problem so startom za tepla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
pepeknamornik111
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 kvě 2013, 13:57
problem so startom za tepla
Zdravim. Mam problem. jedna sa o 1,9 JTD 85 kW 2001. Za tepla mam vzdy problematicke startovanie. Ked je motor nahriaty na 90 alebo 80 a postoji pol hodinu na parkovisku tak potom je startovanie dost problematicke. Baterka je OK starter pretaca rychlo, nevydava ziadne podivne zvuky. Akonahle agregat zacne pretacat tak ma tendenciu chytat ale mozno na dva tri valce, ale ten tlak vo valcoch nestaci na na roztocenie. Drzim kluc 5 sekund no potom ho pustim. Zvykne mi to chytit na 3-4-10-15 pokus, no motor sa musi tzv. predrat trasenim na troch valcoch az k stvrtemu a potom chyti. Nedavno som to sa to pokusal nastartovat a trvalo mi to asi pol hodinu az to nakoniec chytilo. A ked chyti tak ide hladko tak ako ma. Coskoro sa chystamna diagnostiku a live data pri startovani. mozte mi poradit kde su v BA dobrí alfisti co by mi vedeli pomoct? Nechce sa mi behat po servisoch a vyhadzovat peniaze za ich opravy s nazvom pokus omyl. mam podozrenie na 3 snimace. 2 snimace otaciek ( klukovka a vacka) jeden snimac teploty.------------Tak chalani. test vstrekovacov mam za sebou, mozem si dat pivko
Dopadlo to takto. Testoval som to 40 sekund lebo ta mala flasa do ktorej som dal prepadovu hadicku uz bola skoro plna. Inac. prvy krat ked som to isiel nastartovat som nevedel ze cez prepad bude tlacit cerpadlo naftu von smerom k triskam, takze som to tam trocha oprskal naftou
prvy vstrek natlacil 6 ml druhy vstrek 4,5 ml treti 5,5 ml a stvrty 5 ml. Nepatrne odchylky. Podla vas je to OK ? foto prilozim za par minut, len co to stiahnem do PC. Zajtra som objednany na diagnostiku do alfy servisu. Pociatocne napichnutie stoji 30 e. Oplati sa? alebo rovno nakupit snimace a vymenit to. DRV ventil som zatial nerozoberal. Nemam nahradne tesnenia. http://ulozto.sk/xG12gZXu/p1180915-jpg[/url] ----------------Takze diagnostika je urobena. Neprisli na ziadnu chybu. vyhodilo egr ventil- obcasna chyba neplatny signal . Ale ked testoval egr tak fungoval cize egr je OK. Mam ho zaslepeny tak mozno preto. Preplnovaci tlak- obcasna chyba, neplatny signal. bolo to v pameti riadiacej lebo raz sa mi podarilo nechtiac odpojit podtlakovu hadicku a auto mi hodilo do nudzoveho rezimu. Cidlo teploty vody- obcasna chyba. Preruseny obvod nebo zkrat na + V bat. Mal som ho cez vikend odpojene a skusal som nastartovat bez neho, tak si ho riadiaca zapametala lebo tiez to po nastartovani hodilo do nudzaku. No teplotu ukazuje spravne. Meral to mechanik. Spomynal ze tlak v raili je dost nizky a je na hranici. no v chybovom hlaseni riadiacej jednotky to tu nemam naznacene. Takze mi ostava uz len DRV ventil. alebo menit cele cerpadlo ? ked nastartujem ide ako hodinky. Ako by sa spravalo keby ze mam slabe cerpadlo?
-
pepeknamornik111
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 kvě 2013, 13:57
Dym absolutne ziadny. Mozno na sekundu zadymi pri nastartovani ale ani to poriadne nevidno. Ked to chytne tak ide cisto a hladko bez dymu. podavacie cerpadlo tlaci pekne. natlakovany rail neviem ci mam ale na diagnostike vraveli ze tlak v raili mam na kritickej hodnote, cize nizky. Roztahovat na lane som ho neroztahoval. je to blbost a ani to skusat NEBUDEM. nechcem riskovat pretocenie rozvodoveho remena a potom katastroooofu. Ale vsimol som si dnes po obede ze ked som po 6 hodinach isiel nastartovat tak to chytiloo na supu. pohol som sa len par metrov..potom som motor vypol. Isiel som opet nastartovat ale druhy start bol o poznanie horsi a dlhsiiiiiiii. Velky rozdiel oproti prvemu startu.
Jseš zbytečně vyplašený, ale to je Tvoje věc, na 4 kvalt tomu nic neuděláš, ale pozná se, když ponecháš motoru veškerý proud a nebere ho starter, zda to není v el. oblasti..Když ti to slibuje jeden válec po druhém, patrně to nemá naftu, proto to nechytne..Chce to budík na Rail, zda je vše o.k.
nepropadat panice...
Ako vravia chalani vymen cidlo na kluke, a ked nepomoze bude to dlhsie hladanie.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
pepeknamornik111
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 kvě 2013, 13:57
No jedine ze by si sa presiel do Senice ku mne
mal by som mat jedno funkcne nahradne cidlo
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
pepeknamornik111
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 kvě 2013, 13:57
-
pepeknamornik111
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 kvě 2013, 13:57