Klepou zdvihátka...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Klepou zdvihátka...

Příspěvek od Jirka800 »

Vyměnil sem hydroštěly(INA), bylo všechno v pohodě. po nějaký chvíli asi 10 tis. začali ráno zas klepat, tak sem zkusil i milošovo léčidlo M7adsIV a zlepšení žádný. ted mám na ně najeto asi 15tis. a ráno klepou vždycky do 15vteřin a po zastavení za 4 hodky si taky párkrát klepnou. zkoušel sem tlak oleje - na volnoběh 2bar, 2tis otač. 3bar atd. mohlo by to mít spojitost? co stím. auto v popisu
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Myslím, že v technických notách je psané, že můžou klepat až 20s.

"Nepravidelný hluk ventilů krátce po nastartování motoru je normální"
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

to jako i když jsou takhle nový?
a ten tlak oleje je v poho nebo něco delat?
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Tlak oleje při volnoběhu: min. 0,1 MPa
.Tlak oleje při 2000 1/min: min. 0,2 MPa
Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje překročit
0,7 MPa.
Olej 80°C
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

Pokud to jsou zdvihatka INA, tak by to klepat nemelo... Kde jsi je kupoval?
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

josef10 píše:Pokud to jsou zdvihatka INA, tak by to klepat nemelo... Kde jsi je kupoval?
skoda-díly.cz
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

Ja jsem kupoval INA zdvihatka na CC-autodily.cz a na zdvihatkach bylo zespoda vyrazeno INA.. Vydel jsem i zdvihatka INA made in Poland...Jaka byla cena?
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53

Ahf 19Tdi

Příspěvek od peto20400 »

Presne to iste riesim teraz.Menil som ich presne pred rokom spolu z rozvodom INA Germany aby som to mal ok.Asi uz nejaky mesiac pozorujem zvuky spod vika tak ma to nastvalo a zhodil som viko a cuduj sa jedno zdvihatko som stlacil az pomali ku ventylu,dalsie malo asi 0,30 a dalsie dva 0,15, a ostatne okolo 0,08 a jedno neslo stlacit vobec.To bolo asi po 15min odstavenia motora,kym som zhodil viko.Tak som zasa polozil viko a startol na 1 min,zhodil viko a to najhorsie som stlacil na 0,40 a druke na 0,25.ostatne mali asi 0,08-0,05.Pripustna hranica je 0,10.Cize dva su total.Dal som ich reklamovat vsedky.a dali mi na vymenu zasa nove ina.Caka ma zasa kopec roboty.Otazka znie preco vydrzali tak kratko??
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

No ja jsem si sam menil na podzim zvihatka na ASV motoru, od te doby najeto 26000 Km a vse O.k. Jezdim na olej SHELL 10W40 HX7... Na jaky olej jezdis? No a jeste pokud delas novy zdvihatka tak musis dat novy olej..
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53

Příspěvek od peto20400 »

Predtym castrol magnatec 10W40 a teraz mobil sper2000 10W40 a ten tam uz necham.tlak oleja ok.Davam do svojho motora len kvalitne veci a takto to dopadlo.Keby som to menil niekomu cudziemu tak ma asi rozdupe ze ako som to spravil,a zasa to rozoberat, cely rozvod vacka ,nastavenie predvstreku cez wag. A na oleji som mal asi 800km.A olej vymenis ale v kanalikoch ostane ten stary a ked nastartujes tak do zdvihatok pride prv stary az potom novy
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Si myslim, že vyteče všechen olej z držáku olejového filtru zpět do vany. a čerpadlu pak trvá než natlačí
Combi ASZ
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53

Příspěvek od peto20400 »

to by trvalo par sekund kym sa zasa naplni.Problem je ze klepou i pri teplom motore a pritom su nove.To som mohol nechat stare a mozno len ich vycistit a nebol by problem
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

josef10 píše:Ja jsem kupoval INA zdvihatka na CC-autodily.cz a na zdvihatkach bylo zespoda vyrazeno INA.. Vydel jsem i zdvihatka INA made in Poland...Jaka byla cena?
jeden stál 140kč a to klepání se mě zdá taky trochu i při teplem motoru
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

mirdasR32 píše:Si myslim, že vyteče všechen olej z držáku olejového filtru zpět do vany. a čerpadlu pak trvá než natlačí
Taky si myslím, možná by stálo zato změřit hladinu oleje po chcípnutí motoru a pak druhý den ráno, pokud vyleze víc než je zdrávo tak stejká olej.

Těch držáků filtru je hafo a výměna není nijak hrozná.
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

peto20400 píše:.....a zasa to rozoberat, cely rozvod vacka ,nastavenie predvstreku cez wag.
nemusis to cele rozoberat, zotrvak das na rysku, sklepes dole vackove koleso a mas. Nemusis ani napinaciu kladku povolovat. Vymena zdvihatok na rotacke je 40 min. prace.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“