2.0 tdi 103kw, BKD???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7429
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

asi jo..BKD/AZV je asi nej 2.0
adbai
Přispěvovatel
Příspěvky: 769
Registrován: 04 říj 2008, 08:42
Bydliště: kolonie EU

Příspěvek od adbai »

připojuji se mám též BKD r.v. 2005 najeto poctivých 180000 km běžná údržba a dolévání spotřebních kapalin
seat 2.0 tdi
jozan110
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11 úno 2013, 08:16

Příspěvek od jozan110 »

jj a to olejove cerpadlo je u tohodle v pohode ne?
adbai
Přispěvovatel
Příspěvky: 769
Registrován: 04 říj 2008, 08:42
Bydliště: kolonie EU

Příspěvek od adbai »

problém hřídele čerpadla je u jiného typu motoru
seat 2.0 tdi
jozan110
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11 úno 2013, 08:16

Příspěvek od jozan110 »

tak to si to necham a snad to bude spolehlivy ...
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10230
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel (noteeth) Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval (LOL) Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1783
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

TDI tech píše:
slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel (noteeth) Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval (LOL) Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.
BKP a DPF? Tak nevim kdo tady píše scifi...
Uživatelský avatar
Xfire
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 30 čer 2011, 20:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Xfire »

Vici píše:záleží jaký je to rok. Já bych to i doporučil, pořád zdaleka lepší než BMM. A možná i než 1,9...
neviem jaky problem je s BMM, ale asi sa mylis.. ja mam najeto uz skoro 200tis km 2007rv - tankovane len premiove paliva a doteraz ziadny problem s motorm.. klop klop klop...

ale BKD a BKP ze vraj su najhorsie motory z 2.0 co som od servisakov pocul. aj tym skratkam davaju nazov- bkp - buz.rant,ko.ot,pi.a =D a atd



a este z jedneho fora :


BKP - siemens vstreky, ma vyvazovaky-hriadel olejoveho cerpadla, DPF, 16 ventil
BKD - bosch vstreky, nema vyvazovaky, nema DPF, problemom byva hlava, 16 ventil
BMM - touran, octa 2. - prevrtana 1,9. nema vyvazovaky, bosch vstreky, ma DPF
BMP 8 ventil - ma bosch vstreky, DPF, oproti BMM ma vyvazovaky... passat

ked 2,0 tak BMM je rozumna volba, problem DPF, alebo potom BKD najzivsi a aj nejuspornejsi z nich, vyssie rocniky(2007) uz snad aj mensie problemy s hlavami
VW GOLF GTI 2.0TFSI 200HP (BWA)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

BKP DPF nemá, jinak BMM, nevím jak špatný jsou ty motory, myslím, že běžnej průměr, ale co jsem řešil těsnění pod hlavou, tak měly uplně na sračky ventily a sedla, takže oprava ve finále stojí pomalu to co zavaření hlavy na BKD a za další je tam na všechno díky DPF naprosto debilní přístup, myslím, že největší problém BKD jsou spíš vstřiky uložený přímo v hlavě bez těsnícího kroužku, to řeším nejčastěji
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1783
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Že má BKP filtr je blábol lojzů co ten motor v životě neviděli jen opisují blbosti z internetu. Vstřiky siemens jsou ted spíš naopak výhodou, kde jinde dostanete jen tak zadarmo nový vstřiky (LOL)
Vyvažováky mají všechny 2.0tdi v passatech, 1.9 je zase jen v 5q a taky není bezproblémová. Jedině jít už do CR
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10230
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Jirka. píše:
TDI tech píše:
slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel (noteeth) Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval (LOL) Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.
BKP a DPF? Tak nevim kdo tady píše scifi...
Hej mas pravdu prepac, akosi som si to pomylil s BMR (125kW) co som pred nedavnom robil. Teraz akurat davam do hromady prezmenu 1.9 TDI BLS, ojnica sa porucala tata.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4607
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Xfire píše:
Vici píše:záleží jaký je to rok. Já bych to i doporučil, pořád zdaleka lepší než BMM. A možná i než 1,9...
neviem jaky problem je s BMM, ale asi sa mylis.. ja mam najeto uz skoro 200tis km 2007rv - tankovane len premiove paliva a doteraz ziadny problem s motorm.. klop klop klop...

ale BKD a BKP ze vraj su najhorsie motory z 2.0 co som od servisakov pocul. aj tym skratkam davaju nazov- bkp - buz.rant,ko.ot,pi.a =D a atd



a este z jedneho fora :


BKP - siemens vstreky, ma vyvazovaky-hriadel olejoveho cerpadla, DPF, 16 ventil
BKD - bosch vstreky, nema vyvazovaky, nema DPF, problemom byva hlava, 16 ventil
BMM - touran, octa 2. - prevrtana 1,9. nema vyvazovaky, bosch vstreky, ma DPF
BMP 8 ventil - ma bosch vstreky, DPF, oproti BMM ma vyvazovaky... passat

ked 2,0 tak BMM je rozumna volba, problem DPF, alebo potom BKD najzivsi a aj nejuspornejsi z nich, vyssie rocniky(2007) uz snad aj mensie problemy s hlavami
pleteš si BKP s BMR
a mám pocit že BMM má siemens, nebo BKP? A nebo už je na mě pozdě :-)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
ARCA 696 GLM

Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
slopal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 říj 2012, 10:42
Bydliště: bv

Příspěvek od slopal »

Stručně
BKP 16V ma siemense a nema DPF
BMM 8V ma vstriky boshe a ma DPF
Uživatelský avatar
Eric_
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 22 bře 2010, 19:38

Příspěvek od Eric_ »

Mám BKD a 140 000 a pohoda, treba byť aj k autu slušný netočiť studený a je to pohodlné vozenie nežerie moc jazdím dlhodobo na 6.5
Uživatelský avatar
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Moje řeč. Mám BKD, 160.000, dlouhodobě 5,8L/100, tankuju Shell, chovám se k němu slušně, dolejvám tal 1L oleje na 10.000Km.
Jen mi teď v zimě začala rychleji mizet voda z nádobky ostřikovačů, ale to asi nebude tak horký, ne? (LOL)
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“