Poradtě se vstřiky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bradytec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 15 zář 2008, 18:55
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Poradtě se vstřiky
kluci poraďte. Mám koupit tady http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... 4/d-71867/
nebo tady na bazoši jakési bosch ale ta cena ? není to nějaké divné? Má jich podle mě víc. http://auto.bazos.cz/inzerat/21523502/DSLA150P764.php
Pk je tady to samé o 300kč dráž a tam je jedna fotka jiný ( poizdra na špičky) http://auto.bazos.cz/inzerat/23148888/T ... nt-764.php ale kdo ví co by poslal. Asi risknu ty firds Sad Nebo co mi k tomu řeknete.
nebo tady na bazoši jakési bosch ale ta cena ? není to nějaké divné? Má jich podle mě víc. http://auto.bazos.cz/inzerat/21523502/DSLA150P764.php
Pk je tady to samé o 300kč dráž a tam je jedna fotka jiný ( poizdra na špičky) http://auto.bazos.cz/inzerat/23148888/T ... nt-764.php ale kdo ví co by poslal. Asi risknu ty firds Sad Nebo co mi k tomu řeknete.
Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.
- Bradytec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 15 zář 2008, 18:55
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Tak já vůbec nevím. Napsal jsem mu tak uvidím. Váhám. Už jsem kupoval přes 3 známe race a pěkně jsem naletěl. Byly to špičky z 66kw
kdybych hned na začátku koupil z krámu mohl jsme mít už teď klidně od kluků z DP. Ale teď už se mi tokik za ně dávat nechce
proto vezmu ty bosch nebo firds snad to bude ok.
Na tom druhém odkazu co jsou za 2800kč je fotka kde jsou špičky v obalu se znakem bosch a čísli ale špičky tam zase samotné na foto nejsou. A něco mi řiká že to je stejně pořád jeden prodejce. Ostrava a šumperk


Na tom druhém odkazu co jsou za 2800kč je fotka kde jsou špičky v obalu se znakem bosch a čísli ale špičky tam zase samotné na foto nejsou. A něco mi řiká že to je stejně pořád jeden prodejce. Ostrava a šumperk
Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.
ty bosch se šumperka mám v autě koupil jsem je od toho samého člověka zatím to jezdí čas ukáže jejich kvalituBradytec píše:Tak já vůbec nevím. Napsal jsem mu tak uvidím. Váhám. Už jsem kupoval přes 3 známe race a pěkně jsem naletěl. Byly to špičky z 66kwkdybych hned na začátku koupil z krámu mohl jsme mít už teď klidně od kluků z DP. Ale teď už se mi tokik za ně dávat nechce
proto vezmu ty bosch nebo firds snad to bude ok.
Na tom druhém odkazu co jsou za 2800kč je fotka kde jsou špičky v obalu se znakem bosch a čísli ale špičky tam zase samotné na foto nejsou. A něco mi řiká že to je stejně pořád jeden prodejce. Ostrava a šumperk

octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
- Bradytec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 15 zář 2008, 18:55
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Leos1988 píše:Ty z ostravy sem zkoušel a ze 4 trysek rozprašovala 1...
Mno taky hezký

Trisky mám doma. Ted ještě otázečka, mám je dát do původního těla (AFN) otevírací tlak snad 190 nebo do těla asi z 66kw kde je otevírací tlak myslím 210
Co je lepší peo tyto větší špičky?
Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.
- Bradytec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 15 zář 2008, 18:55
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
něco jsem snad četl že když někdo má motor 66kw a dá do vstřiků z 66kw špičky z 81kw tak je to stejné nebo skoro horší. Některé 66kw to mají snad podle normy nebo co. Tak teď váhám do čeho je dát.
Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.
- Bradytec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 15 zář 2008, 18:55
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Hele takhle, v pátek mi přišli firds P764 flákl jsem je to těla nstavil na 220- rozprašovali duprově. A jak prděli. Dal jsme i je na AFN a auto od té doby od 1000 do 2500 ot. se jako by hádalo když fouklo turbo. Nevím čím to. A od 2500 kopanec do sedačky a superrr. Ale Sad auto mám pro práci a prostě ať jsem udělal cokoli, tlaky na 180, 2x čerpadlo, snímač otáček, váha, jednotka, tak pořád to samé. Sal jsme origo a jelo to normíl. Mám tam chip tak to s nima jelo brutálně ale sralo mě to poškubávání. Na druhé ecu chip nebyl a škubalo to také... Neví náhodou někdo co s tím? Jo, a čerpadlo jsem zkoušel ladít tak či tak nijak to nepomohlo. Dnes jsem to po 6 dnech bádání vzdal a dal origo špičky. Zítra ještě zkouknu jesltli náhodou kde mám ty P764 není vadný ten el. vstřik ale podle mě ne. Předtím mi normál chodily. Mrzí mě to. Prdí pěkně, ale proč to škubalo nebo jako by se hádalo. Něco jako by vynechával jeden válec Sad
Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.