DPF Sharan 2.0PD BRT velmičastá regenerace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
DPF Sharan 2.0PD BRT velmičastá regenerace
Chlapi máme tu sharana 2006 2.0PD BRT a neustále opakuje regeneraci, respektive odjíždím s 9% a po 20km se zaplní na cca 60 a začne regenerovat? Může bejt nějak špatné spalování, nebo ten filtr je ko..Díky
V70 II 2.5Tdi 103kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Zkontroloval bych adetivum/močovinu/ vzadu za rezervou,jestli to není prázdný a pak regenerace sice proběhne ale filtr se nevyčistí.
Pak to může dělat špatný snímač diferenciálního tlaku,že ukazuje blbě.Vačka by asi byla znát na chodu i výkonu motoru.
Pak to může dělat špatný snímač diferenciálního tlaku,že ukazuje blbě.Vačka by asi byla znát na chodu i výkonu motoru.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
TAKŽE ČIDLO JE NOVÉ, ADITIVUM JE DOLITÉ NA MAX, FILTR JE PROČIŠTĚNÝ KAPALINOU PRO TEC DPF A PROPLÁCHLEJ VAPKOU, KRÁSNĚ PROTEJKÁ A STÁLE TO SAMÉ. VAČKA POKUD MYSLÍTE SYNCHRONIZACI TAK JE NA 2°.TO SAMO SEŘÍDÍME, ALE NEVÍM ZDALI TO BUDE MÍT TAKOVÝ VLIV.JEŠTĚ MOŽNÁ SEŘÍDIT VAČKU/VSTŘIKOVAČE,ALE ŽE BY TO BYLO AŽ TAK ROZHOZENÉ ŽE BY TO DOKÁZALO UCPAT FILTR ZA TAKOVOU KRÁTKOU DOBU? DÁ SE NĚJAK ODZKOUŠET ZDALI JE DODÁVANÉ ADITIVUM DO NAFTY?ALE STEJNĚ REGENERACE PROBĚHNE S USPĚŠNOSTÍ A OPĚT PÁR KM A PRŮSER...CO ŠPATNEJ SOFT? FAKT UŽ NEVÍM..DÍKY MOC
V70 II 2.5Tdi 103kw
Jaké ti to píše zanesení sazema a kolik popílkem? Jaký je tlak před filtrem na volnoběh? Dokončí se uspěšně regenerace? Jestli ne,tak jaký je důvod?mensik4 píše:TAKŽE ČIDLO JE NOVÉ, ADITIVUM JE DOLITÉ NA MAX, FILTR JE PROČIŠTĚNÝ KAPALINOU PRO TEC DPF A PROPLÁCHLEJ VAPKOU, KRÁSNĚ PROTEJKÁ A STÁLE TO SAMÉ. VAČKA POKUD MYSLÍTE SYNCHRONIZACI TAK JE NA 2°.TO SAMO SEŘÍDÍME, ALE NEVÍM ZDALI TO BUDE MÍT TAKOVÝ VLIV.JEŠTĚ MOŽNÁ SEŘÍDIT VAČKU/VSTŘIKOVAČE,ALE ŽE BY TO BYLO AŽ TAK ROZHOZENÉ ŽE BY TO DOKÁZALO UCPAT FILTR ZA TAKOVOU KRÁTKOU DOBU? DÁ SE NĚJAK ODZKOUŠET ZDALI JE DODÁVANÉ ADITIVUM DO NAFTY?ALE STEJNĚ REGENERACE PROBĚHNE S USPĚŠNOSTÍ A OPĚT PÁR KM A PRŮSER...CO ŠPATNEJ SOFT? FAKT UŽ NEVÍM..DÍKY MOC
Bez toho můžeš jen hádat
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Hodnota 225 nejsou gramy,je to číselná soustava. Maximální hodnota je 255 a pak konec. Budeš na maximálním zaplnění.filous píše:Mám to samé auto a všude se uvádí, že když je obsah popílku nad 60g tak je DPF na výměnu. Mě ukazuje diagnostika 225 g a auto jezdí bez problémů. Jak je to možné? Mám najeto skutečných 140.000 km.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Isiel by som asi po tom cidle rozdielu po kontrole toho saklu. Kontrolka, zhavenie, alebo daka chyba v ECU neni?sharik4x4 píše:Zkontroloval bych adetivum/močovinu/ vzadu za rezervou,jestli to není prázdný a pak regenerace sice proběhne ale filtr se nevyčistí.
Pak to může dělat špatný snímač diferenciálního tlaku,že ukazuje blbě.Vačka by asi byla znát na chodu i výkonu motoru.
Pocuj, a nuloval si to vsetko? Vynulovalsi aj ten popolcek ak sa tu u teba da?
Je ta DPF na nule?
Akou vapkou si to plakal a akym tlakom a teplotou? a ako dlho si ten TEC ci co to nechal vtom filtri?
Zapametaj si ze castice sa v DPF zachytavuju prijoritne na stenach DPF to jest tie akoby zaslepene kanaliky, aj keby si mal najlepsiu vapku na svete, nedostanej to do 100% stavu. Ale pokial je to ta tesco studena 60 barova vapka, tak to ako by si donho iba lial vodu..
Nebolo by odveci skusit prehrat eeprom ked uz nic nepomoze.
Je ta DPF na nule?
Akou vapkou si to plakal a akym tlakom a teplotou? a ako dlho si ten TEC ci co to nechal vtom filtri?
Zapametaj si ze castice sa v DPF zachytavuju prijoritne na stenach DPF to jest tie akoby zaslepene kanaliky, aj keby si mal najlepsiu vapku na svete, nedostanej to do 100% stavu. Ale pokial je to ta tesco studena 60 barova vapka, tak to ako by si donho iba lial vodu..
Nebolo by odveci skusit prehrat eeprom ked uz nic nepomoze.
Vynulovat popílek,pokud je filtr popílkem zaplněný mu nepomůže. Jednotka si to dopočítá na základě rozdílu tlaků a vyhodí mu chybu,nebo nouzový režim. Musel by to z toho filtru vyprat ven teplotou a tlakem. Chemické čističe nepomůžou,ty vyčistí jen saze.Sayllo píše:Pocuj, a nuloval si to vsetko? Vynulovalsi aj ten popolcek ak sa tu u teba da?
Je ta DPF na nule?
Akou vapkou si to plakal a akym tlakom a teplotou? a ako dlho si ten TEC ci co to nechal vtom filtri?
Zapametaj si ze castice sa v DPF zachytavuju prijoritne na stenach DPF to jest tie akoby zaslepene kanaliky, aj keby si mal najlepsiu vapku na svete, nedostanej to do 100% stavu. Ale pokial je to ta tesco studena 60 barova vapka, tak to ako by si donho iba lial vodu..
Nebolo by odveci skusit prehrat eeprom ked uz nic nepomoze.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..