2.0 tdi 103kw, BKD???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
BKP a DPF? Tak nevim kdo tady píše scifi...TDI tech píše:BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
neviem jaky problem je s BMM, ale asi sa mylis.. ja mam najeto uz skoro 200tis km 2007rv - tankovane len premiove paliva a doteraz ziadny problem s motorm.. klop klop klop...Vici píše:záleží jaký je to rok. Já bych to i doporučil, pořád zdaleka lepší než BMM. A možná i než 1,9...
ale BKD a BKP ze vraj su najhorsie motory z 2.0 co som od servisakov pocul. aj tym skratkam davaju nazov- bkp - buz.rant,ko.ot,pi.a =D a atd
a este z jedneho fora :
BKP - siemens vstreky, ma vyvazovaky-hriadel olejoveho cerpadla, DPF, 16 ventil
BKD - bosch vstreky, nema vyvazovaky, nema DPF, problemom byva hlava, 16 ventil
BMM - touran, octa 2. - prevrtana 1,9. nema vyvazovaky, bosch vstreky, ma DPF
BMP 8 ventil - ma bosch vstreky, DPF, oproti BMM ma vyvazovaky... passat
ked 2,0 tak BMM je rozumna volba, problem DPF, alebo potom BKD najzivsi a aj nejuspornejsi z nich, vyssie rocniky(2007) uz snad aj mensie problemy s hlavami
VW GOLF GTI 2.0TFSI 200HP (BWA)
BKP DPF nemá, jinak BMM, nevím jak špatný jsou ty motory, myslím, že běžnej průměr, ale co jsem řešil těsnění pod hlavou, tak měly uplně na sračky ventily a sedla, takže oprava ve finále stojí pomalu to co zavaření hlavy na BKD a za další je tam na všechno díky DPF naprosto debilní přístup, myslím, že největší problém BKD jsou spíš vstřiky uložený přímo v hlavě bez těsnícího kroužku, to řeším nejčastěji
Že má BKP filtr je blábol lojzů co ten motor v životě neviděli jen opisují blbosti z internetu. Vstřiky siemens jsou ted spíš naopak výhodou, kde jinde dostanete jen tak zadarmo nový vstřiky
Vyvažováky mají všechny 2.0tdi v passatech, 1.9 je zase jen v 5q a taky není bezproblémová. Jedině jít už do CR
Vyvažováky mají všechny 2.0tdi v passatech, 1.9 je zase jen v 5q a taky není bezproblémová. Jedině jít už do CR
Hej mas pravdu prepac, akosi som si to pomylil s BMR (125kW) co som pred nedavnom robil. Teraz akurat davam do hromady prezmenu 1.9 TDI BLS, ojnica sa porucala tata.Jirka. píše:BKP a DPF? Tak nevim kdo tady píše scifi...TDI tech píše:BKP je vrazda!!! Nie je to rovnaky motor ako BKD. BKP je PPD a daval sa do Passatu 3C. Ma tie nestastne piezo Siemens vstreky, skurvene vyvazovaky, bolestivy sesthran a este ktomu aj DPF. a ta zvolavacia akcia sa tyka iba kokretnej serie vstrekov, nie pre vsetky PPD. Ajajaj dalsi spokojny a stastny majitel Ta sme si zase precitali jednu scifi rozpravku, kde bolo tam bolo, bol raz jeden Passat 3C BKP ktory fungoval Bud si vymyslas, alebo si dieta stasteny a bolo sa ti tazko len narodit.slopal píše:Nech na BKD plive jak kdo chce ja mam BKP 05 coz je ten samy motor jako BKD najeto 250 tis. a nikdy zadny problem z hlavou jak tady všichni popisuji,jediny problem jsou vstriky siemens,ale tet kdyz měni vstriky za nove tak to bude jeden z nejlepšich motoru. Vyhoda ze nema filtr častic.Jinak u 2.0 tdi pd všeobecně je problematicky pohon čerpadla,dvouhmota.Ale jak tady někdo piše je to kus od kusu
pleteš si BKP s BMRXfire píše:neviem jaky problem je s BMM, ale asi sa mylis.. ja mam najeto uz skoro 200tis km 2007rv - tankovane len premiove paliva a doteraz ziadny problem s motorm.. klop klop klop...Vici píše:záleží jaký je to rok. Já bych to i doporučil, pořád zdaleka lepší než BMM. A možná i než 1,9...
ale BKD a BKP ze vraj su najhorsie motory z 2.0 co som od servisakov pocul. aj tym skratkam davaju nazov- bkp - buz.rant,ko.ot,pi.a =D a atd
a este z jedneho fora :
BKP - siemens vstreky, ma vyvazovaky-hriadel olejoveho cerpadla, DPF, 16 ventil
BKD - bosch vstreky, nema vyvazovaky, nema DPF, problemom byva hlava, 16 ventil
BMM - touran, octa 2. - prevrtana 1,9. nema vyvazovaky, bosch vstreky, ma DPF
BMP 8 ventil - ma bosch vstreky, DPF, oproti BMM ma vyvazovaky... passat
ked 2,0 tak BMM je rozumna volba, problem DPF, alebo potom BKD najzivsi a aj nejuspornejsi z nich, vyssie rocniky(2007) uz snad aj mensie problemy s hlavami
a mám pocit že BMM má siemens, nebo BKP? A nebo už je na mě pozdě
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Moje řeč. Mám BKD, 160.000, dlouhodobě 5,8L/100, tankuju Shell, chovám se k němu slušně, dolejvám tal 1L oleje na 10.000Km.
Jen mi teď v zimě začala rychleji mizet voda z nádobky ostřikovačů, ale to asi nebude tak horký, ne?
Jen mi teď v zimě začala rychleji mizet voda z nádobky ostřikovačů, ale to asi nebude tak horký, ne?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000