AFN - snímač tlaku v sání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ale u mě (nevím, jestli i u bypassu) jsou přívodní hadičky do N75 a N18 o průměru 4 mm. Jsou to ty, co do ventilů přivádějí čistý vzduch z airboxu. Všechny ostatní jsou 3,2 mm. Používám hadičku na přepad vstřiků. Metr stojí kolem 80 kaček.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ale to je jen u autobusů 

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
pak dej vědět. Chci to taky vyměnit rovnou kompletMilosss píše:Štvrtok sa na to vrhnem a zistím, či je to aj u obtoku rovnako riešené.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
3,2 je všude? Chci vyměnit vše. Od těch ventilů a i mezi vstřikama.
http://www.highperformanceparts.cz/podt ... -baleni.11
ta 3mm by tam měla jít narvat ne? Nebo radši 4mm?
http://www.highperformanceparts.cz/podt ... -baleni.11
ta 3mm by tam měla jít narvat ne? Nebo radši 4mm?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Takže ako som vravel, dnes som to spravil.
Tie 3,2mm tam šli na všetky vývody, trocha som musel konce nahriať teplovzduškou aby som ich na tie nátrubky dostal, šlo to dosť ťažko. Ani som ich ničím nestiahol, rozmýšľam či kúpiť na to SK pásky alebo to vydrží, skúšal som totiž aj s kompresoorm cez hadičku otvárať obtok, ten chodil úplne v pohode a hadička nefučala, no nechám si poradiť či to stiahnuť skpáskou.
Zatiaľ som to neskúšal, zajtra sa preveziem po robote ale zmenu neočakávam, hadičky nevyzerajú byť nikde prasknuté tie staré.
Ale som si skontroloval turbo, vyzeralo že bez vôle, až som sa čudoval a minimum olejového filmu v hadice aj v turbe, tak ešte čosi vydrží.
Tie 3,2mm tam šli na všetky vývody, trocha som musel konce nahriať teplovzduškou aby som ich na tie nátrubky dostal, šlo to dosť ťažko. Ani som ich ničím nestiahol, rozmýšľam či kúpiť na to SK pásky alebo to vydrží, skúšal som totiž aj s kompresoorm cez hadičku otvárať obtok, ten chodil úplne v pohode a hadička nefučala, no nechám si poradiť či to stiahnuť skpáskou.
Zatiaľ som to neskúšal, zajtra sa preveziem po robote ale zmenu neočakávam, hadičky nevyzerajú byť nikde prasknuté tie staré.
Ale som si skontroloval turbo, vyzeralo že bez vôle, až som sa čudoval a minimum olejového filmu v hadice aj v turbe, tak ešte čosi vydrží.
Když tam držej zpukřelý 3,5 mm ze série bez stahování, tak bych se toho nebál 

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Re: AFN - snímač tlaku v sání
Čoveče na to kolik máš příspěvků, tak docela dobrá otázka. V podstatě jsi měl díru v sání, takže asi tak to ber.Marek77 píše:Tak jsem se zase jednou nudil. Vyndal jsem ŘJ motoru (což u Galaxy je docela porod ježka konečníkem) a rozebral ji. Slyšel jsem totiž, že se často stává, že hadička uvnitř jednotky, která spojuje motor se snímačem tlaku za turbem, bývá poškozená.
A byla. Normálně regulérní veletrh - dá se říct, že v ní byl otvor velikosti asi tří milimetrů.
Hadičku jsem vyměnil, vše složil. S autem už jsem neměl možnost jet, bylo moc pozdě a měl jsem jinou důležitou práci.
Předpokládám, že jsem tomu určitě neuškodil, spíše naopak. Ptám se proto - co taková roztržená hadička ke snímači tlaku v sání může objektivně způsobovat? Auto celé roky jelo bez problémů, spotřeba bych řekl taky nijak jiná..... Co můžu očekávat nyní, po výměně hadičky?
Díky...
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
