Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.
Moderátoři: šulda , JasteR , Moderátoři
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558 Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od PetrSs » 25 led 2013, 20:33
Jawas píše: PetrSs chci casem dat taky jiny turbo asi taky VB jak si to vyresil s regulaci kdyz agr ma v origu turbo ovladaný pretlakem a VB je podtlakem co si vsechno menil
Podtlaková baňka se musí přidat...bajonet a přizpůsobit hadici nebo koupit ARL hadici ale jde to přizpůsobit a přizpůsobit výfuk...snad sem na nic nezapoměl
VB je dobrá volba akorát jak sem byl zvyklej na malý turbo co funguje v nízkých otáčkách tak tohle bere až tak 2000-2200 otáčet
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124 Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich
Příspěvek
od Jawas » 25 led 2013, 20:48
a co n75 ten musim dat pro turba s variabilnima lopatkama jinak diky
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558 Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od PetrSs » 25 led 2013, 21:13
Jawas píše: a co n75 ten musim dat pro turba s variabilnima lopatkama jinak diky
Já ho mám vyřazenej
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287 Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov
Příspěvek
od RudisTDic » 25 led 2013, 21:30
Jak můžeš mít vyřazenej N75 ?? A co ti ovládá naklápění lopatek??
Octavia II RS
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124 Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich
Příspěvek
od Jawas » 25 led 2013, 21:48
ten nemuzes vyradit neregulovalo by ti to
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633 Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Bóďa » 26 led 2013, 07:16
PetrSs píše: VB je dobrá volba akorát jak sem byl zvyklej na malý turbo co funguje v nízkých otáčkách tak tohle bere až tak 2000-2200 otáčet
Tak to bude něco špatně...
To umí zabírat dřív.
Také mám předělané AGR a jede odspodu.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124 Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich
Příspěvek
od Jawas » 26 led 2013, 08:01
Bóďa píše: PetrSs píše: VB je dobrá volba akorát jak sem byl zvyklej na malý turbo co funguje v nízkých otáčkách tak tohle bere až tak 2000-2200 otáčet
Tak to bude něco špatně...
To umí zabírat dřív.
Také mám předělané AGR a jede odspodu.
a jak si to vyresil s tim ventylem
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287 Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov
Příspěvek
od RudisTDic » 26 led 2013, 08:18
Jawas píše: Bóďa píše: PetrSs píše: VB je dobrá volba akorát jak sem byl zvyklej na malý turbo co funguje v nízkých otáčkách tak tohle bere až tak 2000-2200 otáčet
Tak to bude něco špatně...
To umí zabírat dřív.
Také mám předělané AGR a jede odspodu.
a jak si to vyresil s tim ventylem
jak asi,,dal tam na N75 na naklápění a upravil soft..
Octavia II RS
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558 Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od PetrSs » 26 led 2013, 12:05
Bóďa píše: Tak to bude něco špatně...
To umí zabírat dřív.
Také mám předělané AGR a jede odspodu.
Jak od spodu?VB jako takový zabírá nejdřív ve 2 tisících nebo se pletu?
Jo ventil je samozřejmě přendaný,nějak sem si to neuvědomil a pozapoměl sem
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569 Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Vici » 26 led 2013, 13:03
VB se sbírá i dříve..
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558 Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od PetrSs » 26 led 2013, 13:17
Vici píše: VB se sbírá i dříve..
Nevím kámoš co má VA sérii 96kw tak taky říká že mu to foukne až kolem těch 2 tisíc...komu to tady bere dřív a v kolika?
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124 Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich
Příspěvek
od Jawas » 26 led 2013, 13:57
takze kvuli tomu ventilu to musi byt upravený v softu to udela normalne pri chipu?nebo mam sehnat ridici jednotku z 81 kw diky
golf 4 agr,S 764,kat off,egr off,chip,VNT 20
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124 Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich
Příspěvek
od Jawas » 30 led 2013, 18:06
ta rj bude nejlepsi
golf 4 agr,S 764,kat off,egr off,chip,VNT 20