DPF Sharan 2.0PD BRT velmičastá regenerace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

DPF Sharan 2.0PD BRT velmičastá regenerace

Příspěvek od mensik4 »

Chlapi máme tu sharana 2006 2.0PD BRT a neustále opakuje regeneraci, respektive odjíždím s 9% a po 20km se zaplní na cca 60 a začne regenerovat? Může bejt nějak špatné spalování, nebo ten filtr je ko..Díky
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

začal bych kontrolou vačky
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Zkontroloval bych adetivum/močovinu/ vzadu za rezervou,jestli to není prázdný a pak regenerace sice proběhne ale filtr se nevyčistí.
Pak to může dělat špatný snímač diferenciálního tlaku,že ukazuje blbě.Vačka by asi byla znát na chodu i výkonu motoru.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to by mu, ale asi s největší pravděpodobností vyhodil VAG nějakou chybu
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

TAKŽE ČIDLO JE NOVÉ, ADITIVUM JE DOLITÉ NA MAX, FILTR JE PROČIŠTĚNÝ KAPALINOU PRO TEC DPF A PROPLÁCHLEJ VAPKOU, KRÁSNĚ PROTEJKÁ A STÁLE TO SAMÉ. VAČKA POKUD MYSLÍTE SYNCHRONIZACI TAK JE NA 2°.TO SAMO SEŘÍDÍME, ALE NEVÍM ZDALI TO BUDE MÍT TAKOVÝ VLIV.JEŠTĚ MOŽNÁ SEŘÍDIT VAČKU/VSTŘIKOVAČE,ALE ŽE BY TO BYLO AŽ TAK ROZHOZENÉ ŽE BY TO DOKÁZALO UCPAT FILTR ZA TAKOVOU KRÁTKOU DOBU? DÁ SE NĚJAK ODZKOUŠET ZDALI JE DODÁVANÉ ADITIVUM DO NAFTY?ALE STEJNĚ REGENERACE PROBĚHNE S USPĚŠNOSTÍ A OPĚT PÁR KM A PRŮSER...CO ŠPATNEJ SOFT? FAKT UŽ NEVÍM..DÍKY MOC
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

SAMO HO MŮŽEM VYKUCHAT VYPNOUT, ALE TO UŽ VŠEM ROZMLOUVÁM.PAK JSOU ZA HRANICEMA PRŮSERY..
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

mensik4 píše:TAKŽE ČIDLO JE NOVÉ, ADITIVUM JE DOLITÉ NA MAX, FILTR JE PROČIŠTĚNÝ KAPALINOU PRO TEC DPF A PROPLÁCHLEJ VAPKOU, KRÁSNĚ PROTEJKÁ A STÁLE TO SAMÉ. VAČKA POKUD MYSLÍTE SYNCHRONIZACI TAK JE NA 2°.TO SAMO SEŘÍDÍME, ALE NEVÍM ZDALI TO BUDE MÍT TAKOVÝ VLIV.JEŠTĚ MOŽNÁ SEŘÍDIT VAČKU/VSTŘIKOVAČE,ALE ŽE BY TO BYLO AŽ TAK ROZHOZENÉ ŽE BY TO DOKÁZALO UCPAT FILTR ZA TAKOVOU KRÁTKOU DOBU? DÁ SE NĚJAK ODZKOUŠET ZDALI JE DODÁVANÉ ADITIVUM DO NAFTY?ALE STEJNĚ REGENERACE PROBĚHNE S USPĚŠNOSTÍ A OPĚT PÁR KM A PRŮSER...CO ŠPATNEJ SOFT? FAKT UŽ NEVÍM..DÍKY MOC
Jaké ti to píše zanesení sazema a kolik popílkem? Jaký je tlak před filtrem na volnoběh? Dokončí se uspěšně regenerace? Jestli ne,tak jaký je důvod?
Bez toho můžeš jen hádat
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

OK NAMĚŘÍM JEN POPROSÍM O PŘESNÉ KANÁLY..DÍKY
V70 II 2.5Tdi 103kw
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Aky olej použivaš?
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
filous
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18 říj 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od filous »

Mám to samé auto a všude se uvádí, že když je obsah popílku nad 60g tak je DPF na výměnu. Mě ukazuje diagnostika 225 g a auto jezdí bez problémů. Jak je to možné? Mám najeto skutečných 140.000 km.
VW Sharan 2,0 TDI s DPF r.v. 2005
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

filous píše:Mám to samé auto a všude se uvádí, že když je obsah popílku nad 60g tak je DPF na výměnu. Mě ukazuje diagnostika 225 g a auto jezdí bez problémů. Jak je to možné? Mám najeto skutečných 140.000 km.
Hodnota 225 nejsou gramy,je to číselná soustava. Maximální hodnota je 255 a pak konec. Budeš na maximálním zaplnění.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

sharik4x4 píše:Zkontroloval bych adetivum/močovinu/ vzadu za rezervou,jestli to není prázdný a pak regenerace sice proběhne ale filtr se nevyčistí.
Pak to může dělat špatný snímač diferenciálního tlaku,že ukazuje blbě.Vačka by asi byla znát na chodu i výkonu motoru.
Isiel by som asi po tom cidle rozdielu po kontrole toho saklu. Kontrolka, zhavenie, alebo daka chyba v ECU neni?
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

mensik4 píše:OK NAMĚŘÍM JEN POPROSÍM O PŘESNÉ KANÁLY..DÍKY
Naměř si kanály č. 67 blok 3
68 blok 1
68 blok 2
73 blok 2
69 bloky 1,2,3,4
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Pocuj, a nuloval si to vsetko? Vynulovalsi aj ten popolcek ak sa tu u teba da?

Je ta DPF na nule?

Akou vapkou si to plakal a akym tlakom a teplotou? a ako dlho si ten TEC ci co to nechal vtom filtri?

Zapametaj si ze castice sa v DPF zachytavuju prijoritne na stenach DPF to jest tie akoby zaslepene kanaliky, aj keby si mal najlepsiu vapku na svete, nedostanej to do 100% stavu. Ale pokial je to ta tesco studena 60 barova vapka, tak to ako by si donho iba lial vodu..

Nebolo by odveci skusit prehrat eeprom ked uz nic nepomoze.
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Sayllo píše:Pocuj, a nuloval si to vsetko? Vynulovalsi aj ten popolcek ak sa tu u teba da?

Je ta DPF na nule?

Akou vapkou si to plakal a akym tlakom a teplotou? a ako dlho si ten TEC ci co to nechal vtom filtri?

Zapametaj si ze castice sa v DPF zachytavuju prijoritne na stenach DPF to jest tie akoby zaslepene kanaliky, aj keby si mal najlepsiu vapku na svete, nedostanej to do 100% stavu. Ale pokial je to ta tesco studena 60 barova vapka, tak to ako by si donho iba lial vodu..

Nebolo by odveci skusit prehrat eeprom ked uz nic nepomoze.
Vynulovat popílek,pokud je filtr popílkem zaplněný mu nepomůže. Jednotka si to dopočítá na základě rozdílu tlaků a vyhodí mu chybu,nebo nouzový režim. Musel by to z toho filtru vyprat ven teplotou a tlakem. Chemické čističe nepomůžou,ty vyčistí jen saze.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“