teplota vývěvy posilovače brzd

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
alek
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 25 led 2006, 00:22
Odpovědi: 0

teplota vývěvy posilovače brzd

Příspěvek od alek »

Zdravím, nevíte náhodou někdo, jak funguje vývěva (nebo snad pumpa) na posilovač brzd? Koukal jsem, že do tý mojí vedou tři hadice - dvě vypadaj docela festovně, jedna taková obyčejná. Nevíte, jaká je běžná provozní teplota tohoto agregátu? Když totiž po delší jízdě šáhnu na kryt, tak na něm neudržím ruku. Myslíte, že je to v normálu, nebo by se tak zahřívat neměl? Dík za každý názor.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Re: teplota vývěvy posilovače brzd

Příspěvek od mvolesko »

alek píše:Zdravím, nevíte náhodou někdo, jak funguje vývěva (nebo snad pumpa) na posilovač brzd? Koukal jsem, že do tý mojí vedou tři hadice - dvě vypadaj docela festovně, jedna taková obyčejná. Nevíte, jaká je běžná provozní teplota tohoto agregátu? Když totiž po delší jízdě šáhnu na kryt, tak na něm neudržím ruku. Myslíte, že je to v normálu, nebo by se tak zahřívat neměl? Dík za každý názor.
tri hadice ? tak to mas TDI PD ne ? jinak zahriva se to vic nez dost, bezne se na ni neda ruka udrzet
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
alek
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 25 led 2006, 00:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od alek »

Ten motor je jen obyčejné TD (Toyota). Ty dvě festovní hadice vedou kamsi do dáli, ta jedna obyčejná (nepřipadá mi jako tlaková) vede tuším do bloku motoru. Jelikož jsem se kolem té vývěvy vrtal (musel jsem ji demontovat, abych se dostal k dalším věcem) tak to teď sleduju a ta vysoká teplota mě docela zarazila. Předtím jsem si toho nevšiml a tak se mi tvůj postřeh ohledně prvozní teploty hodí. Dík.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ta třetí vrací olej do vany.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
alek
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 25 led 2006, 00:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od alek »

>Ta třetí vrací olej do vany.
Dík za upřesnění. Je zvláštní, že ze stejného tělesa (podle obrázku uvnitř pouze rotuje hřídel se třemi segmenty) vedou dvě tlakové a jedna obyčejná hadice. Jak se tam ty tlaky rozkládají, to je pro mě záhadou. No, i když na tom agregátu po jízdě stěží udržím ruku, doufám, že to není známka nějaké závady. Pokud by snad měl někdo s tou provozní teplotou jinou zkušenost, ať se prosím ozve. Dík.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Re: teplota vývěvy posilovače brzd

Příspěvek od Csala »

alek píše:Zdravím, nevíte náhodou někdo, jak funguje vývěva (nebo snad pumpa) na posilovač brzd? Koukal jsem, že do tý mojí vedou tři hadice - dvě vypadaj docela festovně, jedna taková obyčejná. Nevíte, jaká je běžná provozní teplota tohoto agregátu? Když totiž po delší jízdě šáhnu na kryt, tak na něm neudržím ruku. Myslíte, že je to v normálu, nebo by se tak zahřívat neměl? Dík za každý názor.
No v tej vyveve je motorovy olej, ktory ma niekedy teplotu aj 100°C.
Myslim, ze udrzat ruku na povrchu teplom viac ako 60°C je uz problem.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
alek
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 25 led 2006, 00:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od alek »

>No v tej vyveve je motorovy olej, ktory ma niekedy teplotu aj 100°C.

No jo, to je fakt. Taky si říkám, že jestli v tom dochází k nějakému stlačování plynu, tak to teplo třeba vzniká při tomhle ději. No, každopádně je to asi normální. Nedávno jsem si šáhnul na podobnej agregát (předpokládám, že to byla taky podtlakovka) u Fábie a málem jsem se spálil... Dík za všechny reakce, pokud bych se snad časem domákl, jak ta rotační vývěva se třema hadicema vlastně funguje, tak to sem hodím.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“