teplota vývěvy posilovače brzd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
teplota vývěvy posilovače brzd
Zdravím, nevíte náhodou někdo, jak funguje vývěva (nebo snad pumpa) na posilovač brzd? Koukal jsem, že do tý mojí vedou tři hadice - dvě vypadaj docela festovně, jedna taková obyčejná. Nevíte, jaká je běžná provozní teplota tohoto agregátu? Když totiž po delší jízdě šáhnu na kryt, tak na něm neudržím ruku. Myslíte, že je to v normálu, nebo by se tak zahřívat neměl? Dík za každý názor.
Re: teplota vývěvy posilovače brzd
tri hadice ? tak to mas TDI PD ne ? jinak zahriva se to vic nez dost, bezne se na ni neda ruka udrzetalek píše:Zdravím, nevíte náhodou někdo, jak funguje vývěva (nebo snad pumpa) na posilovač brzd? Koukal jsem, že do tý mojí vedou tři hadice - dvě vypadaj docela festovně, jedna taková obyčejná. Nevíte, jaká je běžná provozní teplota tohoto agregátu? Když totiž po delší jízdě šáhnu na kryt, tak na něm neudržím ruku. Myslíte, že je to v normálu, nebo by se tak zahřívat neměl? Dík za každý názor.
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Ten motor je jen obyčejné TD (Toyota). Ty dvě festovní hadice vedou kamsi do dáli, ta jedna obyčejná (nepřipadá mi jako tlaková) vede tuším do bloku motoru. Jelikož jsem se kolem té vývěvy vrtal (musel jsem ji demontovat, abych se dostal k dalším věcem) tak to teď sleduju a ta vysoká teplota mě docela zarazila. Předtím jsem si toho nevšiml a tak se mi tvůj postřeh ohledně prvozní teploty hodí. Dík.
>Ta třetí vrací olej do vany.
Dík za upřesnění. Je zvláštní, že ze stejného tělesa (podle obrázku uvnitř pouze rotuje hřídel se třemi segmenty) vedou dvě tlakové a jedna obyčejná hadice. Jak se tam ty tlaky rozkládají, to je pro mě záhadou. No, i když na tom agregátu po jízdě stěží udržím ruku, doufám, že to není známka nějaké závady. Pokud by snad měl někdo s tou provozní teplotou jinou zkušenost, ať se prosím ozve. Dík.
Dík za upřesnění. Je zvláštní, že ze stejného tělesa (podle obrázku uvnitř pouze rotuje hřídel se třemi segmenty) vedou dvě tlakové a jedna obyčejná hadice. Jak se tam ty tlaky rozkládají, to je pro mě záhadou. No, i když na tom agregátu po jízdě stěží udržím ruku, doufám, že to není známka nějaké závady. Pokud by snad měl někdo s tou provozní teplotou jinou zkušenost, ať se prosím ozve. Dík.
Re: teplota vývěvy posilovače brzd
No v tej vyveve je motorovy olej, ktory ma niekedy teplotu aj 100°C.alek píše:Zdravím, nevíte náhodou někdo, jak funguje vývěva (nebo snad pumpa) na posilovač brzd? Koukal jsem, že do tý mojí vedou tři hadice - dvě vypadaj docela festovně, jedna taková obyčejná. Nevíte, jaká je běžná provozní teplota tohoto agregátu? Když totiž po delší jízdě šáhnu na kryt, tak na něm neudržím ruku. Myslíte, že je to v normálu, nebo by se tak zahřívat neměl? Dík za každý názor.
Myslim, ze udrzat ruku na povrchu teplom viac ako 60°C je uz problem.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
>No v tej vyveve je motorovy olej, ktory ma niekedy teplotu aj 100°C.
No jo, to je fakt. Taky si říkám, že jestli v tom dochází k nějakému stlačování plynu, tak to teplo třeba vzniká při tomhle ději. No, každopádně je to asi normální. Nedávno jsem si šáhnul na podobnej agregát (předpokládám, že to byla taky podtlakovka) u Fábie a málem jsem se spálil... Dík za všechny reakce, pokud bych se snad časem domákl, jak ta rotační vývěva se třema hadicema vlastně funguje, tak to sem hodím.
No jo, to je fakt. Taky si říkám, že jestli v tom dochází k nějakému stlačování plynu, tak to teplo třeba vzniká při tomhle ději. No, každopádně je to asi normální. Nedávno jsem si šáhnul na podobnej agregát (předpokládám, že to byla taky podtlakovka) u Fábie a málem jsem se spálil... Dík za všechny reakce, pokud bych se snad časem domákl, jak ta rotační vývěva se třema hadicema vlastně funguje, tak to sem hodím.