeno čím studenější vzduch tím větší objem vzduchu nasaje a můžeš přidat i více paliva = větší energie při detonaci, palivo lépe prohoří když má dost kyslíku.
Neřešil bych ložiska a podobně, jasně uvádějí že pro masové použití to zatím není protože je problém s životností, což závodní motor neřeší že je po jednom závodě na odpis, takže je jasný že masový materiály běžně používaný v tom nebudou. |
|
_________________ Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: so listopad 24, 2012 2:44 pm |
|
|
tibi1702 |
Sběrač informací |
|
 |
Založen: 19.12.2011 |
Příspěvky: 20 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja by som povedal ze tam aj poriesili zapalovanie s plazma iskrou...
Dalej urcite ten vzduch ako tu pisete a myslim si ze v motory necirkuluje voda ale nejake chladivo ale ako to presne funguje by ma zaujimalo. AK by aj odoberali s nejakym chladivom teplo z bloku motora kde potom vyvydzaju teplo ako ho vyuziju,... no zaujimalo by ma to. Tiez aspon povrchne ako im to funguje |
|
|
|
|
Zaslal: so listopad 24, 2012 4:17 pm |
|
|
burton.b22 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 28.9.2011 |
Příspěvky: 887 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|